XXL Nutrition

Teenage Bodybuilders

Peiling Peiling Van wie denk jij dat het een "grote" gaat worden.

• Nick Wright

Stemmen: 5 9,4%
  • Aleksey

Stemmen: 27 50,9%
  • Jazmany Castellanos

Stemmen: 2 3,8%
  • Benjamin Roden

Stemmen: 2 3,8%
  • Renel Charles

Stemmen: 1 1,9%
  • Richard Tirico

Stemmen: 1 1,9%
  • Lorenzo

Stemmen: 15 28,3%

• Totaal stemmers
    53
lol dikke onzin hiero... ik post iets bij een topic waar al niemand langer dan 1 jaar is geweest en hupsakee et leeft weer

en aan Peanuthead: die nick wright is ook niet bepaald "gezegend" met zijn genen ofso... het is maar een ecto joh, en voor een ecto als hij doettie et best goed vind ik.
Natuurlijk, maar ik vind het nogal onzin om dan zo jezelf te verkopen op het internet.. Als hij dat al kan, hoe moet iemand dat doen die nog groter is dan hij? Coïtus hebben met zichzelf?

K*t video !! &
Fysiek Niet indrukwekkend !

Cody Lewis

Natuurlijk, maar ik vind het nogal onzin om dan zo jezelf te verkopen op het internet.. Als hij dat al kan, hoe moet iemand dat doen die nog groter is dan hij? Coïtus hebben met zichzelf?

klopt. dat is idd waar maar hij heeft wel een beter fysiek dan 99% van dbb ofso... zoiezo best groot bovenlichaam voor een ecto

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 12:15 ----------

ej en peanut, was jij niet zwaarder eerst? gestopt met kuren of nooit gedaan?
watskeburt

klopt. dat is idd waar maar hij heeft wel een beter fysiek dan 99% van dbb ofso... zoiezo best groot bovenlichaam voor een ecto

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 12:15 ----------

ej en peanut, was jij niet zwaarder eerst? gestopt met kuren of nooit gedaan?
watskeburt
Nooit gedaan hehe.. Ben ook pas 16, ik wacht er nog wel even mee :D
Heb 5 maanden niet kunnen trainen, woog net iets meer dan 60 kilo.. Ben sinds midden-april zoiets weer 10 kilo aangekomen, zit weer op het juiste spoor :)

Terug
Naar boven