domiqo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dat ik weetNiet gewoon wat verkeerds gegeten, bbq rauw vlees gegeten bijvoorbeeld.
Mijn vp ben ik niet 100% zeker van ben ik niet zo goed in ik ben van een one pack op die moment naar 4pack heb nog lichte love handles maar kan ze bijna niet meer vastpakkenWat is je VP, ik vind het nogal een enorme vooruitgang op 2500-3000 kcal met jouw gewicht... Dat zijn kcal om op te cutten![]()
Ik merkte dat ik het kreeg bij inname van te veel (snelle) koolhydraten in 1x.
+1, vreet maar eens 3 mineolaatjes op, ohhhh. Zet het bij jullie ook door of niet? Hier komt het licht op en verdwijnt weer na een aantal minuten. Wat ik niet erg vind overigens.Dat merk ik ook, veel snelle koolhydraten = maagzuur.
+1, vreet maar eens 3 mineolaatjes op, ohhhh. Zet het bij jullie ook door of niet? Hier komt het licht op en verdwijnt weer na een aantal minuten. Wat ik niet erg vind overigens.

Misschien kan T3 je daarbij helpen?Het komt licht op bij mij, en blijft +- half uur duren. Op zich valt het nog mee
Lethargie door de tren ben ik gevoeliger voor. Ik moet mezelf echt pushen om te trainen.
Bedankt bro, dat ik daar zelf nog niet aan dacht, morgen eens wat opzoekwerk verrichten

Ik weet dat dat wel eens wordt geroepen, dat T3 de "vermoeidheid" van tren opheft. Maar sprekende vanuit mijzelf is daar niets van waar.Bedankt bro, dat ik daar zelf nog niet aan dacht, morgen eens wat opzoekwerk verrichten![]()
met of zonder kan ik lethargisch/lui zijn maar goed daarvoor neem ik ook geen t3Ik weet dat dat wel eens wordt geroepen, dat T3 de "vermoeidheid" van tren opheft. Maar sprekende vanuit mijzelf is daar niets van waar.
Ik zou het dan ook, als het je daar om gaat, niet nemen. Beetje raar als dat je doel bij hwt nemen van T3 zou zijn.
dat zeggen ze of het zo is...
Neen.
toch al veel topics zien passeren waar men toch daar van uit gaat, ook hier: "lethargisch? neem t3."