Fitness Seller

Test-e 300 Tren-e 500 T3 25mcg cycle

• Topic Starter Topic Starter
DAmn had niet gezien dat mensen hadden gereageerd ! Mb!

Erm ben dinsdag gestopt met t3. Het lijkt te verminderen, maar volgens de huisarts heb ik mssn boezem fibrililatie. Neem nu propranol 10mg. Helpt wel tegen hogere hartslag en bloeddruk. Ik hoop dat het probleem door een te verhoogde schildklier hormoon is. Het kan wel zo zijn volgens google als de t3 te hoog is. Qua zweet is het echt vreselijk. Die tren geur is afschuwelijk. Qua kracht gaat het al wat omhoog, maar ik weet niet of de tren al echt zn werk doet. Sides heb ik in elk geval nog niet :) Mssn heel lichtelijk geïrriteerd. En libido, haha altijd al zo geil geweest als boter. Helaas geen vrouwtje hier :)

Je zweet veel en het stinkt, dus ja de tren werkt al en je hebt dus wel al sides.

klopt, ze komen ook niet van de een op de andere dag natuurlijk.

Ligt het aan mijn of loop je enorm te spelen met doseringen? Het kan zijn dat ik je openingspost niet snap..
Denk je niet dat het verstandiger is om gewoon een plan te maken en je daar aan te houden?

Neen. Ik wou eerst 300 test 500 tren, maar ikke zei dat hogere test dosis beter is. Dus nu zit ik op 600 test 500 tren.

Ik volg! Ben benieuwd wat dit jou gaat leveren kwa resultaten, ik ga zelf dezelfde kuur doen alleen op 250/400 en evt tren verhogen als alles meezit.

Zonde dat je noodgedwongen gestopt bent met de t3. Heeft mij, in combinatie met albuterol, van 19 naar 12% gebracht in 8 weken.

Ligt het aan mijn of loop je enorm te spelen met doseringen? Het kan zijn dat ik je openingspost niet snap..
Denk je niet dat het verstandiger is om gewoon een plan te maken en je daar aan te houden?

Plannen zijn er om aangepast te worden :p

Soms zie ik hier kuurschema's van 6 maanden voorbij komen waar alles netjes uitgedoktert van is... Hoe kan je nu weten waar je over 3 maanden gaat staan en hoe je jezelf gaat voelen?

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Neen. Ik wou eerst 300 test 500 tren, maar ikke zei dat hogere test dosis beter is. Dus nu zit ik op 600 test 500 tren.

En is het lekker?:D

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Meeste mensen hebben het zelf niet door. Pas achteraf vaak denk je van ow toch wel redeijk wat side's gehad.

Ben nu een aantal weken gestopt met Tren en ik voel me weer 100 % beter dan tijdens de tren... Daarom dat ik altijd zeg dat je niet moet overdrijven met Tren, zwaar spul ;)

Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een ecg. Daarna stiekem gespiekt in de resultaten. Geen vervolg nodig dus dan is het goed dacht ik zo. Het probleem lijkt ook enorm vermindert te zijn! :D

Wat betreft sides....

ik voel alsof ik wat meer schijt heb aan mensen om me heen. Tis niet te merken en dat hou ik ook zo. Ik deal er wel mee. Ik slaap wat slechter, en ben wat sneller geirriteerd.

Maar goodside kracht schiet omhoog voel me alfa dawg, val steeds meer vet af.
Gaat in elk geval wel goed. Maar zit nu in de 4e week.

De training was vandaag Day 1 : Upper Body Strength Day

Alles wel excluded warm ups

Bent-over rows
3x5x 110

Pull ups
4x10x bw

Bench press
3x5x 100 ZONDER SPOTTER YEAH! Deze kan eindelijk weer omhoog!

dips
2x10x bw

Overhead barbell press
3x6x 60kg

Hammer Curl
3x10x 19

Close Grip Bench Press
3x6x 80

Geen aggressie, en nachtzweten is er niet. Wel meer pissen en zweten. Libido is hoog as normal en kracht schiet goed omhoog!

geel pissen en zweten en klaar wakker zijn om 3 uur woop woop ;D

geel pissen en zweten en klaar wakker zijn om 3 uur woop woop ;D

Gelukkig is mijn gym 24/7 open. Als ik door tren vroeg wakker ga zijn, ga ik snachts trainen is de planning. Dan is het ook niet zo warm en weinig mensen in de gym :)

---------- Toegevoegd om 05:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:51 ----------

Binnen nu en 4 weken ga ik beginnen als het goed is, even afwachten op de werkplanning en totdat alles binnen is natuurlijk :D

Nice, me 2 als het goed is. Hou ons op de hoogte :)

Ik zal eens ff weer een update doen. Ik heb besloten om mij helemaal te gaan richten op powerlifting met eventuele assistance oefeningen er naast zolang de nadruk op powerlifting blijft. Dit betekend dat ik ook terug ben gegaan ik gewicht ivm andere manier van trainen reps recovery en techniek. Ik ga dan ook stoppen hier te loggen en beginnen in PL logs. Wat ik nog wel ff wil vertellen zijn die sides want ik weet dat mensen dat het liefst willen weten. Ik heb amper agressie soms wat sneller irritatie, ik zweet wat meer en heb opvliegers van warmte, ik heb het sneller benauwd en ben sneller buiten adem, geen nachtzweten of gekke nachtmerries. Kracht is leuk maar niet geweldig. Mijn voeding is verder in orde dus dat is het hem niet. Ik twijfel al sinds het begin aan het merk. Ik ga deze cycle nog 3 weken laten lopen en dan is echt tijd na ong 5 maand on te zijn off te gaan en na 5 weken nakuur bloedtest te doen en vervolgens 4 maand later weer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk op kijk tegen het off gaan ivm kracht verlies stagnering ivm low test voor min 2 maand, trager herstel en spier uithoudingsvermogen. Maar dit is een uitdaging die elke true pl'er moet mee maken vind ik zelf om mentaal sterk te worden in de sport. Ik dank iedereen die mijn log heeft gevolgd zonder commentaar. Als ik weer eens ga kuren ga ik mijn cycle zeker weer loggen. Maar voorlopig geen tren meer. Die buitenademheid voelt meer als benauwd zijn dan gewoon slechte conditie hebben. Niet echt een fijn gevoel. Najah laters allemaal!

Terug
Naar boven