XXL Nutrition

terug aankomen na een slechte kuur ( naturel )

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik ken een kerel die aan de sust heeft gezeten en dianabol .
Hij werd er deprie van kreeg puisten en besloot na 4 weken de kuur te stoppen , van de ééne dag op de andere .
Zonder nakuur.
4 maanden na het stoppen met die kuur was hij van het weinige dat hij toch was bijgekomen , alles terug verloren zegde hij .
Hij vertelde mij gisteren dat hij sinds die tijd ( dat hij alles verloren was )bijna niets meer aankomt op natuurlijke wijze.
Hij traint al 3 jaar terug naturel en is in totaal na die kuur nog geen 10 kg bijgekomen .
Hij let nu ook wel niet zo heel goed op zijn voeding , maar dan nog .

Kan dit te wijten zijn aan die mislukte kuur van hem ?
Kom je na een kuur niet zo vlug meer bij op natuurlijke wijze ?

Thanxx

Mixer zei:
Hij let nu ook wel niet zo heel goed op zijn voeding , maar dan nog.

Bro, er is geen maar dan nog.... Voeding is de sleutel als je in de kuur zou zitten maar al helemaal als je niks gebruikt of gebruikt hebt, dan speelt het nog een grotere rol, behalve de eerste 6 maanden dat je traint ofzo dan groei omdat je dan je spieren 'leert gebruiken' op een goede manier.

Ik sluit me bij RD aan. Verder kan het zonder nakuur nog heel lang duren voor je hersteld bent(test) en in die periode kan je groei wel vergeten dus. En kan nog zo zijn dat het nooit meer helemaal hersteld

En dan moet ie JUIST op zijn voeding letten als ie niks meer aankomt...

idd gewoon ff flink door bulken des te eerder is zijn herstel op gang

Buiten dat, ter aanvulling op de uitstekende antwoorden hierboven:

Vier weken Sust en Dbol, wat win je ermee? een hoop vocht want beide producten zijn geen massabouwers maar eerder kickstarters en in het geval van Sust test-begeleiders.

als hij ooit een paar weekjes wat heeft genomen en dat was zijn eerste en laatste x. dan kan hij heus nog wel naturel groeien zal wel iets minder zijn maar valt behoorlijk mee. ligt dus waarschijnlijk toch aan de voeding, training, of slaap. bekende van mij kuurde toen hij 15 was behoorlijk zwaar. toen zijn begeleider er achter kwam is die gestopt. en heeft ook niet weer wat gebruikt hij is nu 17 en groeit nog steeds prima.

als diegene weer vanplan is te gaan kuren zou ik hem dat afraden. want hij laat duidelijk merken dat hij door depresiefeteit gestopt is en waarschijnlijk daarom ook naar de kuur niet meer goed getraind heeft. als die weer zou gaan kuren maakt hij waarschijnlijk weer de zelfde fout. dus beter trainen. goed eten. veel slapen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven