MuscleMeat

Test, tren en mast - dieet

Peiling Peiling Welk dieet tijdens cutten op test, tren mast?

• High protein, low carb dieet

Stemmen: 25 47,2%
  • High protein, medium carb dieet

Stemmen: 28 52,8%
  • Low fat dieet

Stemmen: 0 0,0%
  • Ander, namelijk...

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    53
Mijn avatar heb ik bijgewerkt dus dat geeft al een indruk :)

1m74, ongeveer 82kg en 4,5 weken aan het cutten nu.

Achteraf gezien, denk ik dat ik toch wat ga oppassen met foto's plaatsen. Kwestie om niet herkend te worden.

Zal dus na afloop van mijn cut mijn avatar gewoon bijwerken, dat geeft een beeld maar is toch redelijk anoniem ;)

Ziet er goed uit op je profiel! Lijkt aardig droog zo.
Snap dat je anoniem wilt blijven. Misschien kan je paar voor en after foto's plaatsen ofzo en die later weer verwijderen.
Maar nice man, keep it up!

Mijn avatar heb ik bijgewerkt dus dat geeft al een indruk :)

1m74, ongeveer 82kg en 4,5 weken aan het cutten nu.

Achteraf gezien, denk ik dat ik toch wat ga oppassen met foto's plaatsen. Kwestie om niet herkend te worden.

Zal dus na afloop van mijn cut mijn avatar gewoon bijwerken, dat geeft een beeld maar is toch redelijk anoniem ;)
leeftijd en kuurverleden? mijn excuses als ik eroverheen zou gelezen hebben

• Topic Starter Topic Starter
leeftijd en kuurverleden? mijn excuses als ik eroverheen zou gelezen hebben

33jaar.

Eerste kuur was test only. Zoals zoveel te vroeg begonnen. Van 70 naar 80 gegaan. 75 overgehouden.

Tweede kuur opnieuw test only. Van 75 naar 85 gegaan. Veel vet aangezet.

Nu dus 4,5 weken bezig aan derde kuur om het vet weg te werken :P

Gewicht is nu +- 82

33jaar.

Eerste kuur was test only. Zoals zoveel te vroeg begonnen. Van 70 naar 80 gegaan. 75 overgehouden.

Tweede kuur opnieuw test only. Van 75 naar 85 gegaan. Veel vet aangezet.

Nu dus 4,5 weken bezig aan derde kuur om het vet weg te werken :P

Gewicht is nu +- 82
en lengte? ziet er goed uit op je avatar

Low carb heeft mijn persoonlijke voorkeur, o.a. i.v.m. minder vocht, dus minde bloeddruk issues waar ik wel gevoelig voor ben.

Op hoeveel procent ben je nou ongeveer begonnen dan, ca 15 zei je toch? Aardig op dreef als dit na 4,5 week is! Keep it up.

Op hoeveel procent ben je nou ongeveer begonnen dan, ca 15 zei je toch? Aardig op dreef als dit na 4,5 week is! Keep it up.

Thanks bro, ik doe er dit kuurtje echt alles aan om er het max uit te halen. Volg mijn dieet heel strikt :P

Reden van mijn motivatie is voor een deel omdat ik na twee test only kuurtjes er beter voor had moeten staan, vind ik. Mijn eerste kuurtje ben ik te vroeg mee begonnen en tijdens tweede heb ik teveel vet aangezet.

Derde keer goeie keer zeker ;)

Ik ben iets hoger dan 15% begonnen. Laatste meting stond ik nog op dikke 13%. Dit weekend doe ik een nieuwe meting.

Laatst bewerkt:
Leuk topic,

Sinds 3 dagen begonnen met
250 test 14 weken
400 tren na 5 weken 600 tren 12 weken (totaal)
1-6 winny 50 mg per dag

Wil hier dus ook op cutten en zit ook te denken en experimenteren hoe dit te doen. ben gewend veel te eten maar als ik nu eens myfitnesspal het een en ander ivul zit ik binnen no time op 2000kcal.

Maar wil ook gaan voor high protein low carbs

Hoe gaat jouw cut eigenlijk, veel last van sides?

Hoe gaat jouw cut eigenlijk, veel last van sides?

Gaat lekker TTbom

Bijna weekend 8e prik zo zetten zin in.

Ben ongeveer 3 kilo kwijt maar sta er erg droog bij en vasculariteit is hoog. definitie en aders op schouders komen ook dik door tijdens training.

alleen laatst beetje vet moet weg onderbuik onder me navel zeg maar en op de rug sta nu denk 11% wil nog wel 9-10 uitkomen maar merk wel dat het trager gaat nu.

Zit op 2000 kcal met zo n 240 eiwitten 75 kh 80 vet. ~

Sides niet tot nauwelijks last van.
Zwetrn snachts maar niet eens zo erg als op me test e only kuur (600mg)

Ook geen vocht nauwelijks acne af en toe grote puist. Wel soms wat sneller geirriteerd en wat onsociaal naar mensen die me niet boeien.

Verder lekker gevoel van zelfvertrouwen en ego etc. Geen gyno niks.

Dosering is
250 test
400 tren. En tren verhoogd vanaf week 5 naar 600

Zoals ik zei 8ste prik zometeen en dan nog 2.
Kleine 3 weken dus ga denk maar nog iets droppen in kcal of cardio erbij vind t lastig want ik train behoorlijk intensief en zwaar en ruik dus met enige regelmaat naar ammoniak waarschijnlijk omdat me kh zo laag zijn.

Na de 10e prik met tren ga ik 6-8 weken op test cruisen om daarna een zelfde blast kuur erachteraan te doen.

250 test 12 week
200 mast 12 week
600 tren 10 week

Tis afhankelijk wat me VP de komende weken gaat doen want ik wilde na de cruise kcal wekelijks licht uppen 100-150 per week maar als me vp niet 9% is zal ik eerst doorcutten op die blast.

Dat is het beetje in notendop.
Vragen feel free

Greetz

Vandaag eerste dag van week 6. Ik merk de voorbije dagen dat ik op bijna alle oefeningen kracht aan het winnen ben (extra reps) terwijl ik toch redelijk kcal deficit heb. Denk dat gear dus goed zijn werk doet.

VP staat op 12-13% gok ik. Meting dit weekend was niet optimaal dus kon VP niet met zekerheid berekenen maar huidplooi aan buik was weer wat afgenomen :P Gevoel tijdens kuur blijft goed, geen vervelende bijwerkingen behalve snachts paar keer wakker worden op kletsnat hoofdkussen.

Hoe ziet je dieet eruit?

Op hoeveel carbs zit je dan?

Terug
Naar boven