MuscleMeat

Test, tren en mast - dieet

Peiling Peiling Welk dieet tijdens cutten op test, tren mast?

• High protein, low carb dieet

Stemmen: 25 47,2%
  • High protein, medium carb dieet

Stemmen: 28 52,8%
  • Low fat dieet

Stemmen: 0 0,0%
  • Ander, namelijk...

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    53
Damn vind ik nog steeds mega laag! Vooral met tren als ik onder de 250 ga word ik helemaal loco.

250 KH is 1000 kcal
250 EI is 1000 kcal
90 VET is 810 kcal

@Strive4muscle Zo een beetje??
Weet je stats niet ?
Maar dan kan je toch niet lekker cutten op zoveel KH aangezien je dan zo hoog uitkomt totaal kcal?

Ik cut op 2000.
Vandaar ook high protein normal fat low carbs omdat ik zo snel op die 2000 zit.

Big boys needs big calories

250 KH is 1000 kcal
250 EI is 1000 kcal
90 VET is 810 kcal

@Strive4muscle Zo een beetje??
Weet je stats niet ?
Maar dan kan je toch niet lekker cutten op zoveel KH aangezien je dan zo hoog uitkomt totaal kcal?

Ik cut op 2000.
Vandaar ook high protein normal fat low carbs omdat ik zo snel op die 2000 zit.
40/40/20 stijl heb ik vorig jaar gedaan. Ongeveer zoals je hier boven beschrijft. Ik zat toen alleen op iets minder vetten waardoor ik mijn koolhydraten hoger heb kunnen houden. Merk nu al na een aantal dagen cutten dat ik zo plat als een pannenkoek wordt. Kan allemaal is gewoon persoons afhankelijk zolang je een deficit creëert. Ligt natuurlijk ook op welke gear je cut. Aan dit topic te zien is dat test tren en mast. Tren aan koolhydraten gaan heel goed samen. ( is natuurlijk ook weer wat ik heb ondervonden kan voor iemand anders heel anders zijn... )

40/40/20 stijl heb ik vorig jaar gedaan. Ongeveer zoals je hier boven beschrijft. Ik zat toen alleen op iets minder vetten waardoor ik mijn koolhydraten hoger heb kunnen houden. Merk nu al na een aantal dagen cutten dat ik zo plat als een pannenkoek wordt. Kan allemaal is gewoon persoons afhankelijk zolang je een deficit creëert. Ligt natuurlijk ook op welke gear je cut. Aan dit topic te zien is dat test tren en mast. Tren aan koolhydraten gaan heel goed samen. ( is natuurlijk ook weer wat ik heb ondervonden kan voor iemand anders heel anders zijn... )

Duidelijk thanks,
Ja ik merk ook als ik eens wat meer KH pak voel ik me direct energized, lijkt zelfs of de aders direct opkomen na KH misschien placebo geen idee.

Ik zit nu op
250 test
600 tren

Nog 2 prikken dan bridgen 6 weken en dan ga ik verder op

250 test
200 mast
600 tren

Blijf de zomer gewoon lekker ON
En als ik in de komende 2. 2.5 weken me VP nog net iets lager krijg ga ik vanaf me bridge slowely kcal uppen doormiddel van extra KH om te kijken wat t doet met me lichaam en dan waarschijnlijk vanaf de blast kcal blijven uppen met het oog in de spiegel lean bulk maar wel slowely niet direct 200-250 kcal per week maar zo n 100-150.

Duidelijk thanks,
Ja ik merk ook als ik eens wat meer KH pak voel ik me direct energized, lijkt zelfs of de aders direct opkomen na KH misschien placebo geen idee.

Ik zit nu op
250 test
600 tren

Nog 2 prikken dan bridgen 6 weken en dan ga ik verder op

250 test
200 mast
600 tren

Blijf de zomer gewoon lekker ON
En als ik in de komende 2. 2.5 weken me VP nog net iets lager krijg ga ik vanaf me bridge slowely kcal uppen doormiddel van extra KH om te kijken wat t doet met me lichaam en dan waarschijnlijk vanaf de blast kcal blijven uppen met het oog in de spiegel lean bulk maar wel slowely niet direct 200-250 kcal per week maar zo n 100-150.
Is absoluut geen placebo. koolhydraten die door je bloed heen stroomt waardoor je ook vasculairder wordt. Ondervind ik altijd pre en post workout omdat deze maaltijden de meeste carbs bevatten.

Lekkere blast die je gaat pakken! Ben met een soortgelijke bezig alleen zijn mijn doseringen wat hoger. Wanneer je er een cleanbulk van wilt maken adviseer ik je wel de test te uppen naar 500 EW. Als je laag genoeg staat en je gaat calorieën kleine beetjes uppen zoals je zelf aangeeft ga je op het begin echt geen vet pakken. Die periode zul je het beste erbij staan. Zo heb ik het zelf tenminste ondervonden.

• Topic Starter Topic Starter
In mijn cycle gaat alles goed. Gisteren 8ste injectie gezet. Afgelopen week wel voor het eerst een aantal keer serieus gecheat (chocolade :p) maar de huidplooi aan mijn buik is gelijk gebleven.

Staat nu op 10mm en ik zou heel graag nog 2 mm verliezen, 8 mm is het doel :)

Mijn VP blijft dus langzaam dalen terwijl mijn gewicht status quo blijft. Qua kracht blijf ik op niveau ondanks het kcal deficit. Sommige oefeningen word ik zelfs iets sterker.

Verder ben ik overal heel vasculair, ook op mijn benen (dat is nieuw voor mij) dus ben best tevreden.

Ik ga na mijn huidige cut een paar weken cruisen. Tijdens de cruise ga ik mijn kcal stilaan verhogen en dan ga ik nog een week of 6-7 cleanbulken (vermoedelijk test 750 - mast 400-500). Met de nadruk op clean: ik wil mijn VP zeker niet laten oplopen maar wil wel nog paar kg massa pakken.

Daarna ga ik off tot het einde van het jaar en volgend jaar ga ik 6 maand on (bulk-cruise-cut).

Hij gaat gewoon fokking lekker.
Ik sta inmiddels denk op 9,5%.
Ik heb afgelopen vrijdag me 10e prik gezet
250 test
600 tren

Vrijdag begin ik met me cruise 6 weken.
Ik heb na week 9 op 1950 kcals gezeten en dat was even afzien. Ik ben een beetje klaar met cutten maar moet nog tot aankomende vrijdag volhouden dus dat lukt wel. Al met al heel vasculair overal aders onderarmen biceps schouders onder me navel.

Na aankomende vrijdag dus 6 weken bridgen op 1 ML test. Om vervolgens kcal te uppen langzaam richting onderhoud dat zal zo n 2500 worden denk
2050 week 1
2150 2
2250 3
2350 4
2450 5
2550 6

Om vervolgens te blasten met
500 test 12 weken
600 tren 10 weken
200 mast 12 weken

En vanaf hier 200-250 kcal uppen per week of 2 weken. De spiegel is alles voor mij nu kwa referentie. En wil me VP echt NIET laten oplopen
Liever minder gains uit deze kuur dan te hoog uitkomen in VP.
Dus hoe ik precies ga eten vanaf de blast is ahankelijk van de spiegel.

Wel is alles clean geteld en 1x per week cheatmeal
Die ik niet tel.

Zoutloos eten.

Ben wel wat kracht kwijt maar ben ook 5 kilo afgevallen dus ik hoop op een lekkere krachttoename vanaf de leanbulk.

@Greenmonkey
@Testosteronbom

Goed om te lezen! Hoeveel procent zijn jullie nou uiteindelijk gedropt in x aantal weken?

Ga zelf cutten zodra mn on = off erop zit maar zit in dubio over hoe lang ik de cut moet laten lopen. Ik wil er zo'n 8% af hebben. Test/Tren/Mast/T3 a 200/400/200/50mcg. Voeding -500/-700. Enig idee? :D Ik dacht aanvankelijk aan 14 weken.

• Topic Starter Topic Starter
@Greenmonkey
@Testosteronbom

Goed om te lezen! Hoeveel procent zijn jullie nou uiteindelijk gedropt in x aantal weken?

Ga zelf cutten zodra mn on = off erop zit maar zit in dubio over hoe lang ik de cut moet laten lopen. Ik wil er zo'n 8% af hebben. Test/Tren/Mast/T3 a 200/400/200/50mcg. Voeding -500/-700. Enig idee? :D Ik dacht aanvankelijk aan 14 weken.

Hey,

Ik ben begonnen rond 17% en sta nu op iets meer dan 12%. Ben 7 weken bezig, week 8 begonnen :)

Mijn voeding was de hele tijd -500 kcal en op cardiodagen -750kcal. Cardio doe ik wel maar 2x per week, ik wou wel vaker maar is er niet van gekomen.

Op hoeveel % sta jij nu?

@Greenmonkey
@Testosteronbom

1 kilo vet is 9000 cals dus reken maar uit hoe lang je er mee bezig bent om tot je gewenste vet % te komen

Hey

Ik kom denk van 15% af.
Nu schat ik 9,5.
Zal een pic uploaden hier.
Ik heb voeding afgebouwd in de weken
2800 2600 2400 2200 lang op 2000 gezeten en nu dus laatste 2 weken 1950.
T5 gebruikt maar was op dus niet heel lang wel weer besteld. En cardio ook toegevoegd vanaf week 7 denk. Beetje laat maar hekel aan begin me er nu overheen te zetten
Totaal 10 weken tren en zit nu dus in 10e week.

Over de foto je ziet er wel altijd beter uit in de mirror dan op de pic ivm belichting en crap camera .

2qnr2b7.png

Laatst bewerkt:
Ik Merkte op tren dat mijn lichaam echt naar meer carbs vroeg , zat op 400+ carbs en cutte prima zelfs Op z'n hoeveelheid. Ieder persoon is anders maar heb low carb geprobeerd met tren en werd er ellendig van zag er zo plat als een dubbeltje uit en me trainingen gingen nergens over , 0.0 energie. Nu ben ik zero carbs met test prop en winny en dat gaat wel prima , dan nog wel zero carbs dus keto met 1 x refeed in de week. Ik zou zeggen probeer het uit , experimenteer .

Mijn keto trainingen gaan altijd net nergens over vanaf week 3 :roflol:
Hoeveelste week zit je?
Ik blast al met orals dus helaas geen orals tijdens de cut

Hey,

Ik ben begonnen rond 17% en sta nu op iets meer dan 12%. Ben 7 weken bezig, week 8 begonnen :)

Mijn voeding was de hele tijd -500 kcal en op cardiodagen -750kcal. Cardio doe ik wel maar 2x per week, ik wou wel vaker maar is er niet van gekomen.

Op hoeveel % sta jij nu?
Qua voeding opzet gaat dat ongeveer gelijk zijn aan de mijne.
4-4,5% in 7 weken dus. Zou ik idd op ca. 12 weken uitkomen. Rekening houdend dat je 1-2 weken na de cut nog in een klein deficit blijft gezien je te maken hebt met rustige opbouw van je cal.

Zit nu op zo'n 16% denk ik. 4 wazige abs te zien. Daarentegen zijn me armen enz best vasc.. Moeilijk gokken. Het maakt me ook vrij weinig uit of t nou 14 of 16 is bwv, gaat mij om t zicht uiteraard.

Thx voor je input! > @Greenmonkey ook

Laatst bewerkt:
1m74, 82 kg en vp 14-15 denk ik. Zou al iets lager dan 15% moeten zijn na twee weken streng dieet.

Ik volg mijn dieet heel strikt en de voorbije 2 weken zijn mijn 4pack zichtbaar geworden en aders op biceps beginnen er door te komen maar het is nog allemaal heel bescheiden.

Ik hoop dat ik de komende twee weken grote stap zet naar 10%. Kga 3x per week cardio doen en hopen dat het wat sneller gaat daarmee.

Ik ben met gelijkwaardige stats begonnen met kuren

Qua voeding opzet gaat dat ongeveer gelijk zijn aan de mijne.
4-4,5% in 7 weken dus. Zou ik idd op ca. 12 weken uitkomen. Rekening houdend dat je 1-2 weken na de cut nog in een klein deficit blijft gezien je te maken hebt met rustige opbouw van je cal.

Zit nu op zo'n 15% denk ik. 4 wazige abs te zien. Daarentegen zijn me armen enz best vasc.. Moeilijk gokken. Het maakt me ook vrij weinig uit of t nou 14 of 16 is bwv, gaat mij om t zicht uiteraard.

Thx voor je input! > @Greenmonkey ook

Zoveel geduld heb ik echt niet met cutten
Deed laatst 13% - 8.5% in 3 weken tijd :p
Normaal doe ik er 4 weken over, maar heb heel extreem gecut
Wat zonde dat jullie je vet omhoog laten komen tot 15%
Ik normaal gesproken tot 12%

Zoveel geduld heb ik echt niet met cutten
Deed laatst 13% - 8.5% in 3 weken tijd :p
Normaal doe ik er 4 weken over, maar heb heel extreem gecut
Wat zonde dat jullie je vet omhoog laten komen tot 15%
Ik normaal gesproken tot 12%
Hoe onwijs veel ga je dan wel niet onder onderhoud? :P Ik vind 500/700 zat.

Laatste 2 zinnen ben ik het volkomen mee eens kerel. En dat is na komende cut ook precies het plan ;)

Mijn keto trainingen gaan altijd net nergens over vanaf week 3 :roflol:
Hoeveelste week zit je?
Ik blast al met orals dus helaas geen orals tijdens de cut
Ben al met low carb gestopt , tren zit in een mix nu . Heb nu test prop mast eq . Zit op medium carbs , nog altijd cutten maar met low carb ging het ff net wat sneller. Alleen merkte op rug en benen dagen gewoon minder kracht en energie , nu met tren erbij toch al gauw wat carbs nodig. Cardio is wel shitty, trappetje op is ook al niet het leukste op tren

Hey

Ik kom denk van 15% af.
Nu schat ik 9,5.
Zal een pic uploaden hier.
Ik heb voeding afgebouwd in de weken
2800 2600 2400 2200 lang op 2000 gezeten en nu dus laatste 2 weken 1950.
T5 gebruikt maar was op dus niet heel lang wel weer besteld. En cardio ook toegevoegd vanaf week 7 denk. Beetje laat maar hekel aan begin me er nu overheen te zetten
Totaal 10 weken tren en zit nu dus in 10e week.

Over de foto je ziet er wel altijd beter uit in de mirror dan op de pic ivm belichting en crap camera .

2qnr2b7.png
Hey,

Op hoeveel % sta jij nu?

Ziet er goed droog uit Greenmonk lekker bezig.
Nog ook een before pic?

Testobom ook flink in % gedaald! Nicee

Terug
Naar boven