AndroidHealthClinic

Ten einde raad...

Die dietisten tegenwoordig....waardeloos zeg! In NL gaat alles om die papiertjes...en wat blijkt daaruit?....Niks! Met veel theorie en geen praktijk is dat papiertje alleen goed voor vegen van je kont.
Ik stond niet zo lang geleden nog met een vriend van een vriend te praten, tijdens uitgaan...ik was patat aan het eten (dacht ik). Dus ik geef aan mijn maat...hij pakt. Ik geef aan dat andere gast, zegt ie: "nee dank je! mag niet van mijn vriendin"
Ik zeg hoezo dat? ???
"ja, zij is dietist en zegt dat zulke dingen heel slecht voor je zijn...ik mag van haar alleen gezond eten. En zij komt zo mij ophalen."
Dus ik dacht.....OK! als ze zo een goede dietiste is, moet ze ook lekker slank zijn.
Dus we gingen door met praten,komt opeens zo een dik lelijk wijf naar ons toe (op een fiets was ze...toen ik haar zag dacht ik: "oh wat heb ik toch medelijden met die fiets!") en zij groet ons opeens.
Zegt die gast: "Maak kennis met mijn vriendin"
Toen was ik zoiets van >>> :hahaha:

Dus niet iedereen (in bezit van diploma of niet) wie zich "dietist" noemt.....is een waardige dietist.

makkelijk baantje, cambridge adviseren en lekker cashen

blegh

whahahaha niacee!! maar waarom maak je hiervoor een heel topic aan en post je het niet in het geouwehoer sectie?

je fotos laten iedergeval goeie progressie zien :)
ga lekker op onderhoud zitten half jaartje en spiertjes kweken

laat je niet demotiveren je gaat super!

als je zon cambridge dieet ( met refeeds) doet en daarna rustig opbouwen en zware KT doet is er niks mis met zon dieet. Ik denk dat je dan juist de gains van je leven maakt

Intensieve Krachttraining heb je nodig.

Je bent een spriet, wat zeur je nou over vet

@Petersjef , ik zou niet zo veel cardio doen dan put je je lichaam alleen maar uit. 3 a 4 maal per week 60 min. krachtraining doen en je koolhydraten timen. Als ik jouw verhaal lees dan zou ik mijn koolhydraten beperken tot alleen na een workout om je glycogeen voorraden aan te vullen maar meer niet.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 21:00 ----------

@Petersjef , Als je de balans weer gevonden hebt langzamerhand koolhydraat inname verhogen. Denk ook om goede vetten. Bak ik kokosolie , neem dagelijks een avocado en ongezouten ongebrande noten dit heeft een positieve werking op de schildklier.

Die formule om je behoefte uit te rekenen is een schatting he. Het is niet zo dat als je precies je gewicht/vp/etc. weet en die invult dat dat dan precies je behoefte is. Elk lichaam verschilt en de een verbrand energie sneller dan de ander, het is een schatting gebaseerd op een gemiddelde, als je je aan het getal van de formule houdt en je komt nog steeds aan, lijkt het me vrij duidelijk dat jouw verbranding onder het gemiddelde zit en je minder moet eten.

Terug
Naar boven