XXL Nutrition

Teennagel

CursedTalon

...
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Sinds dat ik klein was trok/beet ik altijd nagels en had dus vaak last van ingegroeide teennagels. Sinds 4 maanden ben ik daarmee gestopt en mijn nagels zijn nu dus weer mooi lang behalve mijn rechter grote teennagel.

Deze groeit SUPER langzaam sinds ze me daar een stuk vanaf hebben gehaald (1 van de ingegroeide zijkanten) en je kan het weer raden ... hij is weer het vlees in het groeien :(

Iemand enige tips wat ik kan doen om de ontsteking weg te krijgen? Hij zal toch door moeten groeien zodat hij over de voorkant van de teen heen kan groeien ... (dan is het ook meteen opgelost)

Stom onderwerp maar wil niet weer mank lopen door die verrekte teennagel :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja dat hebben ze nu dus allemaal al 2 keer bij die rot teen gedaan, het blijft maar terug komen :mad:

Edit: Net wat watjes onder de teennagel geschoven en voelt al wat beter aan, de nu komende dagen maar aankijken of het helpt.

Laatst bewerkt:
Probeer eens een rubber slangetje door midden te knippen en dan langs je teennagel schuiven, dan doet het geen pijn meer en kan je nagel gewoon weer lang worden zonder dat het in je vel groeit. Je kunt ook de dikte van je nagel verminderen door er wat af te vijlen dan komt er wat minder spanning op te staan waardoor de buitenkant enigzins weer terug naar boven komt.

Hallo,

Sinds dat ik klein was trok/beet ik altijd nagels en had dus vaak last van ingegroeide teennagels. Sinds 4 maanden ben ik daarmee gestopt en mijn nagels zijn nu dus weer mooi lang behalve mijn rechter grote teennagel.

Deze groeit SUPER langzaam sinds ze me daar een stuk vanaf hebben gehaald (1 van de ingegroeide zijkanten) en je kan het weer raden ... hij is weer het vlees in het groeien :(

Iemand enige tips wat ik kan doen om de ontsteking weg te krijgen? Hij zal toch door moeten groeien zodat hij over de voorkant van de teen heen kan groeien ... (dan is het ook meteen opgelost)

Stom onderwerp maar wil niet weer mank lopen door die verrekte teennagel :rolleyes:

Ik ben zelf ook begunstigd door mijn scheppers met k*tteennagels die altijd ingroeien. Soms gaat het vanzelf over. Echter ga daar niet vanuit. Waarschijnlijk heb je om de een of andere reden een teennagel die vanzelf in je vlees groeit. Mijn tip ga na de doktor, vraag of hij die nagel wil weghalen en bij voorbaat een stuk van de !wortel! weghaalt zodat hij daar nooit meer kan teruggroeien.

Stel het niet uit, en ga daar niet zelf aan lopen trekken. Ik heb heel wat maanden van mijn sportende loopbaan verdoet doordat ik altijd met die kapotte tenen rondliep en te eigenwijs was om er door de doktor iets aan te laten doen. In plaats daarvan ging ik zelf met messen en scharen en pincetten mijn nagels eruit trekken onder helse pijnen.

succes,

heb je nog vragen stel gerust, ik kan mezelf met grote zekerheid een ervaringsdeskundige noemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Update: Heb dat watje er nog steeds onderzitten en de ontsteking is weg, totaal geen last meer van, nu maar wachten totdat ie helemaal weer aangegroeid is :D

Terug
Naar boven