MuscleMeat

Terreur door Marokkaanse jongeren bij me om de hoek. Update: Noodbevel lag klaar

misschien waren het wel noord-koreanen dat kun je nooit zeker weten.

Dit klopt vaak wel, alleen heb het wel heel vaak gezien dat als ze wel besluiten om wat tegen ze te doen dat Marrokanen te laf zijn om 1 op 1 gaan.

Zag het laatst in Amsterdam, een stelletje waarvan die gast nog vrij buff was ( overduidelijk een BB'R ) die met zn chickie door bij Rembrandt liep en plots een groepje tuig ( marrokanen, alweer, wat een verrassing not ) tegenkwam, vervolg, zij kreeg een klap in der gezicht, allemaal keihard wegrennen, haar boze vriend wist er 1 te pakken en sloeg em ter plekke KO. Stoer man, vrouwen slaan en dan wegrennen.

Wtf joh, meen je..

Om die reden heb ik dus ook een knuppel in mijn auto liggen.. Je kan niet eens meer normaal over straat zonder dat je lastig gevallen kan worden.
Het klinkt best sick als ik dit zeg, maar ik hoop stiekem op een dag dat 1 het waagt en ik met die knuppel zijn t*fus kop kan verbouwen.

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

misschien waren het wel noord-koreanen dat kun je nooit zeker weten.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Goldie had het ff een beetje druk de afgelopen dagen, dus heb niet meer kunnen reageren. Er is uiteindelijk geen knokken geweest omdat het wemelde van de politie. Er komen nu zelfs kamervragen over het incident en ze willen de dader alsnog oppakken.

Hier artikel:

Kamervragen over IJmuidens 'kermisgeweld'
IJMUIDEN - Kamerlid Van Klaveren wil dat het 'intimiderende en gewelddadige tuig' wordt opgepakt dat de kermis in IJmuiden verstoorde.

Van Klaveren wil van ministers Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en Opstelten van Veiligheid en Justitie weten hoe zij ervoor gaan zorgen dat niet de ondernemers en consumenten wijken, maar het ’intimiderende en gewelddadige tuig’ wordt opgepakt en vastgezet.

Woensdagavond werden kermisbezoekers die een ritje in de botsauto’s maakten uitgescholden en bespuugd. Klanten van de Vomar naast het kermisterrein werden met broden bekogeld. Volgens kermicoïtusploitanten en omwonenden gaat het om een groep van zo’n twintig Marokkaanse jongeren die de overlast veroorzaakte. Vrijdagavond was er opnieuw onrust toen ongeveer honderd IJmuidenaren in reactie op een oproep naar het Kennemerplein trokken. De sfeer werd opnieuw zo grimmig, dat de politie met zo’n tien politiewagens naar de kermis kwam. Supermarkt de Vomar sloot vervroegd de deuren en de laatste dagen huurden de kermicoïtusploitanten particuliere beveiligers in.

Van Klaveren wil van de ministers weten hoe zij het gegeven duiden dat het 'wederom Marrokkaanse jongeren zijn die zorgen voor onrust en ellende in de publieke ruimte'. Ook vraagt hij hen hoeveel overlastgevers na het incident zijn aangehouden en wil Van Klaveren weten wanneer er werk wordt gemaakt van het zwaarder straffen en vastzetten van 'dit soort figuren'. Tot slot vraagt hij de ministers op welke wijze wordt voorkomen dat criminelen er vanaf komen met een taakstraf.

Geen van de kermisbezoekers werd vorige week aangehouden. Wel kreeg één man een gebiedsverbod opgelegd.

Gisteravond is het helaas wel weer raak geweest op bevrijdingspop in Haarlem. Een vriend van mij ging even naar het toilet op z'n blaas te legen, maar werd plotseling, terwijl hij stond te plassen, van achter aangevallen door 3 donkere jongens. Hij heeft ze helaas niet kunnen herkennen omdat ze van achteren kwamen en ligt nu totaal in elkaar geslagen in het ziekenhuis. Hij was op dat moment alleen. Het was echt een zwaar laffe daad en we balen nu allemaal dat we niet met hem mee zijn gelopen.

Wtf joh, meen je..

Om die reden heb ik dus ook een knuppel in mijn auto liggen.. Je kan niet eens meer normaal over straat zonder dat je lastig gevallen kan worden.
Het klinkt best sick als ik dit zeg, maar ik hoop stiekem op een dag dat 1 het waagt en ik met die knuppel zijn t*fus kop kan verbouwen.

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Ja want daar heb je echt ontzettend veel aan :roflol:
Naai je alleen jezelf een oor mee aan.

heb net wel een interresant filmpje gezien.

Veel marokanen die naar Nederland kwamen waren een van een bepaalde stam. Deze mensen hadden probelemen met de koning in Marokko (daarom werden ze ook weg gestuurd). Deze mensen hebben dus eigenlijk al een eeuwen lange tradie van argwaan tegen het gezag. Ik denk dat dit ook een reden dan zijn waarom ze zich zo gedragen tegen de overheid.

vond dit wel interesant om te horen

berbers heet zoiets.

Veel marokanen die naar Nederland kwamen waren een van een bepaalde stam. Deze mensen hadden probelemen met de koning in Marokko (daarom werden ze ook weg gestuurd). Deze mensen hebben dus eigenlijk al een eeuwen lange tradie van argwaan tegen het gezag. Ik denk dat dit ook een reden dan zijn waarom ze zich zo gedragen tegen de overheid.

Ik snap wel waarom ze werden weggestuurd.

Laatst bewerkt:
je post weer hetzelfde filmpje draak.

De berbers zijn een krijgersvolk, bekend met hun heldhaftige daden.
Als de berbers er niet waren, dan was Marokko nog steeds een kolonie van Spanje en Frankrijk.
De koning van Marokko (een Arabier) vertrouwde ze niet en was bang dat ze de macht zouden overnemen. Hierdoor liet hij een hoop berbers mannen 'verdwijnen'. Dit zijn veel berbers niet vergeten. De nieuwe koning van Marokko heeft dit voor een groot gedeelte weten te compenseren, door bijvoorbeeld te investeren in de berbers streken. Door de verwaarlozing van de gebieden waar de berbers wonen, en met name het rif gebergte, waren de berbers vrij primitief en hadden ze tot voor kort geen stromend water en elektriciteit. Hierdoor waren zij ook de eerste die naar Nederland gingen om te werken.

De berbers waren altijd al onderdrukt door de Arabieren, dit heeft ertoe geleidt dat de berbers zich gingen afzetten tegen de maatschappij en zich buitengesloten voelen. Iets wat nu door de jongere generatie ook in Nederland wordt gedeeld.

een stuk geschiedenis: Vergeet niet dat tijdens de tweede wereld oorlog veel berbers onder de Franse vlag vochten en hebben samen met de geallieerde, onder andere ook Nederland bevrijd.

Er gebeurd helemaal niks..
storm in een glas water/....

je hebt dus geen klappen uitgedeeld niks what a big surprise jeffrey.

Nee, ik bemoei me daar niet mee. Laat ze dat maar lekker zelf uitzoeken.

Ze zeggen wel eens: Verlaag jezelf niet tot het niveau van een ander. Dat doe ik dan ook niet...

P.s: Wie is Jeffrey? :P

Terug
Naar boven