aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
dus dan wil je eigenlijk 44cm armen?
iedereen meet toch zijn bicep in opgespannen toestand ofniet?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen meet toch zijn bicep in opgespannen toestand ofniet?dus dan wil je eigenlijk 44cm armen?iedereen meet toch zijn bicep in opgespannen toestand ofniet?

heb al 10tallen kilo's whey eiwit, honderden capsules kre-alkalyn, jungle warfare en Bad Ass Mass
voeding ga ik ook terug optimaliseren
als het een jaarlijks kuurtje blijft (wat ook zo zal zijn) dan zal het jaarlijks maar 200 euro zijn
nog geen 17 euro per maand gemiddeld
eens
jaja, pakweg opgespannen 42-44 cm ofzo, dus ontspannen 39-40 cm hé
perfect![]()
gaat top zijn als je dat kunt halen maar met 1 kuurtje daar vrees ik voor. je kan niet zo makkelijk 10cm armomtrek winnen met 1 simpel kuurtje...waarom eigenlijk jungle warfare en bad ass mass? om na je kuur te gebruiken ofzo? en ga je geen glutamine en bcaa's nemen? en vitaminen en miniralen?
dat is al redelijk wat massa aan 7%gaat top zijn als je dat kunt halen maar met 1 kuurtje daar vrees ik voor. je kan niet zo makkelijk 10cm armomtrek winnen met 1 simpel kuurtje...
vitaminen is becozyme... hoge dosis B12 en C
die twee idd voor na de kuur, testo boosters
sta open voor andere supplementen zoals die bcaa's, maar wat doet glutamine precies?
4 a 5 cm van een heavy 12 weken kuurtje, moet toch lukken?
kan ik moeilijk zeggen, bij de een kan het en bij de ander niet. als je al naturel moeilijk massa op je armen krijgt dan zal het tijdens een kuur ook moeilijk zijn denk ik. maar wie weet haal je zelfs 6cm, hoop het voor jou.
zal in ieder geval wel gedeeltelijk betrekken we zien wel hézal in ieder geval wel gedeeltelijk betrekken
en das't belangrijkste

vitaminen is becozyme... hoge dosis B12 en C
die twee idd voor na de kuur, testo boosters
sta open voor andere supplementen zoals die bcaa's, maar wat doet glutamine precies?
4 a 5 cm van een heavy 12 weken kuurtje, moet toch lukken?

Ai ai, waar gaat dit nog over. Test,deca,bold etc etc, allemaal grote stacks voor een beginner. Als je voor 5 kilo massa gaat zou ik niet verder gaan dan 1 middel. Waarom niet winstrol only?
Uh ja, droom lekker verder.
Misschien als je genoegen neemt met het feit dat je lichaamsvet ook zwaar zal toenemen, maar 4 a 5 cm op droge massa basis kan je vergeten is veels te hoog gegrepen.

thx bro
vandaar de kuur... pakte ze één keer per week zwaar aan met heavy compounds plus een aparte armendag, en dan nog gaf het weinig extra effect... echt een k*tplateau en het ziet er niet uit zo uit verhoudinghuge schouders horen daarbij vind ik
![]()