AndroidHealthClinic

Teenage Bodybuilders

Peiling Peiling Van wie denk jij dat het een "grote" gaat worden.

• Nick Wright

Stemmen: 5 9,4%
  • Aleksey

Stemmen: 27 50,9%
  • Jazmany Castellanos

Stemmen: 2 3,8%
  • Benjamin Roden

Stemmen: 2 3,8%
  • Renel Charles

Stemmen: 1 1,9%
  • Richard Tirico

Stemmen: 1 1,9%
  • Lorenzo

Stemmen: 15 28,3%

• Totaal stemmers
    53
Die gast in die filmpje own ik nu al met mijn hogere vetpercentage.Z En wie zijn al die gasten in je enquete. Als dit jou maatstaaf is ,dan kun je mij ook erbij zetten hoor.
Of de namen in je enquete moeten anders zijn dan die mannetje in je beginpost.

• Topic Starter Topic Starter
Die gast in die filmpje own ik nu al met mijn hogere vetpercentage.Z En wie zijn al die gasten in je enquete. Als dit jou maatstaaf is ,dan kun je mij ook erbij zetten hoor.
Of de namen in je enquete moeten anders zijn dan die mannetje in je beginpost.

Ik zou zeggen.. check ze op youtube. Ik denk namelijk niet dat jij ook maar in de buurt van Lorenzo, alexey komt...

Ik zou zeggen.. check ze op youtube. Ik denk namelijk niet dat jij ook maar in de buurt van Lorenzo, alexey komt...

Nee, dat denk ik ook niet nee,Alexey ken ik wel. Waarom zet je dan zo'n aangespannen dwaas in je beginpost?Een echte irritatiepunt voor mij ;) .

aleksey word al 21 dit jaar dat kan je niet egt teenage meer noemen....

beetje oude topic maar wil graag zegge dat de vergelijkingen niet kloppen

Nick is natural dus die kan je niet vergelijken met hun allemaal

Lorenzo is nogal dom, die weet niet wat die doet... shit form + sommige spiergroepen lopen achter + hij gooit volgens mij dagelijks oraaltjes erin zonder erover na te denken waar die voor zijn. kijk die buik gvd, hij had eerst een super smalle heupen en dun taille en nu is et helemaal opgezwolle en lijkt het alsof die 4 maanden zwanger is.

en Alexey is nogsteeds de beste teen bber die er is tot nu toe.

zit ie nou te smeken om hem 5 sterren te geven? :roflol:

kvind 'm er alles behalve buf uitzien eigenlijk. hij staat er natuurlijk heel droog bij en heeft wat massa, maar ik ken gasten van 18 die er veel beter bijstaan dan hem.
Nee inderdaad, ik zie wel buffere 16 jarige op Youtube eigenlijk.
Ook niet om op te scheppen maar ik vind mij zelf er ook nog wel wat groter uit zien dan die Nick..

Spelfout.

lol dikke onzin hiero... ik post iets bij een topic waar al niemand langer dan 1 jaar is geweest en hupsakee et leeft weer

en aan Peanuthead: die nick wright is ook niet bepaald "gezegend" met zijn genen ofso... het is maar een ecto joh, en voor een ecto als hij doettie et best goed vind ik.

Terug
Naar boven