MuscleMeat

Te veel fruit?

Maar meer zetmeel toch ? Dus de totale hoeveelheid koolhydraten wijzigt toch niet ?
Klopt, mijn punt was dan ook minder fructose, niet minder koolhydraten. :)

(yeah right, Ik ga me daar een beetje onrijpe bananen gaan zitten eten terwijl rijpe bananen veeel lekkerder zijn)
Mc Donalds is ook lekkerder dan havermout...

Er zijn vast wel gerechten te vinden die minder rijpe bananen lekkerder maken. :)

• Topic Starter Topic Starter
hmm okay. :) maar is 2 of 3 kiwis ook goed of moet het per se gevarieerd zijn?

oke. wat is dan een goede "fruitmaaltijd"voor op een dag ? kiwi en..?

Hoe lang kun je doorgaan over fruit eten? ;)

Nou, ik vind mijn havermout muffins anders een stuk lekkerder dan die McD meuk om eerlijk te zijn, maar dat is persoonlijk geef ik toe.

Stap 1: Bewaar ze een week op de fruitschaal ? :)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

;)

Volgens het Moerman dieet is 7 stuks fruit gebruikelijk, ik probeer me daar aan te houden. Toch aardig wat maar niet overdreven teveel.

hmm, heb zin in een gebakken banaan.

En als je lang genoeg wacht alcohol :D

Micro-organismen (gist) zetten suikers om nar alcohol. Onrijpe bananen bevaten verhoudingsgewijs weinig suiker/veel zetmeel.

Je zal dus eerst moeten wachten tot zetmeel is omgezet naar suikers, dus idd als je lang genoeg wacht.

Zou 1 kiwi, 1 banaan & 1 appel per dag goed zijn ? of maybe nog iets van ananas? Ofzo.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Anyway, de een zegt 2 stuks, de ander 3, de ander 7. Dus. :P

Zou 1 kiwi, 1 banaan & 1 appel per dag goed zijn ? of maybe nog iets van ananas? Ofzo.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Anyway, de een zegt 2 stuks, de ander 3, de ander 7. Dus. :P

Dus: probeer het eens uit en kijk hoe je je erbij voelt. ;)

Ik voel me hetzelfde als bij 5 stuks dan bij 40, eigenlijk. Maar ik moet sowieso minder fruit gaan eten dan 5 tot 10 appels and more. Ok I'm just gonna try out ..iets van 2 kiwi's, banaantje, appel.

mss variëren met groenten?

Laatst bewerkt:
wtf, van 30 mandarijnen, 5 appels en 6 minoelas heb je een ardige gatenkaas van je gebit gekweekt of niet????

Ik voel me hetzelfde als bij 5 stuks dan bij 40, eigenlijk. Maar ik moet sowieso minder fruit gaan eten dan 5 tot 10 appels and more. Ok I'm just gonna try out ..iets van 2 kiwi's, banaantje, appel.
Of vervang wat fruit dat je normaal zou eten met tomaat, wortel en komkommer. Dat zijn groenten die ongeveer net zo makkelijk te eten zijn als fruit.

wtf, van 30 mandarijnen, 5 appels en 6 minoelas heb je een ardige gatenkaas van je gebit gekweekt of niet????

Clean white teeth (nog) :D

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Of vervang wat fruit dat je normaal zou eten met tomaat, wortel en komkommer. Dat zijn groenten die ongeveer net zo makkelijk te eten zijn als fruit.

Ok :).

Terug
Naar boven