Fitness Seller

test doet niets?

Dat een bekende atleet omhoog geschoten zou zijn nadat ie met test gestopt zou zijn, ik geloof er niks van.
Wat ik wel zeker weet (en nee enrico ik kom niet rellen) is dat test na verloop van tijd minder in werking wordt, net als elk ander middel. Alleen bij test voel althans ik het 't meest.

De eerste weken kan ik m'n geluk niet op maar bij week 8 krijg ik libidostoringen en word ik mega lui.
Ook het probleem van aankomen en genadeloos afvallen schrijf ik toe aan testosteron. Je komt er verbazingwekkend lekker van aan maar als de suppletie met gear eenmaal wordt gestopt merk je dat je aardig terugvalt; de kilo's vocht denderen eraf. Of je daar gelukkig van wordt, en of het zin heeft gehad om die kilo's tijdelijk mee te hebben gesjouwd laat ik aan jezelf over.

Goh wat een serieus antwoord toch weer.:)

Dat een bekende atleet omhoog geschoten zou zijn nadat ie met test gestopt zou zijn, ik geloof er niks van.
Wat ik wel zeker weet (en nee enrico ik kom niet rellen) is dat test na verloop van tijd minder in werking wordt, net als elk ander middel. Alleen bij test voel althans ik het 't meest.

De eerste weken kan ik m'n geluk niet op maar bij week 8 krijg ik libidostoringen en word ik mega lui.
Ook het probleem van aankomen en genadeloos afvallen schrijf ik toe aan testosteron. Je komt er verbazingwekkend lekker van aan maar als de suppletie met gear eenmaal wordt gestopt merk je dat je aardig terugvalt; de kilo's vocht denderen eraf. Of je daar gelukkig van wordt, en of het zin heeft gehad om die kilo's tijdelijk mee te hebben gesjouwd laat ik aan jezelf over.

Goh wat een serieus antwoord toch weer.:)

Vraagje: Als er na 8 weken de rek uit is waarom kuur je dan door? Om je axis nog een extra (onnodige) opdoffer te geven? En dat terwijl je er toch niks meer uithaalt... Ik zal nooit begrijpen waarom de meesten hier 10 a 14 weken aan de AAS gaan... In het begin werd ik hier uitgelachen toen ik zei dat ik enanthaat kuurde voor 6 weken, tja...

Juist ja, want enanthaat voor 6 weken is mij een beetje te kort.
Logisch ook, als je weet dat een enanthaat ester pas na een kleine 2-3 weken voor et eerst goed voelbaar actief wordt. Wat jij doet is de zaak nog vóór dat je alles eruit hebt gehaald wat erin zit, afknijpen en stoppen. Neem dan een proprionate.

Doorkuren na week 8 is simpel te verklaren: De bijwerkingen worden anders maar dat zegt niks over de werking van de stof. Zeker als je met lange esters kuurt is het belangrijk de stof kans en de tijd te geven.

Er zijn zat kuurtjes te bedenken zonder test.

Laat aub ieder zn mening erover hebben en respecteer dat.

Een ieder mag zeker zijn mening :rolleyes: !!! Maar doorvragen mag dan toch ook wel lijkt me. Ben gewoon benieuwd hoe zijn kuur er dan uit ziet....

Een ieder mag zeker zijn mening :rolleyes: !!! Maar doorvragen mag dan toch ook wel lijkt me. Ben gewoon benieuwd hoe zijn kuur er dan uit ziet....

Lieve schat, denk nou niet ALTIJD meteen dat ik het tegen jou heb.
Damn wat ben je snel aangevallen!

Het is een algemene opmerking.
Mensen praten elkaar zo snel na op dit board.
Vaak komt men met eigen ervaring of wat onderzoek tot heel andere conclusies, dan dat test een must is.

Mag dit antwoord van BigMaus even uitvergroot, geprint en boven het bedje hangen van menig DBB'er? Komt ie:

Vaak komt men met eigen ervaring of wat onderzoek tot heel andere conclusies, dan dat test een must is.

Bedankt kerel! :thumbs:

Ok schatje:D :D :D !!!!!

Heel goed man! :thumbs:
In sommige topics krijg je gewoon nega karma als je zoiets beweert!

Moesten ze es proberen, negakarma om zulke uitlatingen.
De knop naar MrJ's Principal's Room is dan snel gevonden! :D

ik snap nog steeds niet dat jullie allemaal zo onder de indruk zijn van testo.... tuurlijk je komt veel aan maar je valt na je kuur ook weer veel terug,snap niet wat jullie daaraan vinden,ik kom liever minder aan en dat er meer blijft zitten, maar goed zal wel aan mij liggen, heb jaren bij jonkman getraint en we hebben daar veel jongens gehad die dachten dat testo het was, later bleek anders,kijk maar bijvoorbeeld naar hedwig parden, die werd pas goed toen hij doorkreeg dat testo het niet was
..tuurlijk ligt het niet aan jou,,het ligt aan de rest van de wereld..
maare
,,wat is het dan wel??

Juist ja, want enanthaat voor 6 weken is mij een beetje te kort.
Logisch ook, als je weet dat een enanthaat ester pas na een kleine 2-3 weken voor et eerst goed voelbaar actief wordt. Wat jij doet is de zaak nog vóór dat je alles eruit hebt gehaald wat erin zit, afknijpen en stoppen. Neem dan een proprionate.

Doorkuren na week 8 is simpel te verklaren: De bijwerkingen worden anders maar dat zegt niks over de werking van de stof. Zeker als je met lange esters kuurt is het belangrijk de stof kans en de tijd te geven.

Persoonlijk werkt enanthaat bij mij het best in weken 3, 4 en 5. Dan is er de rek uit en zie ik het nut er niet van in om nog eens 4 a 6 weken verder te onderdrukken. Je zegt eerst zelf dat de werking van testosteron afneemt na een week of 8, hoe bedoel je dan "de lange esters de kans en de tijd geven"?

Heb verder geen enkele grondige onderbouwing gezien dat je enanthaat zo lang MOET gebruiken voor een goed resultaat, integendeel

Persoonlijk werkt enanthaat bij mij het best in weken 3, 4 en 5. Dan is er de rek uit en zie ik het nut er niet van in om nog eens 4 a 6 weken verder te onderdrukken. Je zegt eerst zelf dat de werking van testosteron afneemt na een week of 8, hoe bedoel je dan "de lange esters de kans en de tijd geven"?

Heb verder geen enkele grondige onderbouwing gezien dat je enanthaat zo lang MOET gebruiken voor een goed resultaat, integendeel

deze uitleg komt overeen met wat die dokter mij verteld had,daarom had hij me de volgende kuur voorgesteld--week1-4 sus
week1-8 deca
Dan zat hij misschien toch goed.....

deze uitleg komt overeen met wat die dokter mij verteld had,daarom had hij me de volgende kuur voorgesteld--week1-4 sus
week1-8 deca
Dan zat hij misschien toch goed.....

Met sustanon is wel een ander verhaal nog maar zo zou ik het in ieder geval ook kuren. De eerste 3-4w doen de korte esters (prop en phenylprop) hun werk en tegen week 5 komen de isocaproate en decanoate (lange esters) op gang. Over die deca, tja die werkt wel nog 4w door nadat je sustanon uitgewerkt is aangezien het om dezelfde ester, decanoate (das de langste in sus) gaat dus daar zit hij imo weer goed mis

Heb verder geen enkele grondige onderbouwing gezien dat je enanthaat zo lang MOET gebruiken voor een goed resultaat, integendeel[/QUOTE]

Ik merk zelf meestal na week 6 weinig progressie, tenzij ik zoals nu HGH er bij neem.
Dan ga ik wel langer door. MAar dan wel de de test afwisselen om door eerst sustanon te nemen en dan na 8 weken over te stappen op test enth.

Ieder zijn meug zei de boer..en hij doete zijn varken!

Terug
Naar boven