Fitness Seller

test doet niets?

wie zegt dat je oom geen nepspullen krijgt misschien heeft hij dat niet eens in de gaten

wie zegt dat je oom geen nepspullen krijgt misschien heeft hij dat niet eens in de gaten

Lees jij maar eens de hele tread makker!

Gaat om GG stuff, ken jij al neppers?

Jou stats suggereren dat je nog vrij aas maagdelijk bent, dus erg veel recht van spreken zal je niet hebben.

Ach ja das waar ook, Golden Gear dat was die rotzooi he, waar jij nare verhaaltjes over loopt te verzinnen.

Ach ja das waar ook, Golden Gear dat was die rotzooi he, waar jij nare verhaaltjes over loopt te verzinnen.
Donderstraal jij toch op man!

Niet zo agresief he ouwe mauserd! GG is ook rotzooi! Spoot wat bende van dat merk in zo een beetje elke spier die me lichaam bezit, en kwam potverdomme ruim een kilo per week aan :mad:

hey was er eigenlijk van die vent terecht gekomen ??? hij heeft niet meer gepost :scratch:

Jou stats suggereren dat je nog vrij aas maagdelijk bent, dus erg veel recht van spreken zal je niet hebben.

Lekker bezig ouwe!!! Zo ken ik je weer:D

Slotje mss ???

GG is rommel ik gebruik het ook en wil het niemand aanraden!!!! Vooral de concurentie niet!!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
wat moet ik zeggen der valt niks te zeggen of wel? ik zal wel posten als ik wat begin te voele dat wat ik zelf betwijfel

dank u
ferry

Bekijk het van de goede kant joh ! Jij bent een echte Pionier , de eerste die genept is met GG :D

( Geintje , maar da snap je zelf ook wel he ;) , idd wel k*t voor je )

Het oerenoude steeds weer afgezaagde topic dat terugkomt! Geen bewijzen dus SLOTJE!

• Topic Starter Topic Starter
Het oerenoude steeds weer afgezaagde topic dat terugkomt! Geen bewijzen dus SLOTJE!

wat zit ji nah te bouten man wat voor bewijzen moeten er zijn ben je geschift ofzo???

ik zeg duidelijk dat ik test gebruik van gg en niks voel moet ik me daarvoor bewijzen???? achterlijke kind

sjogne jonge zeg

ferry

wat zit ji nah te bouten man wat voor bewijzen moeten er zijn ben je geschift ofzo???

ik zeg duidelijk dat ik test gebruik van gg en niks voel moet ik me daarvoor bewijzen???? achterlijke kind

sjogne jonge zeg

ferry

Ferry, je hoeft/kan je al niet meer te bewijzen.

bel willem jonkman, die man heeft hele lezingengehouden over doping bel hem alsjeblieft op

Bellen bellen bellen ik denk dat Willem niet zit te wachten op een telefoontje van ene 'DBC' die wil weten wat zijn persoonlijke gedachten zijn over testosteron.
Tegenwoordig weet je als begeleider/atleet niet eens wie je aan de phone hebt; een journalist, een collega-atleet, iemand van eigenkracht.nl....:D

sjogne jonge zeg

ferry

Allereerst mss s nadenken voor je met je verstandige praat afkomt. Wat ik zeg is dat jij je eerste keer AAS gebruikt en er MASSA'S andere faktoren een rol kunnen spelen dat je geen resultaat hebt. Er was hier een gast Big'r en die heeft zowat alles van AAS geprobeerd, hij merkte niks. Ik geloof niet in fake GG, wat je ook mag zeggen

En geschift ben ik mss wel maar dat speelt niet echt in je voordeel als je me loopt te verwijten. De dag dat je bewijzen hebt dat je fake GG in je pollen hebt open je maar weer een tread, anders hou je je bek

:roflol: Het gaat er weer heerlijk an toe. Kostelijk! :p Ik zeg u!

De zoveelste thread over fake UG he DBC01... we worden t beetje beu, niet?

Terug
Naar boven