MuscleMeat

Test (e) tren (a) masteron info nodig

toch al veel topics zien passeren waar men toch daar van uit gaat, ook hier: "lethargisch? neem t3."
Kan helaas mijn eigen ervaring niet delen gezien ik nu op de eerste keer Tren zit + T3. Dus weet niet hoe het zonder T3 is. Echter ben ik niet meer lui/moe/lethargisch dan anders..

Ik geloof dat @ment0s hier in iedergeval wel bekent mee is. Sorry als ik de verkeerde voor me heb bru :)

Je had de goeie @drumbell

Het is niet zo dat t3 je op pept. Het is geen stim.
Het is wel een feit dat tren je metabolisme vertraagt doordat het je natuurlijke level t3 wat laat zakken. Als ik geen t3 pak bij tren word ik letargisch as f**k, en mijn eetlust verdwijnt na een aantal weken.

TS moet gewoon naar de dokter.

Je had de goeie @drumbell

Het is niet zo dat t3 je op pept. Het is geen stim.
Het is wel een feit dat tren je metabolisme vertraagt doordat het je natuurlijke level t3 wat laat zakken. Als ik geen t3 pak bij tren word ik letargisch as f**k, en mijn eetlust verdwijnt na een aantal weken.

TS moet gewoon naar de dokter.
Op hoeveel mics zit jij doorgaans tijdens Tren dan, 50, 75 of meer?

50 tot 75mcg.

Gaf ook alleen maar aan dat het kán helpen. Er zijn er een aantal die dat bevestigen hier. Zelf heb ik er sowieso geen last van maar mocht het je zo erg tegenzitten, zou je het een kans kunnen geven.

ik las toevallig afgelopen week over GW-501516 dat de side effects van Tren tegen zou gaan. ik weet niet of dit voor maagzuur of lethargie werkt, wellicht de moeite waard om je in te verdiepen. ik ga toch nog niet TRENnen

ik las toevallig afgelopen week over GW-501516 dat de side effects van Tren tegen zou gaan. ik weet niet of dit voor maagzuur of lethargie werkt, wellicht de moeite waard om je in te verdiepen. ik ga toch nog niet TRENnen
GW-501516 ken ik niet? Ben dat wel tegengekomen op de site van supplier trouwens. Zal zo eens wat gaan lezen. Sides zijn bij mij niet dusdanig aanwezig dat ik er wat tegen moet nemen trouwens. Neem als het kan, liefst zo min mogelijk goedjes :) Tren gaat er over 6 weekjes ook gewoon lekker uit.

Terug
Naar boven