MuscleMeat

Te weinig dianabol.

Klopt, opbouwen is alleen om een heftige reactie van het lichaam uit te sluiten zoals hoofdpijn of wat dan ook....

ik neem dianabol alleen op de dagen dat ik train bijv.5 dagen trainen x6 pillen en dat x6weken voor minder vocht te houden

ik neem dianabol alleen op de dagen dat ik train bijv.5 dagen trainen x6 pillen en dat x6weken voor minder vocht te houden

OK en de dagen die je niet traint wil je geen massa aanzetten ofzo? Je groeit net tijdens je rust... En qua vocht gaat dat geen enkel verschil geven.

Dianabol is sowieso geen AS waar je per definitie veel plezier van hebt. :D

Ben je wel vaker. Alleen mijn gedachten over genuanceerdheid en politiek correcte zinnetjes is niet aan jou besteed, I know ;)

Dianabol is sowieso geen AS waar je per definitie veel plezier van hebt. :D

Correctie: VIND JIJ geen as waar je sowieso geen plezier van hebt bedoel je??

We kennen allemaal jouw verhalen over je dianabol-ervaring, daarnetegen zijn er wel schramele ecto's op deze wereld die het geweldig spul vinden en er daadwerkelijk blijvende massa mee kweken ipv vocht en vet.

Ik heb het idee dat vochtkoppen en vet aanzetten juist vaker bij meso's/endo's voorkomt ipv ecto's

:D:D:D

Laatst bewerkt:
is alleen maar geld besparing.. ik neem juist a.s op de dagen dat ik niet train en graag zelfs!

whaha dianabol pakken als je 20% + bf hebt.. das wel heel dom :D

Terug
Naar boven