XXL Nutrition

test doet niets?

ja,ok,maar waarom wordt het dan altijd en overal aangeraden om het goedje 10weken te gebruike?

Decanoate is in nandrolone de enige ester, in sustanon heb je er 4 waaronder decanoate. Met sus zullen de andere 2 kortere esters vanaf dag 1 hun werk doen, terwijl je er bij nandrolone (deca) maar 1 ester hebt die over een periode van 4 weken vrijkomt. Als jij dus bvb wekelijks 1 ml zet (meestal 200mg bij de meeste deca's) zal dat behoorlijk wat tijd nemen voor er genoeg werkzame stof in je bloedbaan zit. Voor deca zou ik zeker nooit korter dan 8w gaan, 10 beter mede door de erg trage ester. Ik denk dat er in de stickies wel behoorlijk wat info over esters is hoor, effe doornemen bro...

Bij mij wringt het alleen om langer dan 6w te kuren, daarmee geen mega onderdrukkende deca aan 10w voor mij...

Het slaat ook helemaal nergens op dat het "deca" word genoemd terwijl het gewoon de esther is.

als je goede uitleg wil moet je bij willem zijn, hij legt het goed uit, mij is geleert er vanaf te blijven ivm met de negatieve bijwerkingen, het zal best wel resultaat geven maar op langere termijn wil je ook resultaat toch? of wil je als een spons zijn? zo ben je 120 kilo en na de kuur weer 10 of 20kilo lichter daar heb je toch niks aan? het gaat om de spieren die je daarwerkelijk opbouwt, en die spieropbouwende werking heb je niet met testo, primo bijvoorbeeld is veel anaboler dan testo alleen je moet het hoog doseren,maar het meeste blijft er wel van zitten als je ermee stopt, tuurlijk iedereen valt iets af na een kuur maar zo erg als met testo? dat kan niet gezond zijn

:rolleyes: :cool: :(

Ach ja, er zijn hier ook mensen geweest die zeiden dat je blijvend kon afvallen met testosteron enanthate, er zijn ook mensen geweest die beweerden dat testosteron uit konijnen wordt gemaakt en zo komt er om de zoveel tijd wel weer een grappige knakker langs op dit forum :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
jongens b edankt voor al uw reacties.

ik zit nu in week 5 met me kuur en ben nog niets aangekomen en voel ook eigenlijk helemaal niets, zeg niet dat het me voeding is want me voeding is erg goed en ik train me kapot in de gym maar aankomen? ho maar

ik heb er geen vertrouwen meer in heb nog 5 weken te gaan
waardeloos dat testesteron gedoe

groet
ferryy

is je rechterbil d'r niet groter op geworden? :D

• Topic Starter Topic Starter
nee niets ben nog het zelfde als voorheen ben wel erg teleurgesteld, omdat ik zo gesteld ben op me voeding en training dacht ik met as tog goed te gainen
maar ik had het dus mis

anyways thx voor al uw reacties

groet
ferry

Je bent ook pas 18.

ik zit nu in week 5 met me kuur en ben nog niets aangekomen en voel ook eigenlijk helemaal niets, zeg niet dat het me voeding is want me voeding is erg goed en ik train me kapot in de gym maar aankomen? ho maar

Post dan voor de gein eens ongeveer wat je eet op een dag. Als het allemaal zo ok zit dan kunnen wij mss iets van jou leren.:rolleyes:
Elk nieuw lid komt hier en zegt: Trainen en eet is helemaal 100%. Dan posten ze wat ze eten en blijkt dat ik dat in 2 maaltijden wegwerk.

Weet niet of dat bij jou het geval is maar is het niet verstandiger om alle opties uitgeput te hebben voordat je zegt: Test is niks

zijn test zal wel niets zijn, want hij zou op zijn minst goed moeten voelen dat hij test in zijn lijf heeft. bijkomen of niet. zelfs al is je voeding niet in orde. als je 500mg per week spuit, moet je het wel degelijk merken.

Mag dit antwoord van BigMaus even uitvergroot, geprint en boven het bedje hangen van menig DBB'er? Komt ie:

Mensen praten elkaar zo snel na op dit board.
Vaak komt men met eigen ervaring of wat onderzoek tot heel andere conclusies, dan dat test een must is.

Bedankt kerel! :thumbs:

Voor een oude ...., komt er toch nog wel wat zinnigs uit je he?:p
Hopelijk zijn er DBB,rs die kunnen lezen en het ook daadwerkelijk ophangen.
Wordt SIMPEL van het grote aantal mong*len op dit board pffff.

mzllls

Ach ja, er zijn hier ook mensen geweest die zeiden dat je blijvend kon afvallen met testosteron enanthate, er zijn ook mensen geweest die beweerden dat testosteron uit konijnen wordt gemaakt en zo komt er om de zoveel tijd wel weer een grappige knakker langs op dit forum :rolleyes:

Je bent nog serieus ook he ouwe:D ....

Hehe, probeert Mousie eens sarcastisch te doen, begrijpt niemand hem!

:sukkeltje:

Hehe, probeert Mousie eens sarcastisch te doen, begrijpt niemand hem!

:sukkeltje:

Kijk, alleen die tekst over mn sarcasme ok, maar die emoticon is net iets teveel!
Dat nare ding hakt bijzonder in op mn eigenwaarde!!

J, laten we niet vergeten dat ik je weet te wonen :shoot:

Terug
Naar boven