MuscleMeat

Test/tren/mast/winny bulk

ben je er tevreden mee?
je hebt 3kg gewonnen als ik het goed lees?

• Topic Starter Topic Starter
Denk je dat je op 250 mg pw ook goed kan groeien? Zit me wat te orienteren, wil geen 500 mg pw zetten, ouders, vrienden, collega's enzo maar wel wat massa pakken

Ligt er aan wat jij als goed beschouwd, maar groeien op 250mg kun je zeker. Zal dan wel een wat langere kuur doen. 20 weekjes ofzo.

Ligt er aan wat jij als goed beschouwd, maar groeien op 250mg kun je zeker. Zal dan wel een wat langere kuur doen. 20 weekjes ofzo.

Goed als in de zin van 5-6 kg droge massa op idd een wat langere tijd. Ipv in 8 weken 10 kg en een dikke vochtprop..

ben je er tevreden mee?
je hebt 3kg gewonnen als ik het goed lees?

Ik begon op 102, vervolgens naar 110 gegaan. En nu gecut naar 105 zonder spierverlies.
Misschien maar 3 kilo's zwaarder maar oog een stuk groter.
Ben er zeker wel tevreden mee, maar had wel meer verwacht

zet je nog een vergelijkings pic?
wat zijn je volgende plannen?
ff cruisen en dan?

Morguh postcodekanjers!

Bij deze weer ff n update, momenteel aan t cruisen op 125mg pw nog. Vocht van de kuur is aardig weggetrokken waardoor ik wat droger lijk. Eet nu rond onderhoud om massa/krachtverlies te voorkomen.

IMG_20160526_181008.jpg
Veins incoming :) wel apart want buik blijft vettig, mja dat zal wel als laatst wegtrekken.

IMG_20160526_180625.jpg

IMG_20160526_181008.jpg

IMG_20160526_180625.jpg

Goeie aders :o

en hoe gaat het er nu mee? heb je wat verloren na een bepaalde tijd? en heb je iets van een dip gehad?

Heb m dit weekend nog gezien en zag er beestig uit :eek:

Heb even geen zin/tijd om alle paginas te doorbladeren. Ik zag in je eerste post dat je geen hcg ging nemen.

Uiteindelijk dus niet gedaan? Is dat meegevallen of?!

Ben haast niks verloren, weeg nu 105kg. Kracht ook goed vastgehouden. Nakuur is prima gegaan zonder hcg, ben voor me gevoel goed hersteld (zeker weten doe je t natuurlijk nooit). Libido was top zowel tijdens nakuur als na, dus niks te klagen.

Ik had trouwens in deze log gepost dat ik wou gaan BC'en maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Overigens wel iets wat nog op de planning staat, maar wou eerst eens een nakuur+herstel meemaken.

Sinds vorige week begonnen met nieuwe kuur:
Test e 250
Tren e 400
Mast e 200
Winny 50mg pd

Test 12 week, tren/mast 10 week en de winny 6 weekjes.

Voeding zit op 6500kcal

Ben al aardig wat voller geworden en heb ook al kracht gewonnen afgelopen week. Ben benieuwd wat t gaat opleveren.

Ik hou jullie op.de hoogte!

En hoe was het met het libido tijdens de kuur? Je testikels wellicht wel gekrompen tijdelijk?

Succes met nieuwe kuur kerel!

Haha eindelijk heb je wat borst
Je beginfysiek leek echt nergens op...
Wat heb je wel niet gedaan dat je moeder je kamer en spullen doorzoekt ? Haha

Zo week 2 er bijna opzitten nu, trainingen gaan lekker en tot nu toe niks geen bijwerkingen.

Hier ff foto's van fysiek atm

Voorkant 25-9-2016.jpg

Rug ontspannen 25-9-2016.jpg

Terug
Naar boven