Yeahbuddy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste DBBers.
ik eet sowieso wel 5+ appels per dag, meestal stuk of 20-30 mandarijnen / 5-6 minneolas, love them![]()
nice troll brah 

die zin was en is 100% correct.Jij bent een jammer ventje, serieusdie zin was en is 100% correct.
Dude, hoe kom je er bij om zoveel fruit te eten? Waar betaal je dat van? Waar haal jij de tijd vandaan om dat allemaal op te eten? Eet je voorderest niks anders ofzo?
Je hebt 10% vet en bent aan het cutten? Of heb ik nu iets verkeerd begrepen?
Lekker. Moeder. maximaal 15 minuten. Jawel, cutbehoefte 2500 kcal + dat fruit.
---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------
Yup 7-8% voor zomer
ik mag hopen dat je dan al aardige massa hebt.
. Ik denk ook wel dat het met wat massa er een stuk beter zal uitzien, maar je mag natuurlijk doen wat je wil.Lekker. Moeder. maximaal 15 minuten. Jawel, cutbehoefte 2500 kcal + dat fruit.
---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------
Yup 7-8% voor zomer
Bwa, wordt hier niet zo geapprecieerd denk ik dat je alleen abs wilt. Ik denk ook wel dat het met wat massa er een stuk beter zal uitzien, maar je mag natuurlijk doen wat je wil.

Oke. krijg je trouwens zo niet enorm teveel aan vitamines binnen? lijkt me niet echt gezond.
I know, ik zal vast wel fitnessgastje genoemd worden, maar liever ben ik deze zomer droog en ga ik in de winter verder met echt buffer worden, snap je?
Ik snap het, maar 9-10% is toch al droog genoeg. Dan zou je normaal al abs moeten zien.