AndroidHealthClinic

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

HCG zitten prikken heb ik geen zin in en TRT is zeker geen oplossing. Aangezien het gratis was, leek het voor mij geen probleem om eens uit te proberen. Waarschijnlijk zal ik, als Free test XRT even slechte resultaten geeft als Xtreme test, toch nogmaals een andere testbooster de kans geven in de hoop zo iets positief te vinden.
Bloedresultaten heb ik maandag. Ik laat jullie iets weten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
Test, oestrogeen en LH gestegen, SHBG nog steeds aan de lage kant (zoals voorheen). In ieder geval al veel beter dus dan Xtreme Test van XXL nutrition.

Wat zijn de exacte waardes tov de vorige meting? SHBG laag is goed icm lage test, meer vrij testosteron.

Wat zijn de exacte waardes tov de vorige meting? SHBG laag is goed icm lage test, meer vrij testosteron.
Hopelijk kan je hier aan uit:
Test: 7,1 -- 5,9 -- 7,8
SHBG: 20 -- 23 -- 23
LH: 4,8 -- 5,0 -- 6,0
FSH: 8,0 -- 7,9 -- 8,8
2e waarde is na de Xtreme test van XXL en de 3e kolom zijn de waarden na Free test XR

Opmerking: elke bloedafname was in de ochtend en nuchter.

2e waarde is na de Xtreme test van XXL en de 3e kolom zijn de waarden na Free test XR

Ben jij tevreden over die free test XR?

• #2.327

Eerste waarde is zonder iets? Beide middelen hebben geen effect gehad dan. De minimale verandering is normaal omdat dit sowieso al verschilt tussen bloedafnames.

En zover ik kan zien wil je hypofyse wel en doet die het goed, alleen je LH cellen willen niet meewerken. Zoals ik al zei is enige mogelijkheid deze terug gevoeliger proberen te maken met low dose hcg gevolg door clomid.

Eerste waarde is zonder iets? Beide middelen hebben geen effect gehad dan. De minimale verandering is normaal omdat dit sowieso al verschilt tussen bloedafnames.

En zover ik kan zien wil je hypofyse wel en doet die het goed, alleen je LH cellen willen niet meewerken. Zoals ik al zei is enige mogelijkheid deze terug gevoeliger proberen te maken met low dose hcg gevolg door clomid.

Eerste kolom waarden is na langere tijd zonder een testbooster. En misschien kan je deze veranderingen minimaal vinden (ook al vind ik de waarden beduidend verschillend) ook voelde ik me een pak beter met de Free test ten opzichte van de Xtreme test (subjectief)

• #2.329
Eerste kolom waarden is na langere tijd zonder een testbooster. En misschien kan je deze veranderingen minimaal vinden (ook al vind ik de waarden beduidend verschillend) ook voelde ik me een pak beter met de Free test ten opzichte van de Xtreme test (subjectief)

Kan ook door andere effecten van bepaalde stoffen erin zijn, alvast niet door testosteronverhoging.

Dit zou erin zitten als ik het juiste middel heb.
bio-testosterone-xr-ingredients.jpg

Het komt er op neer, weer, dat die LH receptoren gevoeliger moeten worden. Anders zal het nooit echt verbeteren en blijf je bezig met middelen die uiteindelijk niet gaan helpen.

Hey cools,

Is het raadzaam om een test booster tijdens je nakuur te nemen of kan je deze beter daarna nemen ivm te grote oestrogeen onderdrukking?

Hoe lang heb je tussen beide test boosters zitten? Zonder washout kan je sowieso al geen conclusies trekken, en @Cools noemde ook al dat de verschillen niet bijzonder groot zijn. Dat je shbg laag is is overigens prima

• #2.332
Hey cools,

Is het raadzaam om een test booster tijdens je nakuur te nemen of kan je deze beter daarna nemen ivm te grote oestrogeen onderdrukking?

Tijdens je nakuur doet je nakuur (anti-oestrogeen) het werk. Je kan wel een SHBG verlager er bv. bijnemen, maar geen stoffen met anti-oestrogene werking.

Cools, ik heb niet dezelfde ervaring met die waardes. Ik herinner mij dat ik lang geleden bij een bloedafname na gebruik met dezelfde testwaarde zat maar dat mijn LH op 11 zat. De dokter zei mij toen dat dit normaal was omdat er nog te weinig testosteron geproduceerd werd. Ik denk dus dat zijn hypofyse niet doet wat het moet doen en dat in dit geval zijn LH waarde te laag is. Ik deed geen nakuur en een maand later zat mijn testosteron op 11 nmol/l.

• #2.340
Cools, ik heb niet dezelfde ervaring met die waardes. Ik herinner mij dat ik lang geleden bij een bloedafname na gebruik met dezelfde testwaarde zat maar dat mijn LH op 11 zat. De dokter zei mij toen dat dit normaal was omdat er nog te weinig testosteron geproduceerd werd. Ik denk dus dat zijn hypofyse niet doet wat het moet doen en dat in dit geval zijn LH waarde te laag is. Ik deed geen nakuur en een maand later zat mijn testosteron op 11 nmol/l.

Dan zou een sterk anti-oestrogeen zijn testosteron sterk moeten verhogen. Indien LH sterk is verhoogt, maar testosteron niet wijst op minder actieve leydig cellen. Dit kan zelf herstellen, maar soms ook niet. Dat is vooral het probleem na kuren.

Terug
Naar boven