AndroidHealthClinic

Test e/Tren e/T3

Nice man. Mooie resultaten. Zou wel je buik en borst eens ontharen. Zie je de gains veel beter

• Topic Starter Topic Starter
Nice man. Mooie resultaten. Zou wel je buik en borst eens ontharen. Zie je de gains veel beter

Dit is mij inderdaad al vaker aangeraden :p ben nog aan't overwegen of ik het ga doen of niet :D Kwestie om het dan bij te houden :p

En thanks! :D

Haar op de borst moet er af!! Goor man :-p

Ik zal dannmaar geen foto van mijn chest lateb zien XD

Tondeuze er 1 keer in de zoveel tijd overheen halen :) Works like a charm.
Je hoeft ook weer geen wijf te worden uiteraard :P

Aangezien ik totaal geen weet heb van AAS wil ik wel eens weten wat dit kuur in totaal kost? :)

nouja... je ziet er beter uit als toen je begon.

en dat was het doel neem ik aan. Kan wel gaan lullen dat je nooit had moeten beginnen zoals alle debiele anderen hier maar nu is het toch al achter de rug.

dus laat maar lekker zeiken. Hoop dat je gains behoudt.

En scheer je haren eraf ja.. gewoon met tondeuse.

nouja... je ziet er beter uit als toen je begon.

en dat was het doel neem ik aan. Kan wel gaan lullen dat je nooit had moeten beginnen zoals alle debiele anderen hier maar nu is het toch al achter de rug.

dus laat maar lekker zeiken. Hoop dat je gains behoudt.

En scheer je haren eraf ja.. gewoon met tondeuse.

Deze 'debielen' hier beseffen gewoon beter dat het veel gezonder kan als hoe hij het doet. Dus misschien moet je jezelf maar eens aanzien als debiel.

Deze 'debielen' hier beseffen gewoon beter dat het veel gezonder kan als hoe hij het doet. Dus misschien moet je jezelf maar eens aanzien als debiel.

+1

Beetje makkelijk om mensen debiel te noemen die het alleen maar goed voor hebben met andere.

Nog steeds beweging in dit topic? :D Heb mijn VP laten meten op de sportschool gisteren (wel jammer genoeg met zo'n weegschaal ding) en dat kwam uit op 10,3 %. Probleem dat mijn abs nog niet helemaal zichtbaar zijn is omdat ik veel losse huid op mijn buik heb, als ik sta valt dit niet zo op maar als ik zit rolt het zich echt op :p

Neem aan dat losse huid uiteindelijk met bijtrekt, niet?

Nog steeds beweging in dit topic? :D Heb mijn VP laten meten op de sportschool gisteren (wel jammer genoeg met zo'n weegschaal ding) en dat kwam uit op 10,3 %. Probleem dat mijn abs nog niet helemaal zichtbaar zijn is omdat ik veel losse huid op mijn buik heb, als ik sta valt dit niet zo op maar als ik zit rolt het zich echt op :p

Neem aan dat losse huid uiteindelijk met bijtrekt, niet?

dan heb ik ook last van een losse huid.

Nee die weegschalen [met vp functie] moet je nooit serieus nemen! Dat weet je toch zeker wel?! En daar vanuit gaande dat de meting niet klopt is het logisch dat je abs nog niet te zien zijn:)
Maar je bent zeker wel een stukkie droger dan in het begin.

waarom zou je meten.
je hebt toch een spiegel?
vergelijk gewoon je fotos van toen en nu

Tuurlijk weet ik dat die dingen niet nauwkeurig zijn haha :p wou gewoon ff aanhalen wat instructeur mij uitlegde :p ik denk zelf dat ik nog rond de twaalf zit. Losse huid heb ik wel redelijk fel, kan ik ff foto van maken waarop het heel héél duidelijk is :p

Haha mij lijkt dat je dat eerder hebt als je van de 150kg afkomt ofzo?

Terug
Naar boven