MuscleMeat

Te veel fruit?

Fruit is goed, kan onbeperkt gegeten worden. De echte hardcore fruitariers gaan voor de 50 mandarijnen per dag.

Laatst bewerkt:
Jij bent een jammer ventje, serieus :o die zin was en is 100% correct.

Dude, hoe kom je er bij om zoveel fruit te eten? Waar betaal je dat van? Waar haal jij de tijd vandaan om dat allemaal op te eten? Eet je voorderest niks anders ofzo?

Je hebt 10% vet en bent aan het cutten? Of heb ik nu iets verkeerd begrepen?

• Topic Starter Topic Starter
Dude, hoe kom je er bij om zoveel fruit te eten? Waar betaal je dat van? Waar haal jij de tijd vandaan om dat allemaal op te eten? Eet je voorderest niks anders ofzo?

Lekker. Moeder. maximaal 15 minuten. Jawel, cutbehoefte 2500 kcal + dat fruit.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Je hebt 10% vet en bent aan het cutten? Of heb ik nu iets verkeerd begrepen?

Yup 7-8% voor zomer

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Yup 7-8% voor zomer

:eek: ik mag hopen dat je dan al aardige massa hebt.

Mwah, why? buik abs wil ik gewoon droger

Is dat raar? Ghehehe.

Yup 7-8% voor zomer

Oke. krijg je trouwens zo niet enorm teveel aan vitamines binnen? lijkt me niet echt gezond.

Bwa, wordt hier niet zo geapprecieerd denk ik dat je alleen abs wilt :p. Ik denk ook wel dat het met wat massa er een stuk beter zal uitzien, maar je mag natuurlijk doen wat je wil.

I know, ik zal vast wel fitnessgastje genoemd worden, maar liever ben ik deze zomer droog en ga ik in de winter verder met echt buffer worden, snap je? :P

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Oke. krijg je trouwens zo niet enorm teveel aan vitamines binnen? lijkt me niet echt gezond.

Teveel aan vitaminen? Is dat schadelijk dan?

mkay ik denk dat ik genoeg weet nu :) thnx ppl !

Mja sommige vitaminen plas je gewoon uit als er teveel in het lichaam komen, maar andere zullen dan weer een nadelig effect hebben... Dus toch beter een balans zoeken.

I know, ik zal vast wel fitnessgastje genoemd worden, maar liever ben ik deze zomer droog en ga ik in de winter verder met echt buffer worden, snap je? :P

Ik snap het, maar 9-10% is toch al droog genoeg. Dan zou je normaal al abs moeten zien.

is harstikke slecht voor je tande joh 20 manderijne,,,:( loop jij ook nog sintmaarten?

(veel manderijntjes)
:trollface:

Maar m'n gebit is juist goed :P

ohhhh dan zou ik zegge,,, keep up the good work!!

Terug
Naar boven