mustiboy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast in die filmpje own ik nu al met mijn hogere vetpercentage.Z En wie zijn al die gasten in je enquete. Als dit jou maatstaaf is ,dan kun je mij ook erbij zetten hoor.
Of de namen in je enquete moeten anders zijn dan die mannetje in je beginpost.
Ik zou zeggen.. check ze op youtube. Ik denk namelijk niet dat jij ook maar in de buurt van Lorenzo, alexey komt...
.Nee, dat denk ik ook niet nee,Alexey ken ik wel. Waarom zet je dan zo'n aangespannen dwaas in je beginpost?Een echte irritatiepunt voor mij.

Haha fijn, dan moet je hem maar persoonlijk sponsoren. Hij zal vast naast Cutler staan over 10 jaar.

Haha fijn, dan moet je hem maar persoonlijk sponsoren. Hij zal vast naast Cutler staan over 10 jaar.![]()
Me maandelijkse zorgtoeslag
Heh, mot jij weten.

Heh, mot jij weten.
Het is ieder geval een investering, ja toch? ja toch?![]()
2 andere zijn het blijkbaar ook met me eens
Denk het wel2 andere zijn het blijkbaar ook met me eens
![]()
Nee inderdaad, ik zie wel buffere 16 jarige op Youtube eigenlijk.zit ie nou te smeken om hem 5 sterren te geven?
kvind 'm er alles behalve buf uitzien eigenlijk. hij staat er natuurlijk heel droog bij en heeft wat massa, maar ik ken gasten van 18 die er veel beter bijstaan dan hem.
Nee inderdaad, ik zie wel buffere 16 jarige op Youtube eigenlijk.
Ook niet om op te scheppen maar ik vind mij zelf er ook nog wel wat groter uit zien dan die Nick..
Zelfs met mijn geen been ben ik nog groter dan hij