Fitness Seller

Test e/Tren e/T3

• Topic Starter Topic Starter
Voor de geïnteresseerden: Vanmorgen 78kg, ben nog altijd droger aan't worden. En ben de tren die ik van GG heb liggen aan het opmaken aan 800mg / week. Heb eigenlijk enkel nog op mijn onderste blokjes wat vet en op mijn onderrug, wel merk ik dat ik veel "losse huid" heb rondom mijn buik, waarschijnlijk uit dikkere tijden. Maar dit trekt vanzelf bij toch?

Ga binnenkort mijn cut veranderenin een bulk en waarschijnlijk met methyl tren erbij :)

Voor ik begin te bulken zal ik nog een eindfoto plaatsen zodat goed vergeleken kan worden :)

Ik zou je cut niet meteen veranderen in je bulk maar eerst een 'reverse diet' doen.

Ben benieuwd naar de eindpic.

Ik zou je cut niet meteen veranderen in je bulk maar eerst een 'reverse diet' doen.

Ben benieuwd naar de eindpic.

Dat is inderdaad ook mijn bedoeling, heb het gewoon niet zo goed toegelicht :) Ik ga langzaam mijn kCals terug uppen door weer meer carbs en wat extra eiwitten te gaan eten :)

Zal blij zijn als ik een keer weer fatsoenlijk kan eten, hele dag honger nu enzo :p

Zoals beloofd, eind foto's.

Twee foto's (met jeans) zijn want twee dagen geleden, de rest van vandaag. Van morgen was het gewicht 76,8kg dus dat is nu echt wel laag genoeg voor mij :p

Vanaf morgen/vandaag beginnen met reverse diet!

Kijken of ik vanavond na de training nog wat foto's in pose kan maken

20140712_124015.jpg

20140712_124033.jpg

20140714_120545.jpg

20140714_120615.jpg

20140714_120622.jpg

Lekker droog geworden!!

Ik zou echt heel hard gaan huilen als ik voor een dergelijk fysiek zou moeten kuren. Nooit overwogen om gewoon normaal te gaan trainen?

Ectoforce: ben je gek ofzo? ;) Was eerst bedoeld om te bulken maar ben overgestapt op cutten so yeah
Stefanovic: Thanks man!

En nog wat foto's in pose zodat er kan vergeleken worden :D

20140714_190218.jpg

20140714_190205.jpg

20140714_190209.jpg

20140714_190156.jpg

ik zou idd niet trots op het resultaat zijn.
je "gains" zijn meer dan makkelijk te behalen met een goed dieet.
jammer dat je dit steeds vaker ziet.
mensen gebruiken te gemakkelijk aas alsof het creatine ofzo is...

Ik begrijp dat het algemene IQ hier niet zo hoog ligt dus zal het nog eens herhalen: Ik heb gecut op -1000 kCals, valt niet veel te gainen dan hé ;)
Ik wist precies wat ik kon verwachten op voorhand. Deze blast was niet bedoeld om gains te maken, dit is een van vele blasts om mijn uiteindelijk doel te bereiken.

En ja, jullie hebben gelijk dat dit ook zonder AAS had kunnen behaald worden maar who cares? Is toch mijn lichaam of niet? Heb ik te veel AAS gebruikt voor dit doel? Jazeker. Heb ik eruit geleerd? Ja zeker. Zal ik nu maar stoppen? Helemaal niet! Volgende keer beter? Zeker weten!

Punt is dat ik nu laag genoeg in VP ben om fatsoenlijk te kunnen blasten achter een paar weken. Of jullie dat nu te vroeg, of niet eerlijk oid vinden kan mij worst wezen :) Dit log is ook bedoeld om anderen informatie te verschaffen van wat nou wel en niet realistisch is, en aangezien ik toch wel heel wat foto's heb gepost lijkt me dat ik in mijn opzet ben geslaagd.

Laatst bewerkt:
Jij snapt er gewoon geen kut van maar spuit lekker verder.

Laat ze maar ouwehoeren Coby.

En zeker had het heel anders kunnen zijn, maar als ik nu terugkijk pagina 1 of 13, mag het resultaat er wat mij betreft zijn.

Met of zonder aas, je bent geen 19. Lekker zelf weten!

Laat ze maar ouwehoeren Coby.

En zeker had het heel anders kunnen zijn, maar als ik nu terugkijk pagina 1 of 13, mag het resultaat er wat mij betreft zijn.

Met of zonder aas, je bent geen 19. Lekker zelf weten!

Inderdaad :) Hun hebben volgens mij helemaal niet gevolgd en lezen gewoon de titel. Vragen ze zich uiteindelijk af waarom niemand foto's post bij zijn logs :p

Ik begrijp dat het algemene IQ hier niet zo hoog ligt dus zal het nog eens herhalen: Ik heb gecut op -1000 kCals, valt niet veel te gainen dan hé ;)
Ik wist precies wat ik kon verwachten op voorhand. Deze blast was niet bedoeld om gains te maken, dit is een van vele blasts om mijn uiteindelijk doel te bereiken.

En ja, jullie hebben gelijk dat dit ook zonder AAS had kunnen behaald worden maar who cares? Is toch mijn lichaam of niet? Heb ik te veel AAS gebruikt voor dit doel? Jazeker. Heb ik eruit geleerd? Ja zeker. Zal ik nu maar stoppen? Helemaal niet! Volgende keer beter? Zeker weten!

Punt is dat ik nu laag genoeg in VP ben om fatsoenlijk te kunnen blasten achter een paar weken. Of jullie dat nu te vroeg, of niet eerlijk oid vinden kan mij worst wezen :) Dit log is ook bedoeld om anderen informatie te verschaffen van wat nou wel en niet realistisch is, en aangezien ik toch wel heel wat foto's heb gepost lijkt me dat ik in mijn opzet ben geslaagd.

Praten over het algemene IQ als jezelf nog niet eens begrijpend kan lezen? Ik zeg toch duidelijk dat het gewoon ontzettend triest is dat je AAS nodig hebt om jouw huidige shape te behalen, ik heb het nergens over jouw progressie van de laatste weken. Maar hou jezelf maar lekker voor de gek en spuit je eigen fl**ker lekker helemaal vol. Bij jou is het toch al wel duidelijk dat het nooit echt wat gaat worden.

Praten over het algemene IQ als jezelf nog niet eens begrijpend kan lezen? Ik zeg toch duidelijk dat het gewoon ontzettend triest is dat je AAS nodig hebt om jouw huidige shape te behalen, ik heb het nergens over jouw progressie van de laatste weken. Maar hou jezelf maar lekker voor de gek en spuit je eigen fl**ker lekker helemaal vol. Bij jou is het toch al wel duidelijk dat het nooit echt wat gaat worden.

Mooie herkauwing van Rambo zijn post en als je dan toch zo slim was had je gemerkt dat het een algemeen reply was en niet naar jou, want dan had ik jou gequote ;)

Die shape heb ik nu door te cutten, ben maw dus geen massa verloren dus AAS waren niet nodig "om die te halen" zoals je dat zo mooi verwoord. Waren gewoon een hulpmiddel om lekker te cutten met geen kracht- of massaverlies, maar dat gaat voor de meesten hier blijkbaar hun petje te boven. En waarom post je niet eens een pic van je eigen? Kunnen we nog altijd beoordelen of jij uberhaupt wel oordeelrecht hebt ;)

Je bent idd een stuk droger geworden maar je was om te beginnen dan ook wel echt fatty. Volgens mij sta je nu nog wel een eindje weg van de 10 % ( ik zuig echt in VP schatten :P ) en ben je dus, na een beetje bulken, al vrij gauw weer aan de vette kant. Ik zou denk ik, als ik jou was, nog een blast met wat Tren pakken en dan niet als een idioot gaan cutten maar carb cyclen en max 500 kcal onder onderhoud op de lage dagen tot je alsnog onder die 10 % duikt.

Je bent idd een stuk droger geworden maar je was om te beginnen dan ook wel echt fatty. Volgens mij sta je nu nog wel een eindje weg van de 10 % ( ik zuig echt in VP schatten :P ) en ben je dus, na een beetje bulken, al vrij gauw weer aan de vette kant. Ik zou denk ik, als ik jou was, nog een blast met wat Tren pakken en dan niet als een idioot gaan cutten maar carb cyclen en max 500 kcal onder onderhoud op de lage dagen tot je alsnog onder die 10 % duikt.

Bedankt voor de tip Mikie! Straks op de sportschaal ga ik mijn VP laten meten door een instructeur dmv een vijfpuntsmeting. Dan weet ik het eindelijk zeker :)

Laat iedereen is effe lekker zelf weten wat hij of zij doet lullo's. Uiteraard kan dit fysiek behaald worden zonder AAS. SO WHAT?

Goed topic. Mooi dat je pics plaatst! Ga zo door

Terug
Naar boven