- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alvast bedankt voor de reacties
Het beest is wakker. op elke oefening van zowel biceps als borst een pr gedaan alle ja pr van dit jaar toch, verleden jaar tijdens mijn kuur kon ik nog zwaarder gaan, maar ben dan ook nog maar in week 3! En de test moet nog inslaan. Gewicht staat intussen op 102,5 kg dus momenteel al +- 5,5kg bij! Ni slecht. Buik wordt strakker met de dag. En alle spieren zijn al uitgezet, echt merkbaar. tot hiertoe blijft geen enkele spier achter. De aders beginnen al surieus op mijn armen, borst en schouders te staan. Zalig. Rug staat al zo open en vol dat mijn armen er tegenaan duwen, normaal lopen wordt moeilijker met de dag! juist zweten als een rund, ni normaal! van het ene super setje naar het andere zonder problemen en zonder kracht verlies, echt doorgaan tot je zwart voor de ogen ziet. Echt hardcore doorgaan zalig. alle tot hier de update of ik blijf hier lullen! 
Heb ook besloten om mijn triceps terug met mijn borst te trainen, nu doe ik biceps met borst. Maar de biceps was nog te vermoeid om hard te gaan met me rug.
(ja trenbolone hé!)

echt su-per zalig, gisteren gebencht met 110kg! ging vrij goed eigenlijk volgende week gaat die 120 zeker in de lucht! incline db press ook met monstergewichten heb 2x de 40kg genomen in elke hand. Mijn borst stond zo dik dat ze bijna ging ontploffen, daarna mijn triceps die al volledig opgepompt was van de borst te doen. Triceps ging bijna openscheuren! zalig is dat. 4 oefeningen op de triceps er uitgeperst kon echt zwaar doorgaan. Armen zijn nu een van de stevigst gebouwde van de ganse fitnes!
nog 6 weken te gaan en de winstrol zit er ook nog aan te komen! grts
waarom is dat dan ook zo'n verdomd lekkerrrr spul. En mijn vriendin is ook best tevreden van de lading test die vrijkomt!
voor de eerste keer heb ik meer libido dan haar! den big N doet da ni slecht!
strak heeft ze weer prijs! Het was een rustdag vandaag hé en ne mens moet toch zijn zaa... ik bedoel energie kwijt geraken toch!? 
lekker is dat. Iedere training weer als ik mijn supersetjes aan het doen ben, heb ik zin om al die onnozelaars te beginnen verwijten, die typische deca-boys (zoals ik ze noem, omdat ze de ballen niet hebben om een zwaarder anabool te gebruiken!) die je enkel een maand of 2 voor de zomer ziet en daarna nooit meer, het welgekende fenomeen! heb niks tegen mensen die net beginnen, maar ga dan ****ing hardcore ipv na elk setje een half uur te staan zeveren! alle de frustratie ebt weg. Ik ga neu...