MuscleMeat

Testo genoeg voor eerste kuur?

10-15 kilo erbij, zonder benen te trainen?

Je krijgt van mij elke dag karma voor de rest van het jaar als je dit lukt. :D

idd zonder benen te trainen mag je al blij zijn met 5kilo winst tijdens een massakuur. maar wie zegt dat hij zijn benen niet gaat trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Dan trek in mijn meening wel terug, als je na je kuur er niet meer 100% voor kan gaan :eek: ...... verlies je de hele mikmak sowiezo weer...zonde voor je geld, het risico ..de nevenwerkingen en andere dingen......

ik zou 3 jaar lang pieken tijdens de zomer, als de truien uitmogen... is toch perfecto ;)

Heb je al is geprobeerd te bulken? Als je wat hoger in vet% gaat zitten gaat het allemaal wat makkelijker.

yup maar armen en schouders bljiven dan nog een zwak punt

idd zonder benen te trainen mag je al blij zijn met 5kilo winst tijdens een massakuur. maar wie zegt dat hij zijn benen niet gaat trainen?

ik zeg het nog één keer ;) ik ga m'n benen trainen hoor :p

ik zou 3 jaar lang pieken tijdens de zomer, als de truien uitmogen... is toch perfecto ;)

yup maar armen en schouders bljiven dan nog een zwak punt

ik zeg het nog één keer ;) ik ga m'n benen trainen hoor :p

ik zei ook niet dat je dat niet ging doen he. was je nog aant verdedigen

Uh ja, droom lekker verder. :rolleyes:
Misschien als je genoegen neemt met het feit dat je lichaamsvet ook zwaar zal toenemen, maar 4 a 5 cm op droge massa basis kan je vergeten is veels te hoog gegrepen.

idd, 4 a 5 cm is 10-15kg massa of zo.

*slap TheNose* :D
m'n broer is een topsportstatuut 400 meter loper met huge quads, als bodybuilder kan ik daar toch niet voor onderdoen hé

Zal wel meevallen op de 400 zijn ze niet buff meer, zeker de blanke atleten.

Om het over je streeffysiek te hebben. Wil je wel de typische juice-look met ronde schouders en huge traps? Als je het voor de chickies doet wil je er allicht niet te freaky uitzien (hardheid, traps etc). Er loopt bij ons een jongen rond die enkel orals doet dboll/winstrol/anavar (denk vooral winstrol) weegt maar 80kg bij 1m80, maar staat echt keihard en rond en zijn traps zijn echt huge, gaan on cycle 4cm recht omhoog vanaf zijn schouder (vroeg hem eens of hij veel shrugt of zo, neen zei hij en hij zei ook dat hij als hij zijn hoofd draait er zijn kin kan tegen leggen :D). Ik weet alleen niet of de chicks dat willen.
Als je gewoon vol wilt uitzien, en alles goed in verhouding en niet te hard, kan je best voor test e + deca.

idd, 4 a 5 cm is 10-15kg massa of zo.

Zal wel meevallen op de 400 zijn ze niet buff meer, zeker de blanke atleten.

Om het over je streeffysiek te hebben. Wil je wel de typische juice-look met ronde schouders en huge traps? Als je het voor de chickies doet wil je er allicht niet te freaky uitzien (hardheid, traps etc). Er loopt bij ons een jongen rond die enkel orals doet dboll/winstrol/anavar (denk vooral winstrol) weegt maar 80kg bij 1m80, maar staat echt keihard en rond en zijn traps zijn echt huge, gaan on cycle 4cm recht omhoog vanaf zijn schouder (vroeg hem eens of hij veel shrugt of zo, neen zei hij en hij zei ook dat hij als hij zijn hoofd draait er zijn kin kan tegen leggen :D). Ik weet alleen niet of de chicks dat willen.
Als je gewoon vol wilt uitzien, en alles goed in verhouding en niet te hard, kan je best voor test e + deca.

wil het wel eens gehad hebben, die huge traps, maar huge schouders ben ik altijd voor te vinden ;)

Test/Primo/Oxy of Dboll

dat is voor mij het perfecte kuurtje,
heb deze als eerste kuur gepakt, heb er weinig tot niets op verloren, droge kwaliteits massa, met heel weinig vocht er aan overgehouden.
Primo geeft je nette droge kwaliteitsmassa, en je wordt er nog pittig sterk van ook.
weinig sides, eigenlijk persoonlijk geen ervaren.
Primo alleen wel wat hoger doseren, minimaal 200-300mg EW gaan zitten.
is gewoon een enanthaat ester oftewel 1x in de week kan je injecteren. netals de test enanthaat.

valt er eigenlijk nog echte primo te vinden?
als je toch die kant opgaat, waarom dan niet primo + var of primo + winstrol?
eerste kuur injects zou ik voor test gaan met eventueel iets bij.

Als Marky Mark dit topic zou lezen zou hij zich omdraaien in zijn graf...oh wacht hij leeft nog! :D

Nouja, de primo die ik gebruik is echte primo, gewoon van UG dus ja er is nog echte primo te krijgen.
de fake primo is gewoon Deca he..

test met winny lijkt me iets voor jou ???

Komt primo/test beetje op het zelfde neer, en geen gelul met 3x pw injecteren en geen last van pijnlijke spots.

nee man 1e kuur zie ik mast niet zitten, is tog zijn 1e kuur????

waarom mast niet en winny wel ?
mast is mischien iets meer onderdrukkend dat wel

als het zijn eerste kuur is gewoon op test houden dan zoals Bigmause al zei

waarom mast niet en winny wel ?
mast is mischien iets meer onderdrukkend dat wel

als het zijn eerste kuur is gewoon op test houden dan zoals Bigmause al zei

omdat het niet nodig is herkuultje, zijn doelen kan die met test en winny halen en wrm zou je dan nog mast erbij doen??? kan je net zo goed beware voor de next cycles

Terug
Naar boven