AndroidHealthClinic

Terreur door Marokkaanse jongeren bij me om de hoek. Update: Noodbevel lag klaar

Van het allerlaagste soort, ja. Om uit te kotsen. Mensen uit alle landen zijn wat mij betreft meer dan welkom hier zolang ze de taal leren, werken/studeren en zich gedragen. Als je met een buitenlands paspoort hier zit en je gaat je zitten misdragen, mag je wat mij betreft meteen een enkeltje terug krijgen. Zoals bijvoorbeeld de 20 ratten waar het in dit topic over gaat.
En nee, dat is niet racistisch. Ik maak geen onderscheid op basis van een ras, ik maak een onderscheid op basis van gedrag. Criminele mensen met alleen een Nederlands paspoort ben ik ook liever kwijt dan rijk, maar die kan je moeilijk naar hun thuisland terugsturen gezien ze daar al zijn.

Dat is hem nou juist. ze hebben allemaal (op een enkeling na) een Nederlandse paspoort.

Niet wil of is het niet de kans krijgt? (of een combi daarvan).

Ik ken veel jongens van die hood die dolgraag werk zoeken, maar gewoon niet worden aangenomen. Dat soort boys die gaan dan hangen en veroorzaken overlast. Zelf vinden ze dat de maatschappij hen in de steek heeft gelaten en dat zorgt voor nog meer verdeeldheid. Zo zitten ze dus in een neerwaartse spiraal, waaruit het heel moeilijk is om eruit te komen.

Niemand houdt ze tegen om terug naar Marokko te gaan hoor ?
Ik heb persoonlijk niks tegen marrokanen, maar wel die relschoppers

anaal vernederen hebben we ,, adil ,, voor
hmmm, i'm in.

hele dbb gayploeg mag er in.
in mijn anus
zonder condoom
lekker chlamydia krijgen
:D

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Niemand houdt ze tegen om terug naar Marokko te gaan hoor ?
Ik heb persoonlijk niks tegen marrokanen, maar wel die relschoppers

Tjah, de meeste spreken de Arabische taal onvoldoende en daarnaast zijn ze hier geboren, wat toch wel ervoor zorgt dat ze in Marokko ook 'buitelander' zijn.

Met andere woorden: ze zijn toch meer Nederlander dan Marokkaan. (klinkt raar maar het is echt zo).
A

Gewoon doen zoals ze met Australië hebben gedaan: al dat k*tvolk naar een eiland sturen en zoek t maar uit.
eiland droogleggen in de noordzee, en al die aapjes punten laten sparen. Bij een bepaald aantal punten: doeiiiiii.

jongens ik sta nog steeds te wachten bij de kermis
kom op waar blijven jullie

maar wat mij boos maakt is van die tokkies die dan gaan roepen, minder, minder minder!

1. het is helemaal geen mogelijk dat we de Marokanen uitzetten.
dus we zitten hier nu mee en zullen er het beste van maken. Hadden we zelf in de jaren 60 en 70 maar wat oplettender moeten zijn (het is dus onze EIGEN schuld). Je kan die gastjes ook niet de schuld van de oorzaak van een probleem geven waar zij niet eens geboren waren.
Ja, marokanen zorgen voor veel overlast en criminaliteit, maar dat is niet omdat ze in Maroko crimineel DNA hebben. Het probleem is dat marokanen niet goed aan de Nederlandse samen leving mee doen (deels is dat hun eigen fout maar deels ook de schuld van de autochtonen).

wat we dus moeten doen, is zorgen die gasten het rechte pad op te krijgen. En eerder toenadering zoeken dan als mong*len: minder, minder, minder te schreeuwen.

EIGEN schuld. u wot m8? Ik heb niks te maken gehad met wat er in de jaren 60 en 70 allemaal gebeurt is, toen bestond ik nog niet eens. Die paupers daarentegen die daar op straat een beetje overlast lopen te veroorzaken kunnen wel invloed uitoefenen, maar dat doen ze niet want het zijn paupers.

Ik moet me zeker ook nog schamen voor wat de VOC allemaal gedaan heeft.

Aanvallen :roflol: alsof je dan een haar beter bent dan die relschoppers :roflol: ****ing r**ards

Pas maar op, straks weten ze je gezicht

Ja laten we ze gaan knuffelen

Met een touw
om hun nek

Idd.
Some people just need a high five
with a chair
in the face

het zullen morgen wel geen 20 maroks zijn maar 200 want zodra die berber apen horen dat er vechten is komen ze vanuit sittard en groningen naar ijmuiden om rotzooi te kunnen trappen

dat is ook het enige voordeel wat die geitenn**kers hebben ze kennen elkaar niet maar helpen mekaar als 1 volk
kunnen die schijt hollanders idd nog wat van leren want die staan te kijken hoe een ander in elkaar getrapt word

++

Wat doe je tijger als je p*ssy bent

jij mag assistentie geven vanuit de lucht met je helikopters.

:roflol::roflol::roflol:

You're not here to win friend

Als jij nou gewoon 20x squat met 4 marokkanen in je nek, dan worden ze vast bang

EIGEN schuld. u wot m8? Ik heb niks te maken gehad met wat er in de jaren 60 en 70 allemaal gebeurt is, toen bestond ik nog niet eens. Die paupers daarentegen die daar op straat een beetje overlast lopen te veroorzaken kunnen wel invloed uitoefenen, maar dat doen ze niet want het zijn paupers.

Ik moet me zeker ook nog schamen voor wat de VOC allemaal gedaan heeft.

tuurlijk de jongere generatie kan hier niets aan doen.

maar die 60 jarige gasten die daar op die kermis, minder, minder, minder schreeuwden wel. Goed voorbeeld van als je iets niet goed regeled, je later zelf met de gebakken peren zit.

Van het allerlaagste soort, ja. Om uit te kotsen. Mensen uit alle landen zijn wat mij betreft meer dan welkom hier zolang ze de taal leren, werken/studeren en zich gedragen. Als je met een buitenlands paspoort hier zit en je gaat je zitten misdragen, mag je wat mij betreft meteen een enkeltje terug krijgen. Zoals bijvoorbeeld de 20 ratten waar het in dit topic over gaat.
En nee, dat is niet racistisch. Ik maak geen onderscheid op basis van een ras, ik maak een onderscheid op basis van gedrag. Criminele mensen met alleen een Nederlands paspoort ben ik ook liever kwijt dan rijk, maar die kan je moeilijk naar hun thuisland terugsturen gezien ze daar al zijn.

Precies.

tuurlijk de jongere generatie kan hier niets aan doen.

maar die 60 jarige gasten die daar op die kermis, minder, minder, minder schreeuwden wel. Goed voorbeeld van als je iets niet goed regeled, je later zelf met de gebakken peren zit.

wat jij zegt klopt ook niet helemaal de jonge generatie kan hier niks aan doen maar de oudere ook niet echt
dwz de eerste generatie buitenlanders die hier kwamen werken kwamen hier uit nood omdat er veel werk was wat de hollander niet wou doen en omdat er keuze was of je ging schoonmaken of een beroep leerde

de generaties die daarna kwam die zijn het probleem en die,,, 60 jarige gasten die minde minder roepen
zijn wel de gasten die al 35-`40 jaar hebben gewerkt en zich de t*ring hebben betaald aan sociale premies
en nu hun pensioen naar de klote zien gaan

wat jij zegt klopt ook niet helemaal de jonge generatie kan hier niks aan doen maar de oudere ook niet echt
dwz de eerste generatie buitenlanders die hier kwamen werken kwamen hier uit nood omdat er veel werk was wat de hollander niet wou doen en omdat er keuze was of je ging schoonmaken of een beroep leerde

de generaties die daarna kwam die zijn het probleem en die,,, 60 jarige gasten die minde minder roepen
zijn wel de gasten die al 35-`40 jaar hebben gewerkt en zich de t*ring hebben betaald aan sociale premies
en nu hun pensioen naar de klote zien gaan

Zeker goed dat die gasten hier kwamen werken. Maar het was erg naief om te denken dat ze na hun werk weer terug gingen naar hun eigen land. Het tegenovergestelde gebeurde juist, ze leiten hun familie overkomen. Hier hadden we veel oplettender over kunnen zijn (het zelfde geld voor pensioene en AOW, dat had toen der tijd beter moeten worden geregeld). Nou kan je als burger hier idd weinig aan doen, de reging had hier wat aan moeten doen. Maar ik vind het erg makkelijk om de marokanen zomaar de schuld te geven van een probleem waar zei niet per se de oorzaak van zijn.

Zeker goed dat die gasten hier kwamen werken. Maar het was erg naief om te denken dat ze na hun werk weer terug gingen naar hun eigen land. Het tegenovergestelde gebeurde juist, ze leiten hun familie overkomen. Hier hadden we veel oplettender over kunnen zijn (het zelfde geld voor pensioene en AOW, dat had toen der tijd beter moeten worden geregeld). Nou kan je als burger hier idd weinig aan doen, de reging had hier wat aan moeten doen. Maar ik vind het erg makkelijk om de marokanen zomaar de schuld te geven van een probleem waar zei niet per se de oorzaak van zijn.

Onzin. Zat kampers en tokkies zonder werk. Toch hoor je daarvan niet dat ze meisjes bespugen, gaan lopen janken als ze worden afgeknald tijdens een overval, oude opas overvallen op een begraafplaats, of tasjes van oude vrouwtjes jatten.

tis teringvolk dat tuig. Zat marokanen die welk normaal doen, maar veel teveel die niet gemist zouden worden door de samenleving.

Onzin. Zat kampers en tokkies zonder werk. Toch hoor je daarvan niet dat ze meisjes bespugen, gaan lopen janken als ze worden afgeknald tijdens een overval, oude opas overvallen op een begraafplaats, of tasjes van oude vrouwtjes jatten.

tis teringvolk dat tuig. Zat marokanen die welk normaal doen, maar veel teveel die niet gemist zouden worden door de samenleving.

Ken er wel die lekker bezig zijn met een relaxed leven hier en NL een fijn land vinden.
In hun vriendenkring zie je alle nationaliteiten.
Vaak hebben ze een bedrijfje,doen ze iets voor hunzelf of full time job.
Die moeten ook niks hebben van die gastjes die overlast veroorzaken en hebben een hekel aan die petjes en tasjes etc.

Ken er wel die lekker bezig zijn met een relaxed leven hier en NL een fijn land vinden.
In hun vriendenkring zie je alle nationaliteiten.
Vaak hebben ze een bedrijfje,doen ze iets voor hunzelf of full time job.
Die moeten ook niks hebben van die gastjes die overlast veroorzaken en hebben een hekel aan die petjes en tasjes etc.

Dat weet ik. Ik ken zelf ook een paar Marokkanen die hun best doen en aardig zijn en waar ik mee kan lachen. Ik heb ook niks tegen Marokkanen als volk opzich. Maar die vuile klootzakjes mogen allemaal een enge ziekte krijgen waardoor ze alleen nog maar varkensvlees lusten.

Dat weet ik. Ik ken zelf ook een paar Marokkanen die hun best doen en aardig zijn en waar ik mee kan lachen. Ik heb ook niks tegen Marokkanen als volk opzich. Maar die vuile klootzakjes mogen allemaal een enge ziekte krijgen waardoor ze alleen nog maar varkensvlees lusten.

Precies, zo denk ik er ook over.

Terug
Naar boven