AndroidHealthClinic

Tempraments Log

• Topic Starter Topic Starter
hmm bloed druk was goed volgens de dokter dat was 1 maand gelede. ^_^. strong lift is 5 x5 man. dit is geen rippetoe :P al lijkt het er veel op xD

als ik over morge weer zo'n gekke crash krijg dan gaat ik gewoon weer op isolatie over. ik weet dat julli eme dan zulle tegen spreken. maar ik heb eerst een half jaar full body getrained. gainde geen t**fus. en kreeg niets er bij Mac donalds ftw.

maar in iedergeval.
heb vandaag met me neef gesproken. ( body builder)

hij zegt strong lifts zijn heel goed. maar luister gewoon naar je zelf. wat jij zelf lekkerder vind trainen. moet je dan egwoon doen. als jij der op gained dan ga je beter groeien dan op 5 x 5

( trouwens ik weet niet mischien heb die crash wat te make met me medicatie ? Ritalin Concerta )

hmm bloed druk was goed volgens de dokter dat was 1 maand gelede. ^_^. strong lift is 5 x5 man. dit is geen rippetoe :P al lijkt het er veel op xD

als ik over morge weer zo'n gekke crash krijg dan gaat ik gewoon weer op isolatie over. ik weet dat julli eme dan zulle tegen spreken. maar ik heb eerst een half jaar full body getrained. gainde geen t**fus. en kreeg niets er bij Mac donalds ftw.

maar in iedergeval.
heb vandaag met me neef gesproken. ( body builder)

hij zegt strong lifts zijn heel goed. maar luister gewoon naar je zelf. wat jij zelf lekkerder vind trainen. moet je dan egwoon doen. als jij der op gained dan ga je beter groeien dan op 5 x 5

Moet je lekker zelf weten, maar vind t slap geouwehoer als jij na 1 training zegt dat je niet gaint op fullbody, een erg goed FB schema. Die crashes zullen wellicht te wijten zijn aan het feit dat je conditie zuigt.

Als je isolatie gaat doen, dán zul je geen ene t*fus gainen. Let maar op.

Over dikgedrukt, sommige mensen reageren beter op bepaalde vormen van training. Maar mensen zijn niet zo verschillend dat isolatie trainingen bij beginners beter werken dan FB. Zet dat idee maar uit je hoofd.

Nogmaals, je moet t zelf weten;)

Laatst bewerkt:
ik hoop echt hulp te krijgen van een arts of zo . ik ehb vandaag deadlifte geprobeerd gewoon de stang maar elke keer als ik in de positie ga staan . schiet het in me rug.
(( ben naar sportschool gegaan om te lere dead lifte voor morge met weinig suc 6 ))

word er helemaal gestressed van. dat het gewoon niet wilt werken.

gewoon op seated c row (( voor de rug. )) op 100 KG. (( met een minimale cheat trouwens ))

back extensions zit ik namelijk maar op 50 kg. die bouw ik langzaam op

de dokter sport trouwens in de zelfde gym (( ken hem al sinds ik klein ben want zat heel lang bij zijn zoon in het voetbal team (A) )) , en heeft het liever niet dat ik nu ga deadlifte. ik stap gewoon over op isolatie.

en ok dan gain ik maar minder. maar ik heb het dan wel heel veel naar me plezier.

sorry dat ik jullie teleur stel.

zou het toch fijn vinde als jullie nu en dan een kijkje kome nemen in mijn logg. :)

en ik weet dat er geen redenen voor zijn. in de BB wereld. maar smoesjes om het niet te doen.

als ik isolatie doe sta ik er met een zeker gevoel. die andere ben ik onzeker bezig. en ik heb geleerd als iets neit goed aanvoelt. moet je het ook niet doen. (( commentaar is altijd welkom))

Post anders een filmpje van je deadlift met alleen de stang.
Dat je niets zult gainen is misschien veel gezegd, als beginner gaat het sowieso goed.
Echter als ik de klok kon terugdraaien had ik van in het begin FB volgehouden...

ik stap gewoon over op isolatie.

en ok dan gain ik maar minder. maar ik heb het dan wel heel veel naar me plezier.

en ik weet dat er geen redenen voor zijn. in de BB wereld. maar smoesjes om het niet te doen.

als ik isolatie doe sta ik er met een zeker gevoel. die andere ben ik onzeker bezig. en ik heb geleerd als iets neit goed aanvoelt. moet je het ook niet doen. (( commentaar is altijd welkom))

Zie dikgedrukt, abbo opgezegd.

Ik ga mijn log toch blijven bij houden. dit is meer voor me zelf nu . zodat ik het kan bij houden. en het van elke moment van de dag kan bekijken.

of jullie het volgens of niet.

ik ga isolatie doen. en ik kom er echt wel. dat ga ik bewijzen. ook!

blijf je volgen;)

Schouders gedaan. en abs
Was verdomd hyper actief en blij weet niet waarom sinds ik nog al in de shit zit met school en zo .

Schouder:

Shoulder press ( machine)) 3x8 50 kilo

Lateral raise. ( machine) 3x8 20 kilo ( slow reps gedaan ging helemaal kapot)

Lever seated rear lateral fly( machine) . 3x6 : 30 kilo ( slow reps )

Shrugs ( machine ) 3 x 8 80 kilo

ABS

Crunch machine 3 x 15 91 kilo

lever vertical leg hip raise 3 x 20

nog eentje voor de zijkante maar kan de naam niet vinde

3x 12 40 kilo

Ben het altijd met STRNGR eens merk ik.
Vanuit de fysiotherapie zal ik juist rippetoe aanraden, omdat squatten en deadliften je rug gewoon zo sterk maken, beter dan wat dan ook.
Tenzij je echt een afglijding van je wervel, scheuermann of andere flinke serieuze pathologie hebt is er geen reden om niet te deadliften en te squatten. Een juiste techniek met een proper gewicht zorgen ervoor dat je een basis ontwikkeld.

Ga langs een fysiotherapeut, want waarschijnlijk mis je gewoon aansturing onderin je rug. Plus dan weet je gelijk of er niet een andere oorzaak aan ten grondslag ligt (bovengenoemde bijv.)

Ik wilde juist vanwege het feit dat je een stronglifts/rippetoe programma hanteerde volgen, nu is het voor mij niet interessant meer.

Ben het altijd met STRNGR eens merk ik.
Vanuit de fysiotherapie zal ik juist rippetoe aanraden, omdat squatten en deadliften je rug gewoon zo sterk maken, beter dan wat dan ook.
Tenzij je echt een afglijding van je wervel, scheuermann of andere flinke serieuze pathologie hebt is er geen reden om niet te deadliften en te squatten. Een juiste techniek met een proper gewicht zorgen ervoor dat je een basis ontwikkeld.

Ga langs een fysiotherapeut, want waarschijnlijk mis je gewoon aansturing onderin je rug. Plus dan weet je gelijk of er niet een andere oorzaak aan ten grondslag ligt (bovengenoemde bijv.)

Ik wilde juist vanwege het feit dat je een stronglifts/rippetoe programma hanteerde volgen, nu is het voor mij niet interessant meer.

zal maar is langs gaan dan . ;)

Borst tricep

Borst:

Dumbbell press
8 x 12
8 x 14
8 x 16 (( slow rep))

Chest press .
8 x 50
8 x 60
8 x 80 (( slow rep))

Peck deck

8 x 30
8 x 50
8x 55 ((slow rep))

cable flyes
8 x 20
8 x 20
8 x 20 (( slow rep))

Triceps

Cable Rope Pulldown

8 x 40
8 x 40
8 x 40 ((slow rep))

One handed cable rope pulldown
8 x 5
8 x 5
8 x 5 (( slow rep))
(( dat 2 keer voor elke hand ))

Dip machine

8 x 50
8 x 50
8 x 50 (( deze slow rep ))

hoe kan je in godsnaam 40kg doen bij rope pushdown en zulke dumbbell presses hebben : /

Dumbbell presses zijn warm up man en durf ze niet op 25kg te pakken omdat ik geen spotter heb :$

alsnog ik vind de gewichten een rare verhouding hebben :P maargoed zal wel aan mij liggen

ja licht gewoon aan jou. ;)

Ik krijg van mijn leven geen 40kg omlaag bij ons in de gym met de touwen, terwijl ik met de rest van de gewichten wel redelijk gelijk loop met jou;) maar misschien heb je wel sterke triceps :D. Wil je niet afdoen hoor;) nette training

licht er aan he hoe je ze doet ik zie zo veel mongels hun schouders vollop gebruike . ik zor gewoon dat me elleboog in de juiste positie blijft en dan is het gewoon door bijten. en gewoon ja beetje zwart zien . hehehe maar ik push me zelf gewoon heb wel binne kort sport maat nodig om te spotten. want bank druk kan ik ook al 80 (( nu heb ik het niet over chest press))

maar ik wil dan echt spotter en meeste gaste die hebbe geen zin man . stelletje lui wammese:P

hoelang train je inmiddels? en zijn de pics op het filmpje recent, want met alle respect ziet het er niet uit of je 80kg kan benchen.. en kan je niet gewoon random iemand vragen? Meeste willen dat gewoon doen hoor:)
Netjes dat jejezelf zo kan motiveren trouwens!:)

Terug
Naar boven