XXL Nutrition

Testo genoeg voor eerste kuur?

• Topic Starter Topic Starter
10-15 kilo erbij, zonder benen te trainen?

Je krijgt van mij elke dag karma voor de rest van het jaar als je dit lukt. :D

vanwaar halen jullie dat niet benen trainen gedeelte? ik wil ****ing huge quads bro, sqauatten en legpresses tot ze branden :rocknana:

Nou, dat hij gaat kuren ben ik niet zo optegen. Dat hij in dit topic wel 5x van gedachte is veranderd zegt mij dat de kennis over roids nog niet voldoende is.

Nou, dat hij gaat kuren ben ik niet zo optegen. Dat hij in dit topic wel 5x van gedachte is veranderd zegt mij dat de kennis over roids nog niet voldoende is.

tuurlijk wel, heb er al een jaar over opgezocht, kan er al op verschillende plaatsen gaan halen, maar was van plan meerdere lichte kuren te doen... kan ik evengoed eens stevig doorgaan hé ;)

Ben benieuwd wat het voor je doet MTJ :D

zal wel een bom effect hebben, niet alleen schouders en armen zoals ryu zegt, maar hoop dat m'n chest en rug gaan ontploffen :p

Ach ik haalde dit uit eerdere posts van hem en squat stats die volgens hemzelf om te janken waren zo slecht. Benen hebben ook nergens in het verhaal prioriteit alleen de 36cm armpjes zijn belangrijk en de huge shoulders als ik dit topic zo doorlees. ;)

kreeg een voorstel van 260 euro voor
6 weken dianabol
nakuur novaldex

lijkt me toch redelijk duur of ben ik nu mis ???
Is dit de gangbare prijs ???
Lees de forumregels nog eens door zou ik zeggen, prijzen ed zijn een nogo in deze sectie volgens mij.

kreeg een voorstel van 260 euro voor
6 weken dianabol
nakuur novaldex

lijkt me toch redelijk duur of ben ik nu mis ???
Is dit de gangbare prijs ???

Niet bespreken hier.

Oh ja, om toch maar even antwoord te geven.

owned_help.jpg

Ach ik haalde dit uit eerdere posts van hem en squat stats die volgens hemzelf om te janken waren zo slecht. Benen hebben ook nergens in het verhaal prioriteit alleen de 36cm armpjes zijn belangrijk en de huge shoulders als ik dit topic zo doorlees. ;)

prioriteit ligt op alles (including legs) behalve bovenrug en chest, al hoop ik dat ze nog iets zullen groeien ;)

sorry ....heb mijn vraag verwijderd.

Sorry...wist het niet.

Voor zoiets hoef je toch niet te kuren mallerd.

Voor zoiets hoef je toch niet te kuren mallerd.

wel als je er geen twee jaar voor wilt wachten hé... binnen twee jaar moet ik vaak blijven crashen op de spoed en andere diensten voor m'n stage, dus dan kan ik er niet meer 100% voor gaan

vandaar dat ik het deze zomer al eens wil meemaken en volgend jaar en het jaar erna opnieuw, van dan af zie ik wel...

wel als je er geen twee jaar voor wilt wachten hé... binnen twee jaar moet ik vaak blijven crashen op de spoed en andere diensten voor m'n stage, dus dan kan ik er niet meer 100% voor gaan

...
Dan trek in mijn meening wel terug, als je na je kuur er niet meer 100% voor kan gaan :eek: ...... verlies je de hele mikmak sowiezo weer...zonde voor je geld, het risico ..de nevenwerkingen en andere dingen......

vandaar dat ik het deze zomer al eens wil meemaken en volgend jaar en het jaar erna opnieuw, van dan af zie ik wel...

Heb je al is geprobeerd te bulken? Als je wat hoger in vet% gaat zitten gaat het allemaal wat makkelijker.

Terug
Naar boven