XXL Nutrition

Test e/Tren e/T3

Haha mij lijkt dat je dat eerder hebt als je van de 150kg afkomt ofzo?

nee joh, ik heb ook last van die klote hanghuid en kom van 18% af. nu is 18 wel veel, maar 150kilo is wel overdreven

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

vreende is dat het er goed uitzie zolang ik het niet vast pak en er aan trek, of als ik voorover zit.

Mwah 150 hoeft niet per se, ik was vroeger ook veel dikker en heb ook wel wat losse huid aan de onderkant van m'n pens.

Maar als je vanaf de 150 krijg je echt zo'n hele rimpelbuik inderdaad, dat is bij mij net een strook van 1 cm bijv.

Ach ja, cadeautjes van vroegah.

Oke is dat nooit weg gegaan dan??

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig iemand die hetzelfde heeft haha :p Brikie geraak je nog van die hanghuid af of kan je er niks tegen doen? Heb een paar foto's gemaakt van wat ik bedoel.

Edit: En ja de haren zijn er nog haha :D

20140724_182859.jpg

20140724_182904.jpg

20140724_182909.jpg

20140724_182917.jpg

@ CobyBE, geen idee ben namelijk ook nog bezig met cutten. Het is wat snel gegaan de afgelopen weken en normaliter zou het strak moeten trekken. De elasticiteit van je huid heeft ook met je leeftijd te maken geloof ik, verwacht niet dat wij een plastisch chirurg moeten bezoeken.

Ik wil niet bashen maar dat is echt geen 10% vp, eerder 14 of 15.

Hey Buffert

Eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet meer :p maar ben het raden best wel beu haha :D Ik ga me enkel nog op de spiegel aflaten want iedereen heeft toch een ander idee van hoe 10-12 % eruit zou moeten zien. Je kan best gelijk hebben hoor, daar niet van :)

Hoe dan ook, ik ben tevreden met het resultaat :p ik ga dit nu zo proberen aan te houden bij het reverse dieten en daarna proberen wat schone massa te pakken :)

Edit: Maar ok, 10 % lijkt dit ook niet echt haha :D

Kijk anders even in mijn log hoe 10% er ongeveer uitziet op 90-95KG en 1.85..
Ik denk dat je inderdaad eerder tegen de 14% aanzit bro.
Niet om te bashen ook, want been there ;)

Kijk anders even in mijn log hoe 10% er ongeveer uitziet op 90-95KG en 1.85..
Ik denk dat je inderdaad eerder tegen de 14% aanzit bro.
Niet om te bashen ook, want been there ;)

Thx bro zal ik zeker even doen :) Toch verschrikkelijk hoe moeilijk het kan zijn om een goede meting te krijgen hahah :D

Edit: Ok ja, even gekeken en duidelijk zichtbaar verschil xD

Terug
Naar boven