AndroidHealthClinic

test e, tren e, winstrol

ok, bedankt voor de toelichting
veel succes nog met je kuurtje :)

Tijdens die kuur zal zijn bf zeker niet stijgen, tenzij je natuurlijk enorm veel junk food gaat eten ofzo.

na die kuur moet je wel weer opletten...

ziet er alleszins een "ok" kuurtje uit, om lekker op vooruit te gaan.

blijf deze log bijhouden bro ;)

• Topic Starter Topic Starter
thnx, I'll keep you posted.
Vandaag dus niks speciaals, een lekker rustdagje met veel food! vanaf morgen gaan we er weer in vliegen, borst en biceps. We zullen ze eens oppompen tot ze ontploffen! ik kijk er al naar uit! van de sides nog niet echt "last" gehad. Deze week zal de test ook wel inslaan veronderstel ik, alweer een moment om naar uit te kijken! :D alvast bedankt voor de reacties
grts

Vandaag borst en biceps gedaan. ging heel goed. echt beestig goed zelfs; kracht gaat naar boven. Vooral die laatse herhalingen gaan goed, waar je zonder anabolica zou moeten passen kun je nu nog 2 tot 4 herhalingen door gaan. echt zalig! :D Het beest is wakker. op elke oefening van zowel biceps als borst een pr gedaan alle ja pr van dit jaar toch, verleden jaar tijdens mijn kuur kon ik nog zwaarder gaan, maar ben dan ook nog maar in week 3! En de test moet nog inslaan. Gewicht staat intussen op 102,5 kg dus momenteel al +- 5,5kg bij! Ni slecht. Buik wordt strakker met de dag. En alle spieren zijn al uitgezet, echt merkbaar. tot hiertoe blijft geen enkele spier achter. De aders beginnen al surieus op mijn armen, borst en schouders te staan. Zalig. Rug staat al zo open en vol dat mijn armen er tegenaan duwen, normaal lopen wordt moeilijker met de dag! juist zweten als een rund, ni normaal! van het ene super setje naar het andere zonder problemen en zonder kracht verlies, echt doorgaan tot je zwart voor de ogen ziet. Echt hardcore doorgaan zalig. alle tot hier de update of ik blijf hier lullen! ;)
grts

Howwww dat gaat goed hier man!!

Zalig om te horen..

Blijve knalle dan maar :D

Daarjuist mijn rug getraind. Ging redelijk goed, maar was eigenlijk iets te moe om er echt hardcore voor te gaan en bijna iedereen was zijn rug aan het trainen vandaag met gevolg dat alle toestellen bezet waren en ik moest improviseren. Daarom dus andere oefeningen dan gewoonlijk en dus ook iets lichtere of moet ik zeggen minder zwaardere gewichten! :D Heb ook besloten om mijn triceps terug met mijn borst te trainen, nu doe ik biceps met borst. Maar de biceps was nog te vermoeid om hard te gaan met me rug.
Dus nu:
ma: borst + triceps
di: rug+biceps
woe: rust
do: schouders+traps
vrij: benen
za: full body
En als de volgende keer met op de rugdag alle toestellen bezet zijn wordt er gevochten! :D (ja trenbolone hé!)
Ah en vandaag heb ik de test gevoeld alle ja vooral dienen meneer die daar tussen mijn benen woont! :D
grts

hallo, nog eens een update, is al ff geleden, maar zoveel valt er niet te vertellen, trainingen gaan beestig goed, zoals je verwacht met aas. De trenbolone is echt een aanrader, heb wel wat spijt dat ik hem maar op 200 genomen heb, ben echt aan het overwegen om de dosis te verdubbelen. tot hiertoe nog steeds op een dikke 102kg maar wel een heel pak droger geworden. gaat echt de goede richting uit. Er is al surieus wat spiermassa bij, ik voel het gewoon bij alles wat ik doe, ik ben zo log en lomp als ik groot ben, alle spieren staan lekker opgetrokken, wat een zalig gevoel. Nu wel enkele dagen last gehad van mijn maag waardor ik weinig heb kunnen eten, heb wel geprobeerd om mijn eiwitten binnen te krijgen, vanaf vandaag gaan we het voedsel weer naar binnenwerken. De tren is echt een aanrader, ik ben alvast een dikke fan! :D

oei , mijn vriendin was precies nog ingelogd. Wel ja dat hierboven ben ik dus ook he... :D

Yummie stuff die Tren dus :D

hallo,
wat ik de laatste week wel erg heb is nogal een knalrood hoofd. Het heeft echt heel warm, alsof het bijna op ontploffen staat, is dit een normaal effect van de tren of toch maar beter de dosis verhogen? :D grts

normaal ja, verhoogde bloeddruk

ok thnx, dit weekend was het al beter, roodheid trekt weg en tot hiertoe nog steeds geen echt overdreven slechte neveneffecten, enkel de positieve komen nu volledig tot hun recht, alles loopt heerlijk gesmeerd, vooral mijn naald :D

lekker door blijven gaan dus!

gisteren borst en triceps gedaan, na 2 setjes benchen stond mijn volledige bovenlichaam opgepompt, en ik bedoel dan ook echt opgepompt!:eek: echt su-per zalig, gisteren gebencht met 110kg! ging vrij goed eigenlijk volgende week gaat die 120 zeker in de lucht! incline db press ook met monstergewichten heb 2x de 40kg genomen in elke hand. Mijn borst stond zo dik dat ze bijna ging ontploffen, daarna mijn triceps die al volledig opgepompt was van de borst te doen. Triceps ging bijna openscheuren! zalig is dat. 4 oefeningen op de triceps er uitgeperst kon echt zwaar doorgaan. Armen zijn nu een van de stevigst gebouwde van de ganse fitnes! :D nog 6 weken te gaan en de winstrol zit er ook nog aan te komen! grts

kerel doe je goed, maar wel weer ingelogd onder je vriendins account ;) ben benieuwd wat de uitkomst wordt! super om te lezen, succes!

Lekker lekker :D

hallo, daarjuist gewogen en ik was aangenaam verrast, weegschaal stond op 108kg. da is zoëven +11 kg. ni slecht al zeg ik het zelf. En ik zit juist in de helft van mijn kuur. de tren gaat nog tot week 10 test tot week 12 en vanaf week 10 komt er nog 50mg winstrol bij elke dag. Alle ja dat is toch het plan, op deze moment heb ik niet echt veel zin om te stoppen of ook maar te denken aan stoppen. Mischien ga ik wel non stop door! :D waarom is dat dan ook zo'n verdomd lekkerrrr spul. En mijn vriendin is ook best tevreden van de lading test die vrijkomt! :D voor de eerste keer heb ik meer libido dan haar! den big N doet da ni slecht! :D strak heeft ze weer prijs! Het was een rustdag vandaag hé en ne mens moet toch zijn zaa... ik bedoel energie kwijt geraken toch!? :D
Ben wel blij van de rustdag, heb wel enorm veel zin, om gaan te trainen e! maar krijg een beetje last van mijn schoudergewrichten, was ook te verwachten met al die tonnen kilo's die ik er tegenaangooi! En ja hoor de jaloerse blikken zijn al vollop in opmars in de gym! gelijk hebben ze, de strandjanetten! En die positieve agressie die vrijkomt tijdens de trainingen echt een zalig gevoel, je echt beter voelen als de rest en dat ook nog zijn! :D lekker is dat. Iedere training weer als ik mijn supersetjes aan het doen ben, heb ik zin om al die onnozelaars te beginnen verwijten, die typische deca-boys (zoals ik ze noem, omdat ze de ballen niet hebben om een zwaarder anabool te gebruiken!) die je enkel een maand of 2 voor de zomer ziet en daarna nooit meer, het welgekende fenomeen! heb niks tegen mensen die net beginnen, maar ga dan ****ing hardcore ipv na elk setje een half uur te staan zeveren! alle de frustratie ebt weg. Ik ga neu...

Haha wat een frustratie man.. gelukkig kan je die idd kwijt bij je vrouwtje ;)

Succes verder, en gain ze nog ;)

ik vroeg mij nu toch af, ik zet alles in 1 keer per week dus de 3ml, maar zie dat iedereen hier de test opsplits in 2keer. Zou ik dat dan ook niet beter doen? en moest ik de tren nu verdubbelen zou dat nog een meerwaarde geven of alles gewoon zo laten...? grts

Terug
Naar boven