Fitness Seller

Test/tren/mast/winny bulk

• Topic Starter Topic Starter
Morguuh!

Zo we zitten alweer in week 8, ben nog steeds aan het cutten en blijf dit ook doen tot week 12.
Dan rustig kcals weer opbouwen om spierverlies na de kuur te voorkomen

Gewicht zit op nuchtere maag op 108kg (-2kg sinds cut)

Ondanks het gewichtsverlies en dat ik 1000kcals onder onderhoud zit kom ik nog wel langzaamaan in kracht.

Lekker man, post je nog foto's ?

Hoe gaat het hier :rolleyes:

Zo weer ff n update,

De verhoging naar 500mg test e slaat goed aan :)

Heb aridimex op 0,5mg eod toegevoegd want kreeg gevoelige tepels
Hierdoor ben ik een paar kilo kwijt aan vocht, gewicht zit nu op 110

Enige side die ik heb is dat als ik s'ochtends wakker wordt, me bed drijfnat is van t zweet

PR's tot nu toe:
Squat 12x120
Deadlift 5x180
Incline db press 3x5x38

Vanaf vandaag begonnen met cutten op 4500kcals (1000 onder onderhoud), geen cardio
Me vetpercentage zit nu rond de 16% denk ik, wil dit naar 10% voor het einde van de kuur

Foto's komen nog, ben een beetje druk atm

Als je naar 10% wilt moet je 7,5kg puur vet verliezen. Is 67500 cals. Als je 1000 onder onderhoud gaat zotten dam zal je wel theoretisch 67,5 dag over doen.

Hoe lang wilde je nog gaan kuren?

Als je naar 10% wilt moet je 7,5kg puur vet verliezen. Is 67500 cals. Als je 1000 onder onderhoud gaat zotten dam zal je wel theoretisch 67,5 dag over doen.

Hoe lang wilde je nog gaan kuren?

Hey mannen,

Gewicht is gestagneerd op 107 kilo's. (-3kg sinds cut)

Ga nu met 100kcals per dag verlagen tot de 4000. Heb het cutten toch een beetje onderschat, dacht met mijn snelle stofwisseling vliegen de kilo's er zo af.
Maar goed dat geeft ook niet, beter dat t langzaam gaat met weinig tot geen spierverlies dan te snel met veel spierverlies.
Zit nu in week 11, dus heb nog 1 week te gaan. Ben wel van plan om wat langer door te trekken
Planning is nu 4-6 weekjes op 250mg test, dan aan het eind daarvan ff een bloedtest doen. En dan kijken we waar we staan.
Als de waardes goed zijn en ik ben nog niet tevreden met vet% dan gooi ik er nog ff een paar weekjes korte esters achteraan

Test/Tren/Mast gaat het dan worden denk ik, niks geks qua doseringen.

Ik laat jullie het nog wel weten!

Groetjes

Hey mannen,

Gewicht is gestagneerd op 107 kilo's. (-3kg sinds cut)

Ga nu met 100kcals per dag verlagen tot de 4000. Heb het cutten toch een beetje onderschat, dacht met mijn snelle stofwisseling vliegen de kilo's er zo af.
Maar goed dat geeft ook niet, beter dat t langzaam gaat met weinig tot geen spierverlies dan te snel met veel spierverlies.
Zit nu in week 11, dus heb nog 1 week te gaan. Ben wel van plan om wat langer door te trekken
Planning is nu 4-6 weekjes op 250mg test, dan aan het eind daarvan ff een bloedtest doen. En dan kijken we waar we staan.
Als de waardes goed zijn en ik ben nog niet tevreden met vet% dan gooi ik er nog ff een paar weekjes korte esters achteraan

Test/Tren/Mast gaat het dan worden denk ik, niks geks qua doseringen.

Ik laat jullie het nog wel weten!

Groetjes
Hoe denkt jou moeder daarover dan?:o:D

Jullie ook na d4l? Nice hoelaat gaan jullie

Miss tot morgen dan idd!

Haha nice dat jullie ook gaan, ik ga zelf rond uurtje of 5 die kant op

Ik ook ! 5-6 uur

Hoe gaat 't hier?

Gaat z'n gangetje hier,

Zit nu op een kilo of 105, vet trekt aardig weg en er komen steeds meer lijnen te voor schijn.
Heb de cruise dosis op 125mg gezet ipv 250mg. Weet zeker dat ik hier ook makkelijk me massa op vast kan houden. Trainingen gaan erg lekker, raak ook nauwelijks kracht kwijt.

.

Gaat z'n gangetje hier,

Zit nu op een kilo of 105, vet trekt aardig weg en er komen steeds meer lijnen te voor schijn.
Heb de cruise dosis op 125mg gezet ipv 250mg. Weet zeker dat ik hier ook makkelijk me massa op vast kan houden. Trainingen gaan erg lekker, raak ook nauwelijks kracht kwijt.

Denk je dat je op 250 mg pw ook goed kan groeien? Zit me wat te orienteren, wil geen 500 mg pw zetten, ouders, vrienden, collega's enzo maar wel wat massa pakken

Terug
Naar boven