Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
unknown heb jij ervaring met hoe je dit wetenschappelijk gezien wel helemaal waterdicht krijgt. Niet dat er achteraf makkelijk beweert wordt dat jij aan een bepaalde voorwaarde niet voldaan hebt en hier rare resultaten door komen ?
Ik ben van plan van beide alle boardsponsoren een concentraat te testen.
Bij Body en fitshop zal dit gaan om de blend: Whey perfection en bij XXL nutrition zal Perfect Whey getest worden. Dit gebeurt vooral omdat daarvoor de meeste animo voor is.
kan je toch beter de isolaat nemen imo ,niet?
die is zuiverder en minder toegevoegde suikers enzo...
Ach ze zullen sowieso wel gelijk gaan roepen 'slechte batch' 'ligt aan leverancier' bla bla..
Ik zie dat skinnie een ongeopende zak Perfect Whey van XXL heeft (aardbei), heb toevallig ook een nieuwe pot Whey Perfection van B&F (aardbei), dus dat kunnen we eventueel naar jou opsturen.
Lijkt me ook handiger om geen losse samples te testen, maar een 50g uit een goed geschudde pot.
Ik zou trouwens ook voor zo een uitgebreid mogelijke test gaan, zodra jij weet hoeveel dat gaat kosten en/of ze het wel doen, dan kan er geld verzameld worden, denk niet dat paar 100 euro op DBB verzamelen waarbij iedereen baat heeft een probleem zal zijn.
Kan me niet voorstellen dat BnF of XXL de OP juridisch gaat vervolgen. Iedereen in Nederland staat het vrij zo'n test uit te voeren en die resultaten daarvan openbaar te maken.
En als unknown daar bang voor is wil ik het 'risico' wel nemen

Tanx voor de info... Dat het niet de juiste werkwijze was begreep ik idd en ook dat de methofe zoals in de Op omschreven niet helemaal correct is, daarom is er inmiddels ook gekozen voor een andere methode.
Ik neem zodra ik thuis ben even contact met je op indien je dat op prijs stelt.
Als bf en xxl zo tekeer zullen gaan staat er dan niets op met een aantal man als getuige naar de zaken tegaan 1 pot op te halen en dan direct door naar de lab mocht t in nl zijn.eventueel met een vertegenwoordiger van de supp leveranciers. Hiewel ik t sterk betwijfel dat dit zal gebeuren. En ik denk ook niet dat bf en xxl t zover willen laten komen. Als t zo is zullen ze miss willen bewijzen dat onze test fout is en zelf een opembare test willen laten zien....
Onderschat de impact van een negatief testresultaat niet. Dit zal zeer waarschijnlijk resulteren in een omzetdelving van tienduizenden euro's of meer. Moet je je eens voorstellen wat gebeurt met de reputatie van één van de twee bedrijven als op het grootste Nederlandse bodybuilding forum uitkomt dat ze de consument keihard beduvelen. De reputatieschade en de daaruit volgende omzetdelving zal gigantisch zijn.
En waarom zou een bedrijf dat dus al jaren de consument beduveld ervoor terugdeinzen om de persoon verantwoordelijk voor deze onthulling juridisch te vervolgen? Ze hebben op dat moment niets meer te verliezen en alles te winnen door verwarring te zaaien.
Maar goed, als iemand zich geroepen voelt om voor een paar tientjes besparing de held uit te hangen: be my guest![]()

Dan laat ts de test toch door iemand anders aanvragen en gaat die ander via een kloontje en ander ip adres de resultaten posten.

Kan me niet voorstellen dat BnF of XXL de OP juridisch gaat vervolgen. Iedereen in Nederland staat het vrij zo'n test uit te voeren en die resultaten daarvan openbaar te maken.
En als unknown daar bang voor is wil ik het 'risico' wel nemen
Top. Als we een HPLC aminozuuranalyse doen leg ik ook wel een euro of dertig bij. De laatste keer dat ik de prijs navroeg was de prijs zo'n €250 per analyse, dus we zullen een kleine €600 nodig hebben in totaal.
2x€250 voor de analyse en dan nog twee afgesloten potten eiwitten.