XXL Nutrition

Test (e) tren (a) masteron info nodig

Niet gewoon wat verkeerds gegeten, bbq rauw vlees gegeten bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je VP, ik vind het nogal een enorme vooruitgang op 2500-3000 kcal met jouw gewicht... Dat zijn kcal om op te cutten :rolleyes:
Mijn vp ben ik niet 100% zeker van ben ik niet zo goed in ik ben van een one pack op die moment naar 4pack heb nog lichte love handles maar kan ze bijna niet meer vastpakken

Zal de tren wel zijn, had vorige keer ook echt fokking pijn aan m'n maag, niks hielp ook die rennies niet.

FF doorbijten :)

Ik heb ook heel soms last van licht opspelend maagzuur. Eerste keer Tren -> eerste keer maagzuur in mn leven. Komt wss daarvan.

Hij geeft toch al een paar keer aan geen last te hebben van maagzuur?

Ik zou advies van je dokter opvolgen of ff kijken of miss zeg ik nu iets doms maar iets van maagbeschermend werkt miss ook wel

Op tren ben ik zo nu en dan ook misselijk of heb last van maagzuur.
Een anti misselijkheid tabletje werkt prima als tijdelijke oplossing.
Ik merkte dat ik het kreeg bij inname van te veel (snelle) koolhydraten in 1x.

+1, vreet maar eens 3 mineolaatjes op, ohhhh. Zet het bij jullie ook door of niet? Hier komt het licht op en verdwijnt weer na een aantal minuten. Wat ik niet erg vind overigens.

Het komt licht op bij mij, en blijft +- half uur duren. Op zich valt het nog mee :o

Lethargie door de tren ben ik gevoeliger voor. Ik moet mezelf echt pushen om te trainen.

heb geen maarzuur maar trenzuur

Bedankt bro, dat ik daar zelf nog niet aan dacht, morgen eens wat opzoekwerk verrichten :cool:
Ik weet dat dat wel eens wordt geroepen, dat T3 de "vermoeidheid" van tren opheft. Maar sprekende vanuit mijzelf is daar niets van waar.
Ik zou het dan ook, als het je daar om gaat, niet nemen. Beetje raar als dat je doel bij hwt nemen van T3 zou zijn.

Ik weet dat dat wel eens wordt geroepen, dat T3 de "vermoeidheid" van tren opheft. Maar sprekende vanuit mijzelf is daar niets van waar.
Ik zou het dan ook, als het je daar om gaat, niet nemen. Beetje raar als dat je doel bij hwt nemen van T3 zou zijn.
met of zonder kan ik lethargisch/lui zijn maar goed daarvoor neem ik ook geen t3

dus t3 'pept' je wat op?

Gaf ook alleen maar aan dat het kán helpen. Er zijn er een aantal die dat bevestigen hier. Zelf heb ik er sowieso geen last van maar mocht het je zo erg tegenzitten, zou je het een kans kunnen geven.

Terug
Naar boven