Fitness Seller

Tempraments Log

ik ga het bekijken thx!

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

dus al doe ik dat programma. hoef ik dan geen andere Excersizes er bij te pakken ? :S

Nee, je hoeft alleen dit te doen:

A:
Squat 5x5
Bench 5x5
BoR 5x5
Dips 3x8

B:
Squat 5x5
OH Press 5x5
Deadlift 1x5
Chins 3x8

Echt, als je dat schema doet. En goed progressief traint( dus met een licht gewicht begint, en elke training je UB lifts verhogen met 2,5kg en je LB lifts met 5kg ) dan ga je vele malen harder dan met al die isolatie shit.

• Topic Starter Topic Starter
wanneer wee tik eigenlijk zodra ik een belt nodig heb?

Nou, voorlopig nog niet. Heeft ook niet veel zin om je daar nu mee bezig te houden.

Morgen van start met 5 x 5 strong lifts.
Heb er veel zin in. en gelijke en chick heeft me gevraagd of ze mocht kijken. toen ze me vorrige keer zag :P dus gaat wel lukken

Haha, nice. Goed loggen die trainingen, en probeer af en toe filmpjes te schieten voor form-checks. ;)

jep zal ik doen. dat gaat nog ff duren hor eerst ff de techniek van BOR en Deadlift onder de knie krijgen.

ja ik ken bijna iedereen in die sportschool kan het zo aan een van de gaste die ervaring hebbe vragen :D

Goed dat je er voor gekozen hebt om Stronglifts te volgen.
Volg zelf ook een dergelijke programma, van Bill Starr, gaat vooralsnog prima.

Wat STRNGR zegt betreffende de cleanbulk en cut, daar ben ik volledig mee eens. Je zal binnen nu en 6 maanden geen lichaam hebben waar je u tegen zegt. Maar, de progressie, dáár kan je u tegen zeggen, en die progressie is meer waard als je spieren aankomt en buffer wordt dan dat je een ectoboy wordt.
Zeker omdat je na de zomer, die paar weken zomer :o, al krachtiger bent en je dan door kan blijven gaan met gainen tot je een pak massa hebt.

Afijn, is allemaal al gezegd, succes met trainen, ik ga je progressie volgen!

hey thx man ik ga morge rond 2 uur trainen of zo. dus daarna post ik hem gelijk via me mobiel:D

succes, ik volg je:) ben zelf ook net begonnen dus;)

shit man ik ben bijna knockout gegaan tijdens het squatten. ik moest oppeens hoesten (( weet niet hoe dat kwam. )) waardoor ik te weinig zuurstof binne kreeg. en toen alles swart werd. dus ben toen meteen gestopt (( omdat ik een vreselijke hoofd pijn heb gekregen daarna )) nu zijn me ouders helemaal tegen de sportschool xD lol

goed begin van je "carrière" als je weet dat je ouders zo zouden kunnen reageren kan je in het vervolg dat soort dingen beter voor jezelf houden..

Yo dude,
ik doe ook SL 5x5, zit nu in week 13. Is echt een lekker schema om te doen.
Voor je motivatie: ik ben ook begonnen met losse stang (20KG) en nu squat ik 110 KG.

op een afgehaakte poging SL na geen enkele krachttrainingervaring.

Yo dude,
ik doe ook SL 5x5, zit nu in week 13. Is echt een lekker schema om te doen.
Voor je motivatie: ik ben ook begonnen met losse stang (20KG) en nu squat ik 110 KG.

op een afgehaakte poging SL na geen enkele krachttrainingervaring.

Ik zat ook binnen 8 weken op 100, alleen waren dit geen fullsquats, toen ik fullsquats ging doen, ging het gewicht ook stukje lager :o

Zijn het fullsquats, zo ja, bravo!

@Temprament, ik zou niks tegen je ouders zeggen over het bijna KO gaan, tenzij je hartproblemen of iets dergelijks hebt, kwestie van gewenning. En doe die squats tot de grond he!

Ik zat ook binnen 8 weken op 100, alleen waren dit geen fullsquats, toen ik fullsquats ging doen, ging het gewicht ook stukje lager :o

Zijn het fullsquats, zo ja, bravo!

@Temprament, ik zou niks tegen je ouders zeggen over het bijna KO gaan, tenzij je hartproblemen of iets dergelijks hebt, kwestie van gewenning. En doe die squats tot de grond he!
Zie mijn topic voor vorm-feedback, ik deed eerst al wel onder parallel maar nu ook echt ass-to-the-grass, en op die manier 110 KG zondag gedaan (5x5). Ik heb tot nu toe ook nog geen plateau gehad met geen enkele oefening, ben wel bang dat dat er binnenkort zit aan te komen (met OHP).

Squat 5x5 55 kg ( incl stang)
Bench 5x5 45 kg ( incl stang)
Bor 5x5. 30 kg. ( incl stang). Eerste keer ooit
Dips 3x8. 50 kg ( machine )

Ik vind dit niet echt lekker traine. Bench was leuk squat was leuk. Dippe ook. Van. Bor werd ik misse lijk en duizelig ademhaling was goed

Je conditie zal wel niet fantastisch zijn als je misselijk en duizelig wordt:p

hmm conditie is heel erg om hoog gegaan in die 2 weken tijd dat ik dacht te gaan cutten :P heb een beter hartslag dan ooit. ik denk eerder dat het gewoon zo iets is als Bv te snel opstaan van een bank. word ik ook dizzy en flikke rik bijna op de grond. daarna ben ik flink miselijk heheehh xD maar ik geef de moed niet op

Klinkt eerder als een lage bloeddruk dan een slechte conditie. Goed eten voor aanvang van trainen, is sowieso aan te raden.

Hoezo vind je het niet lekker trainen? Omdat je er duizelig/misselijk van wordt? Misschien wat langer rust tussen de setjes.

Misschien kun je beter 3x5 doen dan 5x5, ik dacht dat rippetoe 3x5 was?

Terug
Naar boven