MuscleMeat

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
Laten we eerst nou de juiste testresultaten binnen krijgen, de rest komt wel.

Asjeblieft zeg, een objectieve test uitvoeren en daarvoor naar de rechter stappen. De rechter zal zeggen: haha, volgende zaak.

Onze advocaat Xyzyy. Daarnaast ook astronaut, topsporter, chirurg, wereldberoemde artiest en waar heeft hij eigenlijk géén verstand van?

Onderschat de impact van een negatief testresultaat niet. Dit zal zeer waarschijnlijk resulteren in een omzetdelving van tienduizenden euro's of meer. Moet je je eens voorstellen wat gebeurt met de reputatie van één van de twee bedrijven als op het grootste Nederlandse bodybuilding forum uitkomt dat ze de consument keihard beduvelen. De reputatieschade en de daaruit volgende omzetdelving zal gigantisch zijn.

En waarom zou een bedrijf dat dus al jaren de consument beduveld ervoor terugdeinzen om de persoon verantwoordelijk voor deze onthulling juridisch te vervolgen? Ze hebben op dat moment niets meer te verliezen en alles te winnen door verwarring te zaaien.

Maar goed, als iemand zich geroepen voelt om voor een paar tientjes besparing de held uit te hangen: be my guest :D

:o

Dit geloof je zelf toch niet echt he? Heb je toevallig ooit van de programma's "kassa" of "keuringsdienst van waarde" gehoord, die doen namelijk niets anders. Heel veel succes met het aanklagen.

heeft "test-aankoop" al niet s zo 'n test gedaan?

:o

Dit geloof je zelf toch niet echt he? Heb je toevallig ooit van de programma's "kassa" of "keuringsdienst van waarde" gehoord, die doen namelijk niets anders. Heel veel succes met het aanklagen.

Jazeker geloof ik dat zelf wel. Volgens mij heb jij juist geen idee waarover je spreekt.

In het verleden zijn vaker personen aangeklaagd omdat ze geen correct chain of custody in acht namen. Dit is al tig keer voorgekomen in het juridische wilde westen van de V.S. maar zeker ook dichter bij huis zoals in het Verenigd Koninkrijk waar iemand nog steeds op de blaren zit nadat Dymatize iemand voor exact hetzelfde aanklaagde. Zelfs de onafhankelijke VWA is niet immuun getuige de recente vleesschandalen en de daaruit volgende juridische rompsplomp. En ook Kassa is in het verleden meerdere malen aangeklaagd, terwijl ze ongetwijfeld weten dat ze zorgvuldig moeten handelen. Dus volgende keer beter research doen voordat je domme dingen neerplempt;)

Plot twist:

dit is één massive scam van TS en hij haalt lekkah geld binnen zo

• Topic Starter Topic Starter
Voor de geïnteresseerden, analyse van B&F zelf:

http://www.bodyenfitshop.nl/userfiles/products/B&F - Whey Perfection Naturel.pdf

Ik geloof het allemaal wel, maar toch benieuwd :D

Doet het niet, maar heb deze idd al een keer bekeken.
Genoeg redenen om die analyses te wantrouwen.

Daarnaast zegt het niet zoveel want BnF kan plaatselijk best de boel zelf even vermengen of wat dan ook. Klinkt onwaarschijnlijk natuurlijk, maar indien we het gewoon eenmaal op een goede manier testen. Dan staat alles zwart op wit, 100% onafhankelijk uitgevoerd en weet iedereen waar die aan toe is.

edit: nice ninjaedit ;)

Hmm bij mij doet die het nu ook niet :eek:

edit: Je moet de link kopiëren+plakken dan doet die het wel

Voor de geïnteresseerden, analyse van B&F zelf:

http://www.bodyenfitshop.nl/userfiles/products/B&F - Whey Perfection Naturel.pdf

Ik geloof het allemaal wel, maar toch benieuwd :D

Het werkelijke eiwitgehalte is 1-2 gram hoger omdat de conversiefactor bij eiwitten uit zuivel 6,38 hoort te zijn i.p.v. 6,25.

Maarja, dit is de naturel versie en die verdomde Kjeldahl zegt natuurlijk niks. Nog even los van het feit dat de analyse is aangevraagd door de producent.

Terug
Naar boven