Roid Log Meneer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen word het 140mcg. Vrijdag 160, zaterdag 180. Mensen met veel clen ervaring?
Ik zat vandaag op 120mcg. Afgelopen zaterdag gestart met 20mcg. Ik heb nog helemaal geen last van trillende handen/vingers en ik slaap ook gewoon prima. Met lichaamstemperatuur is nog geen moment boven de 37,7 graden geweest en mn bpm was net 66 in rust. Hoe kan dit allemaal zo minimaal zijn terwijl ik al op 120mcg zitMorgen word het 140mcg. Vrijdag 160, zaterdag 180.
Kan iemand mij even uitleg geven waarom ik vrijwel niks voel? Ik heb een ug, hij is real. Maar zelfs met een ug os 120 toch al aardig wat?
Om maar geen merken te noemen ...
Ik had eens een wit potje met een gele dikke streep door het midden lopen.
Daar tikte ik 200mcg van weg zonder iets te merken. Ondergedoseerd of fake as hell.
Nu heb ik die met de stier. Die doet het wel goed.

Stiertje is altijd wel goed,nog niemand tegen gekomen die er niet hard op ging![]()

Nu wel ja xD
Srs alles wat nat. Mn sokken, boxer, broek, hele voor en achterkant van shirt. Gezicht klets nat. Lekker hoor, jammer dat dit weer ophoud na de clen. Ik ben geen zweter normaalzelfs niet als ik HIIT ofzo doe.