Fitness Seller

Testo genoeg voor eerste kuur?

heb al 10tallen kilo's whey eiwit, honderden capsules kre-alkalyn, jungle warfare en Bad Ass Mass ;)
voeding ga ik ook terug optimaliseren

als het een jaarlijks kuurtje blijft (wat ook zo zal zijn) dan zal het jaarlijks maar 200 euro zijn
nog geen 17 euro per maand gemiddeld :D

eens

waarom eigenlijk jungle warfare en bad ass mass? om na je kuur te gebruiken ofzo? en ga je geen glutamine en bcaa's nemen? en vitaminen en miniralen?

• Topic Starter Topic Starter
waarom eigenlijk jungle warfare en bad ass mass? om na je kuur te gebruiken ofzo? en ga je geen glutamine en bcaa's nemen? en vitaminen en miniralen?

vitaminen is becozyme... hoge dosis B12 en C
die twee idd voor na de kuur, testo boosters
sta open voor andere supps zoals die bcaa's, maar wat doet glutamine precies?

dat is al redelijk wat massa aan 7%:D gaat top zijn als je dat kunt halen maar met 1 kuurtje daar vrees ik voor. je kan niet zo makkelijk 10cm armomtrek winnen met 1 simpel kuurtje...

4 a 5 cm van een heavy 12 weken kuurtje, moet toch lukken?

sta open voor andere supplementen zoals die bcaa's, maar wat doet glutamine precies?

gaat spierafbraak tegen, ikzelf gebruik xtend opgelost in 1.5 liter water tijdens de training. xtend bevat glutamine en bcaa's. ook voeg ik er nog een schepje dextro bij.

kan ik moeilijk zeggen, bij de een kan het en bij de ander niet. als je al naturel moeilijk massa op je armen krijgt dan zal het tijdens een kuur ook moeilijk zijn denk ik. maar wie weet haal je zelfs 6cm, hoop het voor jou.

kan ik moeilijk zeggen, bij de een kan het en bij de ander niet. als je al naturel moeilijk massa op je armen krijgt dan zal het tijdens een kuur ook moeilijk zijn denk ik. maar wie weet haal je zelfs 6cm, hoop het voor jou.

we zien wel hé :D zal in ieder geval wel gedeeltelijk betrekken :thumbs: en das't belangrijkste

Benen trainen? Hij is een beachboy toch? Wel grappig om te lezen dat je tijdens dit topic al besluit meerdere kuren te gaan nemen, terwijl je start met dit is een eenmalig kuurtje. :roflol:

Ik zou gewoon contact op nemen met botjebuilder, die traint en kuurt voor precies dezelfde redenen als jij. Ik zag hem trouwens toen hij alweer even een paar maanden niet kuurde vorig jaar en je zag toen al niet meer dat hij uberhaupt ooit getraind had! :thumbs:

Ai ai, waar gaat dit nog over. Test,deca,bold etc etc, allemaal grote stacks voor een beginner. Als je voor 5 kilo massa gaat zou ik niet verder gaan dan 1 middel. Waarom niet winstrol only?

sta open voor andere supplementen zoals die bcaa's, maar wat doet glutamine precies?

Jungle warfare is geen testo booster bro, maar nog een aanslag op je hormoonhuishouding.

Uh ja, droom lekker verder. :rolleyes:

Misschien als je genoegen neemt met het feit dat je lichaamsvet ook zwaar zal toenemen, maar 4 a 5 cm op droge massa basis kan je vergeten is veels te hoog gegrepen.

Ai ai, waar gaat dit nog over. Test,deca,bold etc etc, allemaal grote stacks voor een beginner. Als je voor 5 kilo massa gaat zou ik niet verder gaan dan 1 middel. Waarom niet winstrol only?

wil er 10-15 bij...

Uh ja, droom lekker verder. :rolleyes:

Misschien als je genoegen neemt met het feit dat je lichaamsvet ook zwaar zal toenemen, maar 4 a 5 cm op droge massa basis kan je vergeten is veels te hoog gegrepen.

sure no problem ;)

thx bro

vandaar de kuur... pakte ze één keer per week zwaar aan met heavy compounds plus een aparte armendag, en dan nog gaf het weinig extra effect... echt een k*tplateau en het ziet er niet uit zo uit verhouding :roflol: huge schouders horen daarbij vind ik ;)

Kuren om aparte spiergroepen te laten groeien?

Je weet dat dit naast plaatselijke site-enhancers dit niet mogelijk is, he?

Hehe, gewoon niet kuren en 2 jaar doorgaan met hard trainen en echt veel gaan eten:D

Ben benieuwd wat het voor je doet MTJ :D

Terug
Naar boven