Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Oke goed om te weten! Ik neem aan dat je smartpowders noemt omdat hij daar het beste is prijs/kwaliteit?

Spijtig dat dit nergens in europa (amazon of dergelijke) te koop is voor een redelijke prijs in bulk.

Zag ik nu op smartpowders.com; dat er in sommige supplementen (ik neem nu Recon als voorbeeld van Muscle Pharm) een vorm van phosphatidylserine zit?

In onze versie zit het ook:

Anti-Stress And Adaptogen Matrix
Phosphatidylserine Lecithin Complex, Dimethylglycine (DMG), Gynostemma Pentaphyllum 85 mg

Denk niet dat dit hetzelfde is?

Zit er wel in, maar dosis zal miniem zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 17:54 ----------

Hey Bro's heb hier D-Aspartic Acid van AI Sports nutrition staan en leest op het net dat dit product wel eens schade aan de testes kan geven!
Wie van jullie weet hier meer van?
Ik zit nu sterk te twijfelen of ik dit supplement wel veilig is wil natuurlijk geen schade oplopen!

Geef ff de link waar dat staat. Zover ik weet kan het geen schade aan de tested geven.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 17:55 ----------

Goed nieuws ;)

Geef ff de link waar dat staat. Zover ik weet kan het geen schade aan de tested geven.

A.u.b.

http://www.powersupplements.nl/vragen/natural-t-booster-104/klant-vraag-379

Ik ken die onderzoeken ook waarbij wordt gesteld dat een werkzame dosis DAA schadelijk is voor de testes. Het is echter wel zo dat DAA helpt om je testosteron te verhogen.

Dit is de reden dat we in onze nieuwe testbooster N-Methyl-DAA gebruikt hebben waar je aan een dagdosering van 30mg al genoeg hebt (ipv 3000mg). En met deze dosering treden deze schadelijke effecten niet op.

ziet er goed uit! Evt een leuke introductieprijs René ?? :D

Voor zover ik weet is het supplementeren met test boosters alleen zinvol na een kuur. En zelfs dan twijfel ik nog aan de werking ervan daar waar een verhoging van het natuurlijke test gehalte gezien kan worden als doping gebruik. En dit dus niet toegestaan zal worden. Maar het kan best zijn dat een test booster je helpt vergeet alleen het placebo effect niet.

Voor zover ik weet is het supplementeren met test boosters alleen zinvol na een kuur. En zelfs dan twijfel ik nog aan de werking ervan daar waar een verhoging van het natuurlijke test gehalte gezien kan worden als doping gebruik. En dit dus niet toegestaan zal worden. Maar het kan best zijn dat een test booster je helpt vergeet alleen het placebo effect niet.
DoubleFacePalm%5B1%5D.preview.jpg

meen je dit?

• #1.037

Test boosten is altijd zinvol. Meer test is meer spiergroei.

Placebo effect is alleen wanneer je een product gebruikt en zeker bent dat het werkt zonder twijfel. Dat is bij niemand hier het geval.

Boosten van eigen aanmaak is dus geen doping.

• #1.038
Test boosten is altijd zinvol. Meer test is meer spiergroei.

Placebo effect is alleen wanneer je een product gebruikt en zeker bent dat het werkt zonder twijfel. Dat is bij niemand hier het geval.

Boosten van eigen aanmaak is dus geen doping.

Als er producten zijn die je test boosten, zal dat zo miniem zijn dat het te weinig is om spiergroei te bevorderen.

Terug
Naar boven