MuscleMeat

Tendinitis: hoe lang duurt dit gewoonlijk

Bezoekers in dit topic

Als het pezen zijn dan zou ik even rust nemen en daarna rustig opbouwen met gerichte oefeningen met laag gewicht eb focussen op de excentrische fase. Liefst laten beoordelen met goede fysio. Een tendonosis heeft echt rustige opbouw nodig. Je kunt bv nu tijdens rust de triggerpoints masserem, strechen en werken aan jouw rom.
 
Het meeste last heb ik links aan de uiteinden van de brachioradialis. Vooral het uiteinde aan de kant van de elleboog en zeer licht aan de kant van de pols. Maar ook aan het typische punt gekend van de golfers elleboog en tenniselleboog.
Rechts is het enkel heel licht een golferselleboog.

Beide knieën zijn er even erg aan toe.
 
Toch maar eens laten nakijken door een manueel therapeut lijkt me.

Staat ook weer een hoop waardeloze zooi in dit topic.

Open keten leg extensions in de acute fase bij knieklachten. Waarom toch?
 
Toch maar eens laten nakijken door een manueel therapeut lijkt me.

Staat ook weer een hoop waardeloze zooi in dit topic.

Open keten leg extensions in de acute fase bij knieklachten. Waarom toch?
Ik verwacht ook niet dat dit me veel gaat helpen. Zelfs met gezonde knieën doe ik ze liever niet.
Zijn BW squats op dit moment een beter idee? Ook dat irriteert, maar stramme pezen lijkt me nog erger.

Stretchen van ontstoken pezen lijkt me eigenlijk ook geen goed plan.
 
Ik blijf erbij dat je ze gewoon een tijdje moet laten rusten, neem nog een tijdje ontstekingsremmers en ga wat wandelen of heel rustig fietsen maar geen specifieke been oefeningen.
 
Wandelen doe ik al.
Ik neem nu enkele dagen geen ontstekingsremmers meer en sinds gisteren gaat het precies een klein beetje beter. :)

Maandag nog eens naar de dokter en daarna misschien kinesitherapie.
 
Zou doen wat florian zegt.. active recovery doen, geen externe belasting

Als je nog squats wilt doen ga dan voor bodyweight squats.
 
Ik doe BW squats om te evalueren hoe het met de pijn gaat.
Ik denk dat ik ze voorzichtig ga gebruiken als rehab.
 
Back
Naar boven