ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop in 12 weken van zo'n1 15-16 naar 8-10% te gaan. Dus ben alvast benieuwd hoeveel jij eraf krijgt. Ik volg 
Hoe lang ga je deze cycle eigenlyk runnen, en tot hoeveel % wil je gaan/wil je droppen?
Zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jou. Eerste cycle zit erop en ga na me herstelperiode dezelfde stoffen en dosering (ongeveer) runnen maar dan nog met T3Hoop in 12 weken van zo'n1 15-16 naar 8-10% te gaan. Dus ben alvast benieuwd hoeveel jij eraf krijgt. Ik volg
Hoe ziet je voeding eruit qua onderhoud en dieet atm.

Gaat prima zo te lezen toch?
Niet te veel blindstaren op je vet% maar meer op de spiegel, anders kan het mentaal een verkeerd beeld geven. Ga zo door!

fijn, ik wil ook tren gaan gebruiken met lange ester, maar hoorde hier en daar dat de sides erger zijn met lange esters.Thanks man, ik blijf er 100% voor gaan. Ben ook heel blij dat mijn kracht niet achteruit gaat door het kcal tekort, blijft mooi stabiel en sommige oefeningen ga ik licht omhoog
Allemaal lange esters. Ik zet 1 x per week in quads, 4ml per keer dus. Pip valt goed mee, amper last.
De meesten beweren juist dat het erger is op Tren-A volgens mijfijn, ik wil ook tren gaan gebruiken met lange ester, maar hoorde hier en daar dat de sides erger zijn met lange esters.
heb je veel sides of niets noemenswaardig?

Niets noemenswaardig. Mijn lontje is iets korter en libido is hoog zonder dat het een last is.fijn, ik wil ook tren gaan gebruiken met lange ester, maar hoorde hier en daar dat de sides erger zijn met lange esters.
heb je veel sides of niets noemenswaardig?

Het ergste vind ik het zweten op tren. Zeiknat wakker worden en met dit weer bij de kleinste inspanning al zeiknat worden.
Verder voel ik me heerlijk op tren![]()

Nice , klinkt goed. Ben benieuwd naar de foto's.
geen tussentijdse foto-update ?![]()