XXL Nutrition

testo + recuperatie

duursporter

Novice
Waardering
0
Voor de wielrenners en lopers onder ons, Wat denken jullie hierover? + ervaringen.

Als je bvb 6 weken (of meer) 120mg andriol/ed neemt (is weinig, we hoeven geen massawinst), zou dit kunnen bijdragen tot een snellere recup. + mischien lichte stijging van de rbc. ? Is het hier nodig om een lichte nakuur te nemen of heeft dit weinig invloed op eigen produktie?

OF

Als je bvb 2x/week na een zware training 80mg andriol neemt, zou je daar een voordeel mee kunnen halen of helemaal verwaarloosbaar? Ik veronderstel dat je hier geen nolvadex hoeft te nemen.

Velen zullen zeggen dat andriol geen bal waard is, maar je hoort er toch veel over bij profrenners. Dit zal toch niet voor niets zijn hé.

Cheers

neem dan anavar inplaats van andriol . kracht/duur verhouding een kwalitatief beter resultaat . Andriol wordt alleen maar genomen op wedstrijden , 15 tot 20 tabs , dit omdat ze snel werken en ook weer snel uit je systeem zijn

• Topic Starter Topic Starter
Halo,
na nog wat te hebben rondgesurft (ook op cutingedge, uithoudingssporten)had ik het volgende bedacht: (ik hoef geen massa, en deze lage hoeveelheid is gebruikelijk bij duursporters)

week 1-6 = 50mg tetst prop e3d (en dit zuig ik niet uit men duim. Goede recup, krachtwinst + voordeel voor htc)

Nu heb ik nog een vraagje over de nakuur.
Is hcg alleen voldoende of moet er clomid of nolva bij? Dit i.v.b.m. eventuele dopingcontrole, ik denk dat hcg sneller uit de urine is.
Dus als je een nakuur voorstel doet, zeg er dan even bij hoeveel tijd ongeveer al voor in competitie te verschijnen.
Test prop =~2weken .

Thanks

Ah ja

Na dus te hebben rondgeneust bleek dat 90% klaagt over pijn en koorts na injecteren van test prop.
Dit werkt dus niet echt motiverend voor me.
Bij human grade spul bleken de reacties positiever te zijn.
Kent iemand nog goed verkrijgbare (bij apotheker) human grade test prop.

Het gebruik van vials lijkt me wel gemakkelijker, meerdere keren bruikbaar.
Hoe zit dat met de overschot bij ampullen.
Bvb 2ml = 100mg en ik heb maar 1ml nodig, moet ik de rest dan wegsmijten of kan dit bewaart worden.

Zo

Ah ja

Na dus te hebben rondgeneust bleek dat 90% klaagt over pijn en koorts na injecteren van test prop.
Dit werkt dus niet echt motiverend voor me.
Bij human grade spul bleken de reacties positiever te zijn.
Kent iemand nog goed verkrijgbare (bij apotheker) human grade test prop.

Het gebruik van vials lijkt me wel gemakkelijker, meerdere keren bruikbaar.
Hoe zit dat met de overschot bij ampullen.
Bvb 2ml = 100mg en ik heb maar 1ml nodig, moet ik de rest dan wegsmijten of kan dit bewaart worden.

Zo

Grappig,je verkapt het nog geen eens.ZIJN ER NOG MENSEN DIE DEZE JONGEN ANABOLEN WILT VERKOPEN.Zo,nu kijken wat er gebeurt.:rolleyes:

Jij wist alles al toen je geboren was, niet dan :mad: :p

Ik zoek niemand die mij spul verkoopt, heb mijn eigen bronnen

Terug
Naar boven