Dan zou ik ook al lang benaderd moeten zijn, aangezien ik aankomende donderdag het onderzoek zal voortzetten.
Het valt allemaal wel mee
ik zou je kist maar vast bestellen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou ik ook al lang benaderd moeten zijn, aangezien ik aankomende donderdag het onderzoek zal voortzetten.
Het valt allemaal wel mee
hahah grahpjuuhh gewoon doorgaan. dat unknown ineens verdwenen is komt echt niet door dat rene hem nu zit t teabagen. we hebben allemaal t recht om dingen te onderzoeken... net als de mening van vrijheidsuiting waarover we gelukkig beschikken 
Waarschijnlijk willen ze het bewijsmateriaal vernietigen. Komt er op neer dat ze me in stukken snijden, vermalen, en mengen in een pot whey. Geen kist nodig dus.
Waarschijnlijk willen ze het bewijsmateriaal vernietigen. Komt er op neer dat ze me in stukken snijden, vermalen, en mengen in een pot whey. Geen kist nodig dus.
nieuwe formule met extra eiwitten nu tijdelijk 50% korting!!
Ik vermoed dat ik zal belanden in een pot Banaan whey. Dit zal mijn laatste wens zijn.
---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------
Goede marketingtruc voor de boardsponsor!
Nu een superieure whey shake! 100% human proteins! 100% gains!
Nu een superieure whey shake! 100% human proteins! 100% gains!
Ik werk zelf al tijdjé op een lab in de voedingssector.
Uit zelf interesse heb ik op eigen initiatief al enkele sample's + aangekochte producten getest van verschillende aanbieders in Belgen en Nederland. Ik kan enkel maar zeggen dat de resultaten niet echt bevredigend waren.. Kan me goed inbeelden dat als ik de resultaten hier zou plaatsen vele mensen in een slecht dagbeeld zouden komen..
Ik werk zelf al tijdjé op een lab in de voedingssector.
Uit zelf interesse heb ik op eigen initiatief al enkele sample's + aangekochte producten getest van verschillende aanbieders in Belgen en Nederland. Ik kan enkel maar zeggen dat de resultaten niet echt bevredigend waren.. Kan me goed inbeelden dat als ik de resultaten hier zou plaatsen vele mensen in een slecht dagbeeld zouden komen..
Wat heb je eraan op een lab te werken? Doe je dan het dak schoonmaken ofzo?

Ik ga keuringsdienst van waarde morgen mailen, misschien dat die het kunnen onderzoeken. Misschien is het een idee dat meer mensen dat doen zodat de kans groter is?
Maak een petitie.Ik ga keuringsdienst van waarde morgen mailen, misschien dat die het kunnen onderzoeken. Misschien is het een idee dat meer mensen dat doen zodat de kans groter is?