XXL Nutrition

Tempraments Log

• Topic Starter Topic Starter
Reserved

Laatst bewerkt:
Succes ermee, ik ben echter wel van mening dat je niet elke dag KT moet doen. Is met een degelijk schema ook niet nodig.

Wat is je trainingsschema nu? Al naar rippetoe gekeken ?

Desalniettemin succes, gewoon knallen!

Succes ermee, ik ben echter wel van mening dat je niet elke dag KT moet doen. Is met een degelijk schema ook niet nodig.

Wat is je trainingsschema nu? Al naar rippetoe gekeken ?

Desalniettemin succes, gewoon knallen!
Vrij exact hetzelfde als wat ik wou posten.

Ik ben mee.

Nog wel een tip; ga cleanbulken! Je vetpercentage is relatief. Dus als jij spiermassa op gaat bouwen met maar een kleine toename van vet zul je toch droger worden!

Als je nu gaat cutten houd je niet veel over man, en je kunt zoveel winnen door gewoon te cleanbulken. Zou zonde zijn.

Jouw keus.

Epic muziek trouwens bij je filmpje.

Laatst bewerkt:
hehe thx. Clubbed to death. en andere is tear away

stel ik ga clean bulken denk je dat ik rond JUNI dan toch flink wat heb. weet je wel (( wil graag normaal kunne rond lope op het strand ))

Morge benen trainen. dan post ik me eerste Training schema

Laatst bewerkt:
Ik zou ook clean bulken.. maar dat moet je zelf weten ofc
En zoals gezegd, niet daily kt :P gw ma/di/do/vrij ;) works just fine :d

Ik ga je volgen! Respect dat je met je kop op DBB staat.

(@Temprament Ps, ik ben niet iedere dag op msn, pc is naar de klote!)

thx . en ja ik heb dat advies gister ook gekregen.
in de sportschool.
maar kan ik niet bv het weekend rust nemen ? :D

Laatst bewerkt:
thx . en ja ik heb dat advies gister ook gekregen.
in de sportschool.
maar kan ik niet bv het weekend rust nemen ?

Ik zou, als ik jou was, gewoon 3xp/w rippetoe gaan doen ofzo. Gewoon zware oefeningen progressief laden. Kom je een heel eind mee.
Lees het net van je blessure, dat kan wel een hoop roet in het eten gooien. Probeer in elk geval een aantal van de volgende oefeningen in je schema te verwerken, 3xp/w FullBody zou ideaal voor jou zijn:
Dips, Chins, Bench, Bent over row, Squats, Deadlifts, Military Press. Met deze oefeningen alleen al kun je een hoop bereiken, zou me nog niet te druk maken over isolatie voor je abzzzz en bicepzenz.

Over: '
stel ik ga clean bulken denk je dat ik rond JUNI dan toch flink wat heb. weet je wel (( wil graag normaal kunne rond lope op het strand ))'

Klinkt heel bot wat er nu volgt, maar onafhankelijk van of je nu cut of cleanbulkt zul je er deze zomer niet fantastisch bijlopen op het strand, je begint net.
Stel je cut; als je het geluk hebt dat t de eerste keer vlot gaat, en je nergens klem komt te zitten dan zul je er op het strand bijlopen als een ecto. Or worse, als het fout gaat, een skinny-fat ecto. Vinden meiden evenmin mooi als iemand die wat steviger is.
Als je nu cleanbulkt met een goed trainings en voedingsschema; Je spieren krijgen beter vorm en zullen ook vrij snel al wat harder en groter zijn. Alleen zul je, in alle eerlijkheid, nog steeds wel wat steviger rondlopen op het strand.

Ik weet zeker wat ik zou kiezen, de cleanbulk zal je een mooier en goedgevoed uitziend lichaam geven op de korte termijn en zal je al helemaaal helpen in the long run. Als jij het voor elkaar krijgt om tussen nu en Juni 5-10kg spiermassa te pakken, dit is niet onrealistisch gezien je stats, dan zal jouw vetpercentage ook wat gedaald zijn en zul je er beter bijlopen dan met een cut.

Zou me niet teveel fixxeren op het cutten en gewoon goed gaan cleanbulken, je zult verbaasd zijn wat er fysiek allemaal veranderd wanneer je een pak spieren op je frame plakt. Meer massa maakt cutten trouwens ook makkelijker.

Flinke lap tekst, hoop dat je er wat aan hebt:p

Laatst bewerkt:
De keus is dan snel gemaakt clean bulke dan maar hehebe.

omdat je niet meer gaat cutten? :P

Hahaha juist morge ff text aan passe van ut filmpje !

leuk behang brah, ga je volgen dankzij je schaamteloze reclame ;)

hoe heb je je rugklachten dan opgelost?

heel veel succes!
ik ga je volgen:D

Haha thx dat behang is zo awesum oldschool hou je nie van skaters snowboarders. En wolkjes ?xD

@ russian bear
Me rug klachte heb ik opgelost door heel laag te beginne met onder rug zo is ie aan gesterkt. Nu kan ik al 50 kilo weg duwe op zo.n. Rug apparaat

Ik had niet veel tijd en het was super druk. Ik voelde me soort van futloos. Heb ook geen cardio gedaan omdat ik in 3 weke tijd gewoon 5 kilo kwijt was. En dat kan nooit alleen maar vet zijn denk ik. Dus .

Maar heb zwaarder gesqaut dan eerst wooo!!

Alles rechts van het x teken is. In kg

Benen

Squat
10 x stang (15 kg)
8x35
8x 45
8x 55 (pr)

Seated calf raises
120 x 50
100 x 50
100x 50

Recumbent legpress
10 x 50. ( weet niet of deze per 10 of per 5 kg gingen) (bij deze gingnik er van uit. Per 5)
8 x 55
8x 60

Seated leg curls.
10 x 45.5 last in linker onder kant kuyt
8 x 54.5
15 x 63.5. Zag een lekkere chick lope had niet door dat ik er maar 8 hoefte

Seated leg extention
10 x 50
8 x 55
8 x 60

Seated leg press
10x80
10 x 80
1o x 80 ((. Weet niet of de leg press per 10 of 5 gingen bij deze ging ik er van uit dat het per 10 ging. Ware grote schijven))

vond het toch wel wat hor :P maar ja iemand enig commentaar ? of ik wat moet vervangen of gewoon zo houden?

Laatst bewerkt:
http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

Zou dat AB schema volgen met wat extra assistance in de vorm van de ene keer dips en de andere keer chins +evt. wat buik.

Je doet momenteel veel isolatie, heeel veel isolatie. Jij zou er beter aan doen je nu te richten op veel en vaak goede zware compounds te doen. Bouw je veel meer massa mee.

Laatst bewerkt:
ik ga het bekijken thx!

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

dus al doe ik dat programma. hoef ik dan geen andere Excersizes er bij te pakken ? :S

Terug
Naar boven