AndroidHealthClinic

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
hebben we geen DBB timmerploeg...? doen we mooi kistje maken voor jordy :D hahah grahpjuuhh gewoon doorgaan. dat unknown ineens verdwenen is komt echt niet door dat rene hem nu zit t teabagen. we hebben allemaal t recht om dingen te onderzoeken... net als de mening van vrijheidsuiting waarover we gelukkig beschikken :D

Wel leuk trouwens die iedereen hier denk dat er een heel complot gaande is. Waarschijnlijk is Unknown DBB gewoon op vakantie/dood/internetloos.

Ik vermoed dat ik zal belanden in een pot Banaan whey. Dit zal mijn laatste wens zijn.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Goede marketingtruc voor de boardsponsor!

Nu een superieure whey shake! 100% human proteins! 100% gains!

Als je maar niet klontert.

Na een test op die superieure whey shake ---> All taurine :P hahaha no gains at all... wordt sws een celltech proteine :P

:roflol:

Alles voor de gainz, right?

binnenkort open ik een topic waarin we chocomel laten testen om te kijken of er wel echt zoveel suiker inzit, we moeten gvd dik worden !

Ik werk zelf al tijdjé op een lab in de voedingssector.

Uit zelf interesse heb ik op eigen initiatief al enkele sample's + aangekochte producten getest van verschillende aanbieders in Belgen en Nederland. Ik kan enkel maar zeggen dat de resultaten niet echt bevredigend waren.. Kan me goed inbeelden dat als ik de resultaten hier zou plaatsen vele mensen in een slecht dagbeeld zouden komen..

Uit zelf interesse heb ik op eigen initiatief al enkele sample's + aangekochte producten getest van verschillende aanbieders in Belgen en Nederland. Ik kan enkel maar zeggen dat de resultaten niet echt bevredigend waren.. Kan me goed inbeelden dat als ik de resultaten hier zou plaatsen vele mensen in een slecht dagbeeld zouden komen..

Kun je geen kloontje aanmaken en de resultaten posten?

Wat heb je eraan op een lab te werken? Doe je dan het dak schoonmaken ofzo?

Ik ga keuringsdienst van waarde morgen mailen, misschien dat die het kunnen onderzoeken. Misschien is het een idee dat meer mensen dat doen zodat de kans groter is?

Ik ga keuringsdienst van waarde morgen mailen, misschien dat die het kunnen onderzoeken. Misschien is het een idee dat meer mensen dat doen zodat de kans groter is?

Gaat lang duren voordat ze een onderzoek zullen starten, je moet echt wel met een groep mensen dezelfde vraag stellen. Anders word je helaas telkenmaal onderin de bundel gegooid.

Nou maak een standaard email, post die hier en heel DBB copy paste hem in ze email

Terug
Naar boven