MuscleMeat

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Fatty Pens :D

Mensen met veel clen ervaring?

Ik zat vandaag op 120mcg. Afgelopen zaterdag gestart met 20mcg. Ik heb nog helemaal geen last van trillende handen/vingers en ik slaap ook gewoon prima. Met lichaamstemperatuur is nog geen moment boven de 37,7 graden geweest en mn bpm was net 66 in rust. Hoe kan dit allemaal zo minimaal zijn terwijl ik al op 120mcg zit??? Morgen word het 140mcg. Vrijdag 160, zaterdag 180.

Kan iemand mij even uitleg geven waarom ik vrijwel niks voel? Ik heb een ug, hij is real. Maar zelfs met een ug os 120 toch al aardig wat?

ik snap eigenlijk niet waarom je clen neemt, hoe weet je of er echt 120 mcg clen erin zit? bij ug weet je het nooit

Waarom nemen jij en ik test? Omdat we het risico het waard vinden. Ik zat op zo'n 11% en ik vind clen het risico waard.

Mensen met veel clen ervaring?

Ik zat vandaag op 120mcg. Afgelopen zaterdag gestart met 20mcg. Ik heb nog helemaal geen last van trillende handen/vingers en ik slaap ook gewoon prima. Met lichaamstemperatuur is nog geen moment boven de 37,7 graden geweest en mn bpm was net 66 in rust. Hoe kan dit allemaal zo minimaal zijn terwijl ik al op 120mcg zit??? Morgen word het 140mcg. Vrijdag 160, zaterdag 180.

Kan iemand mij even uitleg geven waarom ik vrijwel niks voel? Ik heb een ug, hij is real. Maar zelfs met een ug os 120 toch al aardig wat?

Kan zijn dat je een onder gedoseerde clen hebt waardoor je meer nodig bent voor hetzelfde effect

Om maar geen merken te noemen ...

Ik had eens een wit potje met een gele dikke streep door het midden lopen.
Daar tikte ik 200mcg van weg zonder iets te merken. Ondergedoseerd of fake as hell.

Nu heb ik die met de stier. Die doet het wel goed.

Om maar geen merken te noemen ...

Ik had eens een wit potje met een gele dikke streep door het midden lopen.
Daar tikte ik 200mcg van weg zonder iets te merken. Ondergedoseerd of fake as hell.

Nu heb ik die met de stier. Die doet het wel goed.

Stiertje is altijd wel goed,nog niemand tegen gekomen die er niet hard op ging:p

Ik heb de variant uit Euro'pa ;)

Ik heb hem in het echt/nep topic geplaatst. Hij is echt. Vandaag 150mcg genomen. En merk toch redelijk wat getril xD

Volgens de scooby fat meting zit ik als ik alles pak zoals het is op 6%..
Als ik alles 2mm meer pak zit ik alsnog op 8%.. Klopt helemaal niks van.

Update na week #7

Spuit 8 ging prima, raakte wel een zenuw denk ik. Had even een pijnlijke steek.

Gewicht: 91kg (+6,3kg)
Armen: 42,5/43cm
Benen: Zelfde

Vetpunten:
Borst 1: 8mm - Zelfde
Borst 2: 4mm - Dus 1 minder dan vorige week
Buik 1: 8/9mm - Dus 1/2mm minder dan vorige week
Buik 2: 10mm - Dus 1mm minder dan vorige week

Stukje droger geworden weer. Leanheid komt mooi door. Hoop niet dat ik nog onder de 90kg kom eigenlijk.

Vandaag begonnen met Carb Backloading en P.H.A.T van Layne Norton. Dit ga ik de komende 8/10 weken doen en kijken wat hieruit komt. Ik moet nog een beetje leren en wennen aan het CBL. Maar wie niet faalt wie niet wint :D

19-06-2013
P.H.A.T
Back and Shoulders
Hypertrophy
----------------------------------------

Speed work
Pendlay Rows:
6x3x50kg

Rack Chins:
12xBW
12xBW
10xBW

Seated One Arm Cable Row:
15x9
15x10
15x10+5

Dumbbell Rows:
17x20KG
17x22KG
15x24KG

Close Grip Pull Downs:
16x49
15x49 + 4x49

Dumbbell Press:
15x24KG
12x30KG
6x34KG

Upright Rows:
15x25KG
15x28KG
15x28KG
15x32KG

One Arm Lateral Cable Raises:
20x22
20x22
20x22

Op hypertrofiedagen pak ik wat minder gewicht met wat meer focus en hogere reps. Op kracht dagen ga ik totaal los op kracht. Zo is P.H.A.T ook bedoeld uiteraard. Maar de meeste die dit doen gaan op hypertrofie dagen ook erg krachtig te werk. En daar ligt de fout denk ik.

De clen, P.H.A.T en CBL werpt z'n vruchten af. Ik heb nog nooooooit zo gezweet. Ik zweet eigenlijk zelden.

ioq360.jpg

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 16:45 ----------

20-06-2013
P.H.A.T
Leggs
Hypertrophy

Speed work
Squats
6x3x60kg

Hack Squat
12x60kg
12x70kg
12x80kg

Legg Press
17x122
16x131

Legg Extensions
15x68
18x59
20x50

Romanian deadlift
12x60kg
12x90kg
12x110kg

Lying dumbbell ham curls
15x10kg
15x10kg

Seated Legg Curls
20x41
20x41+5

Toe Press
30x131
30x149
30x167
30x176

Kramp was een beetje aanwezig na de hacksquat. Door de clen denk ik.

Haha do you even sweat?

Nu wel ja xD
Srs alles wat nat. Mn sokken, boxer, broek, hele voor en achterkant van shirt. Gezicht klets nat. Lekker hoor, jammer dat dit weer ophoud na de clen. Ik ben geen zweter normaal :( zelfs niet als ik HIIT ofzo doe.

Goeie log zeg! Ik begin net te lezen.. en blijf volgen! Zelf heb ik een winny only kuurtje gedaan maar zit sterk te denken om een test-e kuur te gaan doen!

Nu wel ja xD
Srs alles wat nat. Mn sokken, boxer, broek, hele voor en achterkant van shirt. Gezicht klets nat. Lekker hoor, jammer dat dit weer ophoud na de clen. Ik ben geen zweter normaal :( zelfs niet als ik HIIT ofzo doe.

Haha hiit zweet je juist weinig meestal omdat je hele tijd weer ff rust neemt?

Goede log! Keep up this good work.
Heb zelf onlangs een oral turina/winstrol kuur gedaan. Enig resultaat geboekt (4x per week trainen en goed voedingsschema). Mijn verwachtingen waren hoger.....
Binnenkort 500mg test e beginnen....

Succes

Terug
Naar boven