Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
hmm bloed druk was goed volgens de dokter dat was 1 maand gelede. ^_^. strong lift is 5 x5 man. dit is geen rippetoe
al lijkt het er veel op xD
als ik over morge weer zo'n gekke crash krijg dan gaat ik gewoon weer op isolatie over. ik weet dat julli eme dan zulle tegen spreken. maar ik heb eerst een half jaar full body getrained. gainde geen t**fus. en kreeg niets er bij Mac donalds ftw.
maar in iedergeval.
heb vandaag met me neef gesproken. ( body builder)
hij zegt strong lifts zijn heel goed. maar luister gewoon naar je zelf. wat jij zelf lekkerder vind trainen. moet je dan egwoon doen. als jij der op gained dan ga je beter groeien dan op 5 x 5
( trouwens ik weet niet mischien heb die crash wat te make met me medicatie ? Ritalin Concerta )
al lijkt het er veel op xDals ik over morge weer zo'n gekke crash krijg dan gaat ik gewoon weer op isolatie over. ik weet dat julli eme dan zulle tegen spreken. maar ik heb eerst een half jaar full body getrained. gainde geen t**fus. en kreeg niets er bij Mac donalds ftw.
maar in iedergeval.
heb vandaag met me neef gesproken. ( body builder)
hij zegt strong lifts zijn heel goed. maar luister gewoon naar je zelf. wat jij zelf lekkerder vind trainen. moet je dan egwoon doen. als jij der op gained dan ga je beter groeien dan op 5 x 5
( trouwens ik weet niet mischien heb die crash wat te make met me medicatie ? Ritalin Concerta )

. Wil je niet afdoen hoor