AndroidHealthClinic

Test-e 300 Tren-e 500 T3 25mcg cycle

Quad pip is geen grap, kon een week amper lopen hahaha.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker getrained vandaag!:D Vandaag stond PHAT power upperday op het menu

Alles zonder warmup inbegrepen.

Bent-over rows 5x5x 90kg
Pull ups 1x10 1x8 1x7
Bench press 2x5x 80kg 1x5x 90kg 5e rep met spotter
dips 2x 10
Overhead press 1x6x 50kg Deze was net iets te veel haha daarna 2x10x 40kg
Cambered curls 3x10x20kg exc stang
Skull crushers 3x10x20kg exc stang

Hoop volgende week me bench op 100 te krijgen of misschien er boven.
Nou geniet van het weer heren, ik zal het zeker doen!:)

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Quad pip is geen grap, kon een week amper lopen hahaha.

Inderdaad een vervelende pip. Hoop em niet te krijgen hehe.

Nou volgende update:

Ik merk al wat van de tren zweet althans, ik heb een andere geur zweet. Tevens verder nog geen echte sides. Ben al soms mood wisselende van me zelf.

Training was opzich prima, maar de deadlift was fucking bagger. Kon net 160 pakken. Dit komt, omdat ik train bij basic fit. En eigenlijks zit daar alleen maar rotzooi. Ik wil een gym met lekkere openingstijden en olympisch gear! Maarjah,

Training :

Squats
10x 40
10x 60
8x 80
6x 100
5x 110 2x
5x 115

Deadlift
8x80
6x100
5x120
2x140
1x160
0x180 = fail Kon deze niet goed uitvoeren. Bij een andere gym, kon lekker 190 pakken. Najah volgende keer maar smith machine variant. Nu moet ik constant gewichten op elkaar stapelen en maar hopen dat de stang met gewicht goed blijft zitten. Niet te doen zo.

Leg Press
2x10x 200kg Appeltje eitje. Wordt verhogen next time.

Leg curl
single leg 2x10 x 20 kan verhoogd worden

Leg extension
single leg 2x10x 25 kan ook verhoogd worden

Standing calf
3x10x 60kg Mag ook meer bij.

Naast de deadlift opzich leuk begin voor de power onderdelen. A.s dond hypo training. Fijne avond

Goed bezig, veel verhogen!

wtf hebben mensen met mast, t3, tren ace, en test prop.

cutten is makkelijk met test alleen is het prima te doen tegenwoordig maken ze het zo moeilijk..

wtf hebben mensen met mast, t3, tren ace, en test prop.

cutten is makkelijk met test alleen is het prima te doen tegenwoordig maken ze het zo moeilijk..

Tjah, het gaat gewoon sneller en effectiever. Dat is inprincipe de reden. Andere uitleg heb ik niet echt helaas. Voordeel is wel dat met tren je ook goed droog en hard wordt en toch massa opbouwt in combi met test en T3 zorgt gwn voor de extra vet verbranding en wat meer honger. Dus bulken terwijl je massa opbouwt en vet verliest. Ideaal imo. Maar goed iedereen kiest wat hij zelf het liefste neemt en doet. :)

lol geloof me als je bulked met tren verlies je geen vet hoor het lijkt alleen maar zo

Goede avond heren en dames,

Vandaag toch maar begonnen met me hypo training. Kon niet meer wachten. Tevens 2e inject gezet. Ook deze ging gewoon vlekkeloos in me linker quad.Na enig nadenken, toch maar besloten test op 600 te zetten. Dit scheelt gewoon met dat gekloot. Gwn 2ml x pw makkelijk zat. De sides hoop ik te kunnen beheersen maar we zien wel.

Ik merk helaas nog vrij weinig van de t3. Ben begonnen met 12,5 (soort van), en neem nu al 2 dagen 25mcg. Ik ga a.s zaterdag maar naar 50mcg. Dan maar nog een potje kopen. Ik merk wel dat ik meer moet schijten. Dit is zeer positief aangezien ik PDS heb. En het stimuleert mijn darmen een stuk beter althans zo lijkt het. Nog verder wel wat meer honger gekregen dan normaal. Misschien doet het wel zn werk, maarjah ik weet ook niet wat ik mag verwachten. Tevens zweet ik nu wel een stuk heftiger. Slaap verder prima, en nog geen sides verder. Wel zo geil als boter, maarjah dat was ik sowieso altijd al. Bloeddruk nog niet gemeten, maar dat doe ik pas volgende week ofzo.

Ik vroeg mij ook af, hoe je nou dat laatste beetje uit je spuit kan krijgen, en heb maar besloten niet eerst lucht voor te aspireren. Gewoon direct het middeltje eruit trekken. Zo heb ik in principe alles eruit gekregen.

De training wat vandaag op het menu stond was Back and Shoulders Hypertrophy Day
Training is met speed sets en ong 60-65% van me max van power days. Dus geen gekke gewichten.

Training

Bent-over rows
2x20x stang
1x10x 30
2x12x 55
1x12x 60

Pull ups
3x12 x bw

Seated cable row
3x12x 25

shrugs
2x15x 50

Close grip pull downs
3x20x 35

Overhead barbell press
1x10x stang
1x10x 30
3x12x 35

Straight-Arm Front Delt (Ik doe deze oefening nooit, dus licht gewicht begonnen)
2x15x 6

Side lateral raises (veel herhaling licht gewicht)
2x20x 4

Al om al, was het voor mij in elk geval een lekkere training. En uiteraard nog ff cardio gedaan.
Fijne dag heren en dames!;)

Rustig met de T3 als het je eerste keer is. Ik voelde ook niets bij 25 mcg/dag maar bij 50 mcg werd ik bijna gek van de honger.

Test op 600 ga je je niet beklagen. Als de sides te erg worden dan verminder je de test.

Rustig met de T3 als het je eerste keer is. Ik voelde ook niets bij 25 mcg/dag maar bij 50 mcg werd ik bijna gek van de honger.

Test op 600 ga je je niet beklagen. Als de sides te erg worden dan verminder je de test.

Ja ik moet even aankijken met de t3. Same voor de test. Vanaf volgende week knal ik er 600 in. Mochten de sides echt te erg worden, dan ga ik idd terug naar 300 test.

Ik zou persoonlijk wel een AI paraat hebben staan mocht je gyno gaan ontwikkelen, niet vergeten dat 24% toch wel serieus veel is om aromatiserende middelen op te gaan gebruiken. Ok je zet er wel tren naast maar die gaat echt niet al je aromatase enzymen bezig houden vrees ik.

Verder veel succes! Let goed op je voeding en met deze kuur zal je zeker je doelen kunnen bereiken!

Hoe meer test hoe meer kcals je verbrand, test versnelt je vetverbranding. En Test is het "gezondste" wat je kan nemen. Hoe hoger de tren hoe beter dat klopt maar is niet het gezondste voor je lichaam en geest. 500-600 mg/week tren E is echt wel mijn max op dit moment voor de tren. Dan kan ik me nog nét inhouden haha

Niet vergeten dat Tren ook aan de androgene receptor bind. En daar zit dus ook het vet. Dus meer vet gebruik voor energie. Even kort
door de bocht genomen. En dat er studies zijn dat het vetverbrandingseffect van Test al met minimieme dosis voorkomt. (zelfs met 100mg ew)

Gyno is imo gevoelig eraan of niet. Sommige staan laag in BF en krijgen gyno. Andere krijgen het haast nooit.

Deadlift
8x80
6x100
5x120
2x140
1x160
0x180 = fail Kon deze niet goed uitvoeren. Bij een andere gym, kon lekker 190 pakken. Najah volgende keer maar smith machine variant. Nu moet ik constant gewichten op elkaar stapelen en maar hopen dat de stang met gewicht goed blijft zitten. Niet te doen zo.

Dont do this man, stabilisators moeten ook groeien.

Dont do this man, stabilisators moeten ook groeien.

Ik weet het man! MAar het kan ff niet anders. Gelukkig train ik in 2 gyms. Dus DL's met olympisch gear komt goed. Vandaag ook getrained, maar te moe om uberhaubt wat te loggen. Het lijkt er wel op dat ik in eens al een stukje droger wordt :d Najah ik zal ff kijken of ik morgen weer me training log. Fijne avond!

p.s nog steeds geen sides. Veranderingen zal ik vermelden!

Dag allen, vanavond weer een heerlijke training gehad met lekkere pomp. Geen zware gewichten, hoge herhaling en speedsets en wat konden ze branden haha.

Vandaag stond Chest and Arms Hypertrophy Day op het menu

Voel nog steeds niet veel, kracht en uithouding is ook nog niet enorm ofzo. Maar wel goede pomp met veel verschillende oefeningen. De t3 doet wel wat zn werk, vooral met de stoelgang en de honger.

Vanaf morgen naar 50 mcg direct in de morgen.

De training (allemaal zonder warmup, te lui om het erallemaal bij te schrijven:

Bench press
4x12x 65

Incline dumbbell presses
3x12x 20

Hammer strength chest press
1x15x 10 x 2
2x12x 20 x 2

Incline cable flies
1x15x 5 beide handen
2x20x 2,5 beide handen

Cambered bar preacher curls
1x12x 10 beide handen
1x10x 10 beide handen
1x9 x 10 beide handen

Dumbbell concentration curls
2x15x 6

Spider curls
2x20x 2.5 aan beide kanten

Seated triceps extension with cambered bar
1x12x 10
2x12x 20

Cable press downs with rope attachment
2x15 30

Cable kickbacks
2x20 2.5

Na deze training waren me armen vol en burning. Heerlijk!

Nu weekendje rust met eeventueel cardio.

Fijne avond!

Dag allemaal,

Vandaag weer een heerlijke training gehad en pr's gemaakt!

Training van vandaag was Day 1 : Upper Body Strength Day

Alles wel excluded warm ups

Bent-over rows
3x5x 95

Pull ups
4x6x bw

Bench press
2x3x 100 (Jaaaaaa! I did it!!! 10kg omhoog in een week!)
1x2x 100 met spotter

dips
2x10x bw

Overhead barbell press
3x6x 50kg (ook 10 kg omhoog in een week!)

Cambered bar curls
3x6x 15 aan beide handen 30kg intotaal exl stang

Skull crushers
3x6x 15 aan beide handen 30kg intotaal exl stang

Fantastische training gehad! Heerlijk op een zondag middag :D

Kleine update: Ik zit nu inmiddels 5 dagen aan 25 mcg en nu 2 dagen 50 mcg. Me hartslag is totaal niet verhoogd echt verschil in honger valt ook reuze mee. En dat extra zweten of warmer worden lijkt meer van de tren en test te komen. Begin me af te vragen of mijn schildklier sowieso al erg traag is ook ivm pds, of dat dit goedje gwn totaal niet werkt en fake is.... hmmm dosage uppen naar75 en allemaal tegelijk in de ochtend ?

Vind het zweten en de extra honger van T3 ook nogal overroepen. Ja, de eerste paar dagen kan het wel ja, maar
na een tijdje ben je het gewoon gewend. Begin wel aardig te gloeien met clen erbij :p

Haha op welke dosis zit jij dan met t3 ?

Terug
Naar boven