Fitness Seller

Test-e 300 Tren-e 500 T3 25mcg cycle

• Topic Starter Topic Starter
Aah precies. En je hartslag is die verhoogd ? Mijne is heel normaal 50-60 en me bd is 130 ong

Verhoogd? Tja... gezien ik er eca of clen bij neem, sowieso ;)

Kleine update: Ik zit nu inmiddels 5 dagen aan 25 mcg en nu 2 dagen 50 mcg. Me hartslag is totaal niet verhoogd echt verschil in honger valt ook reuze mee. En dat extra zweten of warmer worden lijkt meer van de tren en test te komen. Begin me af te vragen of mijn schildklier sowieso al erg traag is ook ivm pds, of dat dit goedje gwn totaal niet werkt en fake is.... hmmm dosage uppen naar75 en allemaal tegelijk in de ochtend ?

T3 verhoogd je hartslag niet, naar mijn weten. (Alleen als je overdoseert weet ik uit eigen ervaring)

Clen of salbutamol verhoogd de hartslag wel zeker.

Ooh ik dacht dat het wel verbonden zat met elkaar hogere meta hogere hartslag :)

Vandaag weer een lekkere training gehad met benen. Vandaag was het weer

Lower Body Strength Day

De training excl warmups :

Squats
2x5x 120
1x5x125 Deze kan volgende week direct naar 130 toe

Leg Presses
1x10x 240
2x10x 260 Was nog te licht, dus volgende keer verhogen

Leg extensions
2x10x 30 per been

Deze week geen deadlifts. Ik heb Bumper plates gekocht 2x 10, zodat ik vanaf volgende week
me eigen gewichten kan meenemen voor een volwaardige deadlift training.

Leg Curls
2x6x 40 per been

Standing Calf Raise
2x10x 120

Al met al weer een fijne training. Heb ook maar besloten om
Chest and Arms Hypertrophy Day
woensdags en zaterdags te doen aangezien ik toch behoorlijk snel herstel van een training. En dan alleen zondags rust. Kan prima.

Sides : Geen. Heb geen tren nachtmerries nog of heftige nacht zweten, of echte aggressie. Ben nog vrij chill. Rustige hartslag. Wel sneller buiten adem merk ik zelf. En natuurlijke de hele rare zure tren zweet geur. Najah fijne dag! :D

Hallo allen, het is weer ff tijd voor een update. Vond het niet meer echt nodig mijn hypo dagen te noteren.
Ik mag nu eindelijk zeggen dat ik enorm snel droog begin te worden en groei als kool.
Zit nu op t3 75mcg en eet boven de 3200 kcal. Ik heb wel af en toe behoorlijke realistische dromen maar geen nachtmerries. Nachtzweten blijft uit en nog geen aggressie.

De training was vandaag Day 1 : Upper Body Strength Day

Alles wel excluded warm ups

Bent-over rows
3x5x 100

Pull ups
4x10x bw

Bench press
2x4x 100
1x3x 100 met spotter

dips
2x10x bw

Overhead barbell press
3x8x 50kg

Cambered bar curls
3x6x 15 aan beide handen 30kg intotaal exl stang. Kon deze niet afmaken. Kreeg enorm veel pijn net voor me pols in de spier aan beide kanten

Skull crushers
Niet gedaan vandaag ivm de pijn. Volgende keer maar wat lichter. Denk door de hele week te trainen iets te veel getrained :)

Najah volgende update volgt. En mocht ik mijzelf droog genoeg vinden post ik ook wel een foto :) Cheers!

Praktijk ervaring is anders. 100% zeker dat het hartslag niet verhoogd heeft. Ik doe cardio met een hartslag meter en in rust en cardio was mijn hartslag gewoon normaal.

Ik zat op een gebruikelijke dosis van 50-75mcg (human grade)

Ik denk dat anderen dit kunnen bevestigen.

Alleen bij overdosering ging mijn hart wel te snel. Hier heb ik nog een topic geopend destijds.

T3 werkt dus beduidend anders dan clen en Albuterol, wat wel direct werkt op je hartslag.

Laatst bewerkt:
Vandaag weer een lekkere training gehad met benen. Vandaag was het weer

Lower Body Strength Day

De training excl warmups :

Squats
2x5x 130
1x5x135 PR :)

Deadlift
2x5x 160
1x5x 170

Leg Presses
3x10x 260

Leg extensions
2x10x 35 per been

Leg Curls
2x8x 40 per been

Standing Calf Raise
2x10x 140

Ondanks af en toe cheaten dikke pizza paar radlers, gaat alles insane goed en ik verlies vet met het uur. Heerlijkste kuur ooit!:D

Dus je eet niet clean en zit met je calorie inname dagelijks boven je onderhoudsniveau?

Nee, heb gewoon af en toe een cheat dag. Voor de rest hou ik me behoorlijk clean. Maar cheat dag is ook chili corn carne bijv ;)

Het lijkt erop dat de T3 op 75 mcg te hoog is voor mij. Ik heb namelijk wat problemen met me hart volgens de huisarts. Geen hart problemen op zich zelf maar ik voel telkens dat me hart het seintje geeft dat er bloed in komt. Dat gaat te snel ofzo. Ik ga t3 verlagen en hopen dat het verhelpt en anders gewoon stoppen.

Even voor betere beeld, het voelt alsof iemand telkens tussen me ribben in het midden slaat en daarmee lucht forceert. Naar gevoel. Maarjah krijg ook medicatie. We zullen zien.

Hallo allen, het is weer ff tijd voor een update. Nachtzweten blijft uit en nog geen aggressie.

De training was vandaag Day 1 : Upper Body Strength Day

Alles wel excluded warm ups

Bent-over rows
3x5x 110

Pull ups
4x10x bw

Bench press
3x4x 100 wel met spotter

dips
2x10x bw

Overhead barbell press
3x6x 60kg

Hammer Curl
3x10x 18

Close Grip Bench Press
3x6x 75

Lekkere training weer vandaag. Voor de rest nog weinig effect behalve vieze rare zweet. Cheers!

Hoe zit het met je tikker?

Merk je nog niks aan libido , kracht, verkeer. Geur van je zweet oid?

Terug
Naar boven