Maar afbouwen is naar mijn mening niet echt nodig, dit ondanks dat het in het verleden wel veel werd gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem dianabol alleen op de dagen dat ik train bijv.5 dagen trainen x6 pillen en dat x6weken voor minder vocht te houden
ik neem dianabol alleen op de dagen dat ik train bijv.5 dagen trainen x6 pillen en dat x6weken voor minder vocht te houden
ik eet en slaap alleen als ik train verder niet 
Hoe kom je bij deze methode dan?ik neem dianabol alleen op de dagen dat ik train bijv.5 dagen trainen x6 pillen en dat x6weken voor minder vocht te houden
Klopt, opbouwen is alleen om een heftige reactie van het lichaam uit te sluiten zoals hoofdpijn of wat dan ook....
Hoera voor de schommelende bloedwaarden.
Leuk dat je zelf een Dianabol-besparende methode hebt gevonden.
Geen aanrader voor andere lezers dus.

Dianabol is sowieso geen AS waar je per definitie veel plezier van hebt.![]()

![]()
![]()
Hoe kom je bij deze methode dan?[/QUOT
weet niet meer waar ik het heb gelezen ,weet dat het met minder vocht en rust voor je lever ik gebruikte het niet op zaterdag en zondag
![]()
![]()
Hoe kom je bij deze methode dan?[/QUOT
weet niet meer waar ik het heb gelezen ,weet dat het met minder vocht en rust voor je lever ik gebruikte het niet op zaterdag en zondag
Ieder zn ding, ik ken er meer die zo kuren.
whaha dianabol pakken als je 20% + bf hebt.. das wel heel dom![]()