Fitness Seller

Test, tren en mast - dieet

Peiling Peiling Welk dieet tijdens cutten op test, tren mast?

• High protein, low carb dieet

Stemmen: 25 47,2%
  • High protein, medium carb dieet

Stemmen: 28 52,8%
  • Low fat dieet

Stemmen: 0 0,0%
  • Ander, namelijk...

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    53
T3 [emoji5]

Of T5 met ephedrine / stacker 4 (hongerstillend) zonder ephedrine.

Hoe lang ga je deze cycle eigenlyk runnen, en tot hoeveel % wil je gaan/wil je droppen?

Zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jou. Eerste cycle zit erop en ga na me herstelperiode dezelfde stoffen en dosering (ongeveer) runnen maar dan nog met T3 :) Hoop in 12 weken van zo'n1 15-16 naar 8-10% te gaan. Dus ben alvast benieuwd hoeveel jij eraf krijgt. Ik volg :)

Hoe ziet je voeding eruit qua onderhoud en dieet atm.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang ga je deze cycle eigenlyk runnen, en tot hoeveel % wil je gaan/wil je droppen?

Zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jou. Eerste cycle zit erop en ga na me herstelperiode dezelfde stoffen en dosering (ongeveer) runnen maar dan nog met T3 :) Hoop in 12 weken van zo'n1 15-16 naar 8-10% te gaan. Dus ben alvast benieuwd hoeveel jij eraf krijgt. Ik volg :)

Hoe ziet je voeding eruit qua onderhoud en dieet atm.

Cutten hoop ik om op max 10 weken van 15 naar 10% te gaan, liefst sneller ;)

Ik heb een zittend beroep dus trainen is de enige inspanning. Onderhoud ligt op ongeveer 2750kcal. Daar ga ik 500 onder.

Cardio reken ik 250kcal dus op dagen waar ik ook cardio doe zit ik met kcal deficit van 750kcal ipv 500.

Resultaten zullen hetzelfde zijn als je kcal hetzelfde zijn, of je nu hoog of laag in carbs zit.

Zelf low carb geprobeerd maar niks waard, lusteloos en trainingen waren ruk.

Nu op 240 carbs en voel me stukken beter!

Tenzij je in wedstrijd prep zit vind ik het overdreven om er zo op te letten. Heb dit in het verleden wel gedaan, maar werd dood ongelukkig van low/no carbs. Nu tijdens cut gewoon onder onderhoud zitten en zorgen dat ik mijn protein haal. Gaat net zo makkelijk als toen wanneer ik low/no carbs deed, alleen nu voel ik me 10x beter. Begin over 4w weer met 700/350/250 tren/mast/test

Voorbije weekend heb ik het topic van @Jwdoetookmee wat doorgenomen en ben ook geneigd om van de low carbs af te stappen. Ik puzzel straks wat aan mijn dieet en ga de carbs een beetje verhogen om toch opnieuw wat meer energie te hebben :)

Het kcal deficit van 500-750 ga ik wel blijven aanhouden. T3/T5 zou ik binnen paar weken kunnen beginnen in het geval mijn vooruitgang (door eventueel vertraagd metabolisme) niet snel genoeg gaat.

Zoals ik al zei geeft ik mezelf tot 10 weken om mijn doel te halen (van 15 naar 10%) dus ik heb nog 8 weken. Ik besef dat het in principe op een 6tal weken mogelijk zou moeten zijn maar ik geef mezelf liever paar extra weken, misschien kan ik wel nog iets lager dan 10% gaan :p

Toch even een korte update geven voor diegene die er interesse in hebben :)

Ik heb nu 4 weken achter de rug van mijn kuurtje test 250, tren 400 en mast 200. De tren zou ik graag op 600 zetten maar ik hou het op 400 omdat ik toch de bijwerkingen vrees. Vandaag de eerste dag van week 5 dus. Mijn doel tijdens dit kuurtje was/is dus om van 15% naar 10% vet te gaan.

De eerste twee weken heb ik low carbs gedaan maar ik voelde me daar toch wat zwak op dus ben dan overgegaan naar iets meer carbs en voel me beter zo. Kcal deficit blijft 500 op dagen zonder cardio en 750 kcal op dagen met cardio. Cardio wil ik 3 keer per week doen maar ik kom eerder op een gemiddelde van 2 keer per week.

Ik sta nog niet zo droog als ik had gehoopt. Mijn dieet is nochtans wel op punt en ik volg het met ijzeren discipline dus daar ligt het niet aan :)

Waar ligt het dan wel aan? Vermoedelijk aan het feit dat ik een hoger VP moet hebben gehad bij aanvang van mijn kuur. Ik had het op 15% gemeten (ik was nogal optimistisch) maar als ik eerlijk ben moet ik gaan geloven dat ik eerder op 17-18% gestaan moet hebben. Alle metingen die ik doe, geven aan dat ik NU op 13-14% sta en ik zie er een stuk droger uit dan in het begin.

Aders op mijn armen zijn goed zichtbaar bij de minste inspanning en ook als het wat warm is (zoals dit weekend) dan zie je ze goed lopen. Ook op mijn schouders en bovenkant borstspieren zijn er aders zichtbaar, wel alleen tijdens trainingen. Buikspieren beginnen ook zichtbaar te worden, het is nu nog een fourpack (heel goed zichtbaar). De onderste twee blokjes zitten nog onder een vetlaag van 13mm. Mijn doel is om dat vetlaagje naar 8 mm te krijgen, dan zou mijn sixpack zichtbaar moeten zijn.

Al bij al zie ik er al een stuk droger uit dan bij aanvang van mijn kuur maar ik heb de komende weken nog werk aan de winkel om naar 10% te gaan. Ik gaf mezelf in totaal 10 weken dus dat geeft me nog even de tijd, ik heb er vertrouwen in.

Andere opmerkingen: mijn libido tijdens deze cycle is heel aangenaam, ik zou het elke dag 2-3 keer kunnen maar het is niet zo dat het dwangmatig is. Ik heb het goed onder controle en dat maakt het voor mezelf en mijn vrouwtje heel aangenaam ;)

Mocht ik de komende weken nog iets te melden hebben, zal ik dat zeker doen. Op het einde van de cycle zet ik er een foto bij om het resultaat te laten zien (voor/na)

Laatst bewerkt:
Gaat prima zo te lezen toch?
Niet te veel blindstaren op je vet% maar meer op de spiegel, anders kan het mentaal een verkeerd beeld geven. Ga zo door!

gebruik je korte of lange esters?

Gaat prima zo te lezen toch?
Niet te veel blindstaren op je vet% maar meer op de spiegel, anders kan het mentaal een verkeerd beeld geven. Ga zo door!

Thanks man, ik blijf er 100% voor gaan. Ben ook heel blij dat mijn kracht niet achteruit gaat door het kcal tekort, blijft mooi stabiel en sommige oefeningen ga ik licht omhoog :)

gebruik je korte of lange esters?

Allemaal lange esters. Ik zet 1 x per week in quads, 4ml per keer dus. Pip valt goed mee, amper last.

Thanks man, ik blijf er 100% voor gaan. Ben ook heel blij dat mijn kracht niet achteruit gaat door het kcal tekort, blijft mooi stabiel en sommige oefeningen ga ik licht omhoog :)

Allemaal lange esters. Ik zet 1 x per week in quads, 4ml per keer dus. Pip valt goed mee, amper last.
fijn, ik wil ook tren gaan gebruiken met lange ester, maar hoorde hier en daar dat de sides erger zijn met lange esters.
heb je veel sides of niets noemenswaardig?

fijn, ik wil ook tren gaan gebruiken met lange ester, maar hoorde hier en daar dat de sides erger zijn met lange esters.
De meesten beweren juist dat het erger is op Tren-A volgens mij :o
Maar verder geen ervaring...

Niets noemenswaardig. Mijn lontje is iets korter en libido is hoog zonder dat het een last is.

Acne ook geen last van dankzij ROA, 30mg per dag via dermatoloog :)

Voel me goed tijdens deze kuur.

Het ergste vind ik het zweten op tren. Zeiknat wakker worden en met dit weer bij de kleinste inspanning al zeiknat worden.
Verder voel ik me heerlijk op tren :)

600 tren geeft bij mij niet meer bijwerkingen dan op 400 tren. Je moet jezelf alleen afvragen of het nodig is voor je doel om hoger tren te zetten.

Maar moet eerlijk zijn dat ik op low test high tren meer bijwerkingen had dan nu op high test low tren.

Zweten heb ik trouwens alleen na het eten en voor de rest slaap ik goed. Was vorige keer op tren wel anders :p

Lekker dosis hetzelfde houden zolang je goed gaat ;-)

Nice , klinkt goed. Ben benieuwd naar de foto's.
geen tussentijdse foto-update ?:D

Nice , klinkt goed. Ben benieuwd naar de foto's.
geen tussentijdse foto-update ?:D

Mijn avatar heb ik bijgewerkt dus dat geeft al een indruk :)

1m74, ongeveer 82kg en 4,5 weken aan het cutten nu.

Achteraf gezien, denk ik dat ik toch wat ga oppassen met foto's plaatsen. Kwestie om niet herkend te worden.

Zal dus na afloop van mijn cut mijn avatar gewoon bijwerken, dat geeft een beeld maar is toch redelijk anoniem ;)

Terug
Naar boven