XXL Nutrition

Te veel fruit?

Fructose idd, had me vergist.

In de cut wil je toch zoveel mogelijk massa behouden?
De kcals die je uit fruit haalt kan je dan beter uit andere voeding halen, die wel antikatabool werkt.

Hahaha wtf..

Dus rijst werkt antikatabool en fruit niet ofzo?

Hier ga ik niet eens op in, je geeft ook totaal geen antwoord op mijn vraag. 'Met fructose zijn je spieren niks' hahaha.

Fructose gaat naar de lever, niet naar je spieren.
De koolhydraten uit rijst kunnen wel naar de spieren gaan en zijn dus meer 'antikatabool' om het zo te zeggen.

Nu goed?

• Topic Starter Topic Starter
Oké leuke discussie :p

2 stuks fruit is gezond. Meer is niet gezonder.

Ga eens varieren.

Dus, sla ofzo? meer rijst ? t is namelijk zo dat als ik de fruits schrap ik al aan mn cutbehoefte van 2300-2500 zit

Fructose gaat naar de lever, niet naar je spieren.
De koolhydraten uit rijst kunnen wel naar de spieren gaan en zijn dus meer 'antikatabool' om het zo te zeggen.

Nu goed?
Dat is bullshit, en daarbij bestaat bijvoorbeeld een banaan maar voor 1/5 deel uit fructose..

2 stuks per dag, liefst van verschillende soort, en liefst de minst zoete soorten.

Fructose is niet zo gewenst in de cut, dus fruit rijk aan fructose mijd je beter.

Of je eet 1kg aarbeiden, zit toch bijna niets in :). Lekker en prijs valt mee als je ze ingevroren koopt.

Of je eet 1kg aarbeiden, zit toch bijna niets in :). Lekker en prijs valt mee als je ze ingevroren koopt.

Aardbeien = uberveel suiker..? ??? of..

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

2 stuks per dag, liefst van verschillende soort, en liefst de minst zoete soorten.

Fructose is niet zo gewenst in de cut, dus fruit rijk aan fructose mijd je beter.

mmkay. dus iemand een idee welke fruitstukken best? 2 verschillende met zo min mogelijk suikers

Ananas of rode biet.

Hoewel imo met appels niks mis is. Van twee appels per dag te eten zal je cut niet "mislukken".

Ananas of rode biet.

Hoewel imo met appels niks mis is. Van twee appels per dag te eten zal je cut niet "mislukken".

Yeah maar 't zijn er 5. 5 minstens. groene, granny smith. 't is een soort addiction. en daar komen meestal 20+ mandarijnen en 5/6 minneolas bij en 1 of 2 bananen. soort uberfruit addiction. en toch maar 10% gebleven, over jaren.

krijg je geen vitamine vergiftiging als je bijna 2 kg fruit op een dag eet???

een mandarijn weeg zo'n 50 gram, en een appel toch zeker 150. die derde die je noemt weet ik niet maar toch, reken maar uit.

Damm man. 2kg is wel ziek veel. fruit. maar t is zo lekker :D en mn bf is echt 9 of 10% dusja :)

Terug
Naar boven