ment0s Competitive Bodybuilder Lid sinds 31 jul 2011 Berichten 2.750 Waardering 1.302 Lengte 1m86 Massa 100kg Vetpercentage 11% 29 mei 2016 #81 Goed bezig man
Greenmonkey Advanced Bodybuilder Lid sinds 27 jul 2014 Berichten 761 Waardering 343 Lengte 1m74 Massa 79kg Vetpercentage 9% 29 mei 2016 #82 Mr_Freaky zei: Ziet er goed droog uit Greenmonk lekker bezig. Nog ook een before pic? Testobom ook flink in % gedaald! Nicee Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zo iets ongeveer hier was ik ook al even begonnen hoor met die huidige kuur maar wel VP stukkie hoger hehe. @Mr_Freaky
Mr_Freaky zei: Ziet er goed droog uit Greenmonk lekker bezig. Nog ook een before pic? Testobom ook flink in % gedaald! Nicee Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zo iets ongeveer hier was ik ook al even begonnen hoor met die huidige kuur maar wel VP stukkie hoger hehe. @Mr_Freaky
Mr_Freaky Dutch Bodybuilder Lid sinds 14 jan 2005 Berichten 572 Waardering 163 29 mei 2016 #83 Greenmonkey zei: Zo iets ongeveer hier was ik ook al even begonnen hoor met die huidige kuur maar wel VP stukkie hoger hehe. @Mr_Freaky Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Goed droog geworden hoor! Vanaf nu nooit meer zo hoog laten oplopen, hahha.
Greenmonkey zei: Zo iets ongeveer hier was ik ook al even begonnen hoor met die huidige kuur maar wel VP stukkie hoger hehe. @Mr_Freaky Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Goed droog geworden hoor! Vanaf nu nooit meer zo hoog laten oplopen, hahha.
drumbell Ripped Bodybuilder Lid sinds 5 nov 2013 Berichten 3.139 Waardering 979 29 mei 2016 #84 Mijn vp is nagenoeg gelijk aan dat van jou idd. *brb kijken hoeveel je zei dat je begonnen was* haha. Nee goed bezig kerel! Moet mij dus ook lukken
Mijn vp is nagenoeg gelijk aan dat van jou idd. *brb kijken hoeveel je zei dat je begonnen was* haha. Nee goed bezig kerel! Moet mij dus ook lukken
Greenmonkey Advanced Bodybuilder Lid sinds 27 jul 2014 Berichten 761 Waardering 343 Lengte 1m74 Massa 79kg Vetpercentage 9% 29 mei 2016 #85 Mr_Freaky zei: Goed droog geworden hoor! Vanaf nu nooit meer zo hoog laten oplopen, hahha. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nee dat kun je lezen paar posts geleden en ook heb ik een topic geopend dat heet Cruise en blast wat te doen kwa kcal waar we het er ook over hebben. Thanks voor je feedback en comment
Mr_Freaky zei: Goed droog geworden hoor! Vanaf nu nooit meer zo hoog laten oplopen, hahha. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nee dat kun je lezen paar posts geleden en ook heb ik een topic geopend dat heet Cruise en blast wat te doen kwa kcal waar we het er ook over hebben. Thanks voor je feedback en comment
T Testosteronbom Competitive Bodybuilder Lid sinds 10 jul 2015 Berichten 1.519 Waardering 749 29 mei 2016 Topic Starter Topic Starter #86 Daadkrachtig zei: Wat zonde dat jullie je vet omhoog laten komen tot 15% Ik normaal gesproken tot 12% Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Helemaal mee eens, die les heb ik ook geleerd. Nooit meer tot 15-16%
Daadkrachtig zei: Wat zonde dat jullie je vet omhoog laten komen tot 15% Ik normaal gesproken tot 12% Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Helemaal mee eens, die les heb ik ook geleerd. Nooit meer tot 15-16%
ment0s Competitive Bodybuilder Lid sinds 31 jul 2011 Berichten 2.750 Waardering 1.302 Lengte 1m86 Massa 100kg Vetpercentage 11% 29 mei 2016 #87 Testosteronbom zei: Helemaal mee eens, die les heb ik ook geleerd. Nooit meer tot 15-16% Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat zeg ik ook altijd Nooit boven de 12. En eindig dan 13/14 [emoji28]
Testosteronbom zei: Helemaal mee eens, die les heb ik ook geleerd. Nooit meer tot 15-16% Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat zeg ik ook altijd Nooit boven de 12. En eindig dan 13/14 [emoji28]
Daadkrachtig Advanced Bodybuilder Lid sinds 16 jun 2013 Berichten 1.385 Waardering 498 Lengte 1m80 Massa 96kg Vetpercentage 9% 30 mei 2016 #88 Greenmonkey zei: Zo iets ongeveer hier was ik ook al even begonnen hoor met die huidige kuur maar wel VP stukkie hoger hehe. @Mr_Freaky Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... t*ring Behoorlijk gegroeit vergeleken met toen Je fysiek was .. Tja En nu zie ik dat je lift bro haha
Greenmonkey zei: Zo iets ongeveer hier was ik ook al even begonnen hoor met die huidige kuur maar wel VP stukkie hoger hehe. @Mr_Freaky Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... t*ring Behoorlijk gegroeit vergeleken met toen Je fysiek was .. Tja En nu zie ik dat je lift bro haha