Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit klopt vaak wel, alleen heb het wel heel vaak gezien dat als ze wel besluiten om wat tegen ze te doen dat Marrokanen te laf zijn om 1 op 1 gaan.
Zag het laatst in Amsterdam, een stelletje waarvan die gast nog vrij buff was ( overduidelijk een BB'R ) die met zn chickie door bij Rembrandt liep en plots een groepje tuig ( marrokanen, alweer, wat een verrassing not ) tegenkwam, vervolg, zij kreeg een klap in der gezicht, allemaal keihard wegrennen, haar boze vriend wist er 1 te pakken en sloeg em ter plekke KO. Stoer man, vrouwen slaan en dan wegrennen.
misschien waren het wel noord-koreanen dat kun je nooit zeker weten.

Wtf joh, meen je..
Om die reden heb ik dus ook een knuppel in mijn auto liggen.. Je kan niet eens meer normaal over straat zonder dat je lastig gevallen kan worden.
Het klinkt best sick als ik dit zeg, maar ik hoop stiekem op een dag dat 1 het waagt en ik met die knuppel zijn t*fus kop kan verbouwen.
---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Ja want daar heb je echt ontzettend veel aan
Naai je alleen jezelf een oor mee aan.
Die lui worden gewoon niet hard genoeg aangepakt. Hoe haal je het in je hoofd mensen te gaan bespugen? Kom op zeg.
Ik snap wel waarom ze werden weggestuurd.heb net wel een interresant filmpje gezien.
Veel marokanen die naar Nederland kwamen waren een van een bepaalde stam. Deze mensen hadden probelemen met de koning in Marokko (daarom werden ze ook weg gestuurd). Deze mensen hebben dus eigenlijk al een eeuwen lange tradie van argwaan tegen het gezag. Ik denk dat dit ook een reden dan zijn waarom ze zich zo gedragen tegen de overheid.
vond dit wel interesant om te horen
heb net wel een interresant filmpje gezien.
Veel marokanen die naar Nederland kwamen waren een van een bepaalde stam. Deze mensen hadden probelemen met de koning in Marokko (daarom werden ze ook weg gestuurd). Deze mensen hebben dus eigenlijk al een eeuwen lange tradie van argwaan tegen het gezag. Ik denk dat dit ook een reden dan zijn waarom ze zich zo gedragen tegen de overheid.
vond dit wel interesant om te horen

Er gebeurd helemaal niks..
storm in een glas water/....
Klopt. Het viel uiteindelijk allemaal wel mee. De politie had er goed op ingespeeld.
je hebt dus geen klappen uitgedeeld niks what a big surprise jeffrey.