Fitness Seller

testosteron booster welke werkt nu WEL?

dit bevat dezelfde ingredienten?

N1-T
Universal

De testesteronbooster van Universal
N1-T is een compleet en effectieve pro-testosteronformule die de kracht van drie speciale extracten bevat, namelijk: Tribulus (protodioscin), Longjack (Eurypeptides) en Avena (avenacosides A & B). Deze combinatie van ingredienten in N1-T hebben in echte klinische testen met mannen een bijna verdubbeling van het testosterongehalte laten zien. Het verhoogde niet alleen het testosteron maar ook het IGF-1 level en cortisol levels. Door de verhoging van het vrije testosteron kunnen athleten betere resultaten verwachten.

Het LongJack 400 complex bevat LJ-100, het hoogstwaardigste longjack extract welke verkrijgbaar is dat 22% EuryPeptides™, 40% glyco saponins en 30% polysacharides bevat. Dit verhoogt het vrije testosterongehalte. Het gebruikte Tribulus is gestandariseerd voor 60% sterol saponins en tevens 20% protodioscin, wat helpt het LH hormoon te verhogen en daarmee het haalbare testosteron niveau. Krachttoename en de drive te gaan trainen neemt toe wat de spiermassa uiteraard ten goede komt. N1-T™ bevat ook Bioperine® wat de werking bevordert en versnelt voor het vrijmaken en verhogen van het testosterongehalte door de andere ingredienten.

Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk!
Een zoekopdracht op pubmed met de term "tribulus cortisol" geeft 0 hits. Hetzelfde geldt voor "tribulus igf-1" en "protodioscin cortisol".

Met een zeer hoge graad van waarschijnlijkheid durf ik te beweren dat deze studies niet bestaan of nooit zijn gepubliceerd. Anders zijn het waarschijnlijk ratstudies!

Keiharde leugens dus......? Mogelijk!

dit soort troep is nog nooit bewezen dat het werkt.
heel die tribulles trestitusproducten is 1 grote verkooptruc........
niet aan beginnen , ik heb het ooit uitgetest.

Volgens mij is er hier niemand op het forum die nu kan zeggen of testo-boosters degelijk werken.

testo-booster, het woord zegt het zelf... je testosteron een boost geven.

testosteron is het hormoon dat van een jongen en man maakt en als je weet dat je testosteron productie de piek bereikt tussen je 30ste en 35ste... dan is het onverstandig om voor deze leeftijd gebruik te maken van een testobooster.

vergelijk het met een emmetje dat vol met water zit :D het heeft geen nut om water bij te gooien want het zal toch alleen maar overlopen. 10liter is 10liter. echter is er een klein gaatje in de emmer en loopt hij stilletjes leeg... dan kan je de kraan openzetten om toch het wtaerpeil op het zelfde niveau te houden ...

het is bewezen dat kruiden een positieve invloed hebben op het testosteronpeil in het lichaam...dit was vroeger al zo en nu met de technologie is dat alleen maar verbeterd...

vergeet ook niet dat jullie , iedereen die hier op het forum zit, 4 a 5 keer per week intensief aan het trainen is. sport heeft een positieve invloed op je testo en zorgt ook dat dit hoog blijft.

ook eten de meeste van jullie om de 2 a 3 uur... het lichaam blijft in een anabole staat ... optimaal voor je testosteron...

het verbaast mij niet dat een 18 jarige op dit forum niet te spreken is over bv een testo-sting etc. ... het kan gewoon niet werken!

kan een meisje bij ons op de fitness... zeer fanatiek. zij heeft eens testos-ting gebruikt en is er 2kg van bijgekomen. (vrouwen kunnen hun testo-piek makkelijker verhogen)

eveneens een 45jarige die bij ons traint, heeft een tribilusprodukt gebruikt en kreeg inderdaad meer zin in coïtus...

ik persoonlijk geloof in de werking van enkele testoboosters, maar we moeten begrijpen dat in onze situatie ( leeftijd, training en optimale voeding) het een overbodig supplement is

grt

Hoe kom je erachter of je genoeg testosteron in je lichaam hebt / gebruikt? Is er een checklist?

voor testobooster gebruik stond mijn vrije testosteron op 15
2.5 maanden later nog een test en voila testo op 16
wat een winst was dat he :D
alles dikke vette bullshit als je mij vraagt ;)

jongen,ik begrijp dat je geintreseerd ben in dit spul,maar deze supps werken pas goed als je laten we zeggen boven de dertig bent,bij jou doet dit niet zo veel omdat je al op je 17e heel hoog in je eigen test zit.
zoek het in een goed crea supp.(animalpumpbijv)een A merk multy en hou je eiwitten op 2gr per kg lich. gewicht.
en als je dan echt nog geld over hebt gebruik bij je crea 3gr HMB na je training.

Volgens mij is er hier niemand op het forum die nu kan zeggen of testo-boosters degelijk werken.

testo-booster, het woord zegt het zelf... je testosteron een boost geven.

testosteron is het hormoon dat van een jongen en man maakt en als je weet dat je testosteron productie de piek bereikt tussen je 30ste en 35ste... dan is het onverstandig om voor deze leeftijd gebruik te maken van een testobooster.

vergelijk het met een emmetje dat vol met water zit :D het heeft geen nut om water bij te gooien want het zal toch alleen maar overlopen. 10liter is 10liter. echter is er een klein gaatje in de emmer en loopt hij stilletjes leeg... dan kan je de kraan openzetten om toch het wtaerpeil op het zelfde niveau te houden ...

het is bewezen dat kruiden een positieve invloed hebben op het testosteronpeil in het lichaam...dit was vroeger al zo en nu met de technologie is dat alleen maar verbeterd...

vergeet ook niet dat jullie , iedereen die hier op het forum zit, 4 a 5 keer per week intensief aan het trainen is. sport heeft een positieve invloed op je testo en zorgt ook dat dit hoog blijft.

ook eten de meeste van jullie om de 2 a 3 uur... het lichaam blijft in een anabole staat ... optimaal voor je testosteron...

het verbaast mij niet dat een 18 jarige op dit forum niet te spreken is over bv een testo-sting etc. ... het kan gewoon niet werken!

kan een meisje bij ons op de fitness... zeer fanatiek. zij heeft eens testos-ting gebruikt en is er 2kg van bijgekomen. (vrouwen kunnen hun testo-piek makkelijker verhogen)

eveneens een 45jarige die bij ons traint, heeft een tribilusprodukt gebruikt en kreeg inderdaad meer zin in coïtus...

ik persoonlijk geloof in de werking van enkele testoboosters, maar we moeten begrijpen dat in onze situatie ( leeftijd, training en optimale voeding) het een overbodig supplement is

grt

precies jij begrijpt het!

haha van 15 naar 16 is inderdaad niet interessant.

Ik denk dat ik toch een keer naar de huisarts ga, ik ben benieuwd wat de waarde is.

thanks 4 the info.

BUMP

k neem nu 4 caps DRIVE en 4 caps BLEU UP, een heerlijke combi al zeg ik het zelf. Ben pas 2 weken weer aan het trainen na een liesbreuk operatie maar ervaar heerlijke pomp en libido is ook sky high, kracht komt ook weer redelijk snel terug (8 weken niet kunnen trainen)

activate Xtreme moet heel goed zijn
en ik zit aan de DTH wat zeer goed werkt voor mij... zijn alle2 testo boosters..

volgens de mensen in de U.S. zijn dit de enige 2 die echt werken
Met activate Xtreme op nr 1 (volgens de amerikanen)

haha testosting wat een grap.

Ik ken werkelijk niemand (op dit forum én daarbuiten) die daar nogmaar iets van heeft gemerkt.

Dit is één van die vele sups die wordt vervaardigd door druides die met hun sikkels in het placebo-bos toverachtige kruiden gaan oogsten, om dit tot een ziekelijk brouwsel te prepareren genaamd testosting :)

haha testosting wat een grap.

Ik ken werkelijk niemand (op dit forum én daarbuiten) die daar nogmaar iets van heeft gemerkt.

Dit is één van die vele sups die wordt vervaardigd door druides die met hun sikkels in het placebo-bos toverachtige kruiden gaan oogsten, om dit tot een ziekelijk brouwsel te prepareren genaamd testosting :)

True!

BUMP

k neem nu 4 caps DRIVE en 4 caps BLEU UP, een heerlijke combi al zeg ik het zelf. Ben pas 2 weken weer aan het trainen na een liesbreuk operatie maar ervaar heerlijke pomp en libido is ook sky high, kracht komt ook weer redelijk snel terug (8 weken niet kunnen trainen)

Lijkt me een lekkere combi!

Iemand van bij mij op de sportschool gebruikt pro-hormonen in combinatie met test-booster. Heeft dit wel nut?

Wij krijgen veel positieve reacties terug over de Stacker T- SportFood.nl voor sportvoeding

Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat het allemaal 30 plussers zijn die hier zo goed op reageren.

ik heb nu acetosteron van olimp ik begin er in mei mee ben benieuwd

die klinische testen zou ik wel is willen zien. vergeet niet dat die teksten door de slimme marketingmannen geschreven zijn van de firma's die deze middelen verkopen. trouwens, indien sommige middelen voor een verhoogd testosteron in je lichaam zorgen, zal dit miniem zijn en veel te weinig om je recuperatie of verbeterd herstel te zorgen. indien er middelen zouden bestaan die voor een significante testosteronverhoging zouden zorgen, zou de farmaceutische industrie ze allang gemaakt hebben en zouden HRT dokters en endocrinologen ze ook aanbevelen.

Eindelijk iemand met verstand.

Terug
Naar boven