XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Als er producten zijn die je test boosten, zal dat zo miniem zijn dat het te weinig is om spiergroei te bevorderen.

En dat weet jij?

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 15:42 ----------

Dus het is gewoon veilig om te gebruiken dan?

Dat kan ik niet zeggen zonder verder onderzoek. Maar zoals XXL zegt is het dosis afhankelijk. In hun test booster zit een andere vorm waar een stuk minder van nodig is.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 15:43 ----------

Hier ben ik het helemaal mee eens

En waarom ben je het er mee eens?

Cools zei:
Dat weet iedereen die serieus traint en al wat met testboosters geëxperimenteerd heeft. Ben jij er dan al van gegroeid? Vergeet niet dat ik en een ander persoon nog een testbooster gebruikt hebben die jij ons verkocht had. Eentje waar ik met zekerheid kan van zeggen dat het bij ons alleszins niet als testbooster gewerkt heeft.

Moord en brand maar niets ondersteunend toevoegen?

Ik kan aannemen dat je zegt dat product A niets doet voor persoon B en product B voor persoon A niets doet.

Het is wel weer mooi dat je kan aannemen dat mensen allergisch zijn aan vit D, maar dan niet kan aannemen dat sommige testboosters niet werken (sommige mensen zijn nu eenmaal niet of minder gevoelig voor bepaalde stoffen en omgekeerd).

Waarom kan je hiermee wel de negatieve kanten staven maar niet de positieve? Lijkt me eenrichtingsverkeer...best spijtig..

Ik ben ervan overtuigd dat elk lichaam anders is en niet alle producten/middelen werken voor iedereen. Ook niet in dezelfde doseringen en noem maar op. Maar om dan direct aan te nemen dat niets werkt, is wat kort door de bocht.

En de werking, hangt dit ook niet af van wat je ervan verwacht? 5 kg droge spiermassa op 3 maand ga je niet krijgen. (of je kan altijd zoals Jesse 2010 een jaar lang kuren en dit op supps gaan steken, dan kom je ver :rolleyes:).

Ik wil je niet aanvallen Skydirk; maar je moet begrijpen dat ik niet akkoord ga met dat je aanneemt dat iemand allergisch kan zijn aan een bepaalde stof (Vit D in je post) maar dan niet kan aannemen dat een bepaalde test booster voor iemand niets doet. Het werkt niet ALTIJD he, Cools maakt ook nergens deze belofte...

Dat weet iedereen die serieus traint en al wat met testboosters geëxperimenteerd heeft. Ben jij er dan al van gegroeid? Vergeet niet dat ik en een ander persoon nog een testbooster gebruikt hebben die jij ons verkocht had. Eentje waar ik met zekerheid kan van zeggen dat het bij ons alleszins niet als testbooster gewerkt heeft.

Hoe weet je dat zo zeker? Heb je voor en na gebruik bloed laten prikken?
Of heb je geen resultaat geboekt door slechte voeding/training?

Moord en brand maar niets ondersteunend toevoegen?

Ik kan aannemen dat je zegt dat product A niets doet voor persoon B en product B voor persoon A niets doet.

Het is wel weer mooi dat je kan aannemen dat mensen allergisch zijn aan vit D, maar dan niet kan aannemen dat sommige testboosters niet werken (sommige mensen zijn nu eenmaal niet of minder gevoelig voor bepaalde stoffen en omgekeerd).

Waarom kan je hiermee wel de negatieve kanten staven maar niet de positieve? Lijkt me eenrichtingsverkeer...best spijtig..

Ik ben ervan overtuigd dat elk lichaam anders is en niet alle producten/middelen werken voor iedereen. Ook niet in dezelfde doseringen en noem maar op. Maar om dan direct aan te nemen dat niets werkt, is wat kort door de bocht.

En de werking, hangt dit ook niet af van wat je ervan verwacht? 5 kg droge spiermassa op 3 maand ga je niet krijgen. (of je kan altijd zoals Jesse 2010 een jaar lang kuren en dit op supps gaan steken, dan kom je ver :rolleyes:).

Ik wil je niet aanvallen Skydirk; maar je moet begrijpen dat ik niet akkoord ga met dat je aanneemt dat iemand allergisch kan zijn aan een bepaalde stof (Vit D in je post) maar dan niet kan aannemen dat een bepaalde test booster voor iemand niets doet. Het werkt niet ALTIJD he, Cools maakt ook nergens deze belofte...

Nou luister is vervelend irritant wezentje. Test boosters gaan je helemaal niks brengen maar als jij er in wil geloven zou ik ze voor bestellen. En mijn resultaten hebben mij meer gebracht dan dat jij ooit zult hebben in je leven met trainen haha. Dus kom niet bitche tegen mij doe dat tegen de spiegel dan heb je iig een nietszeggend persoon voor je ;)

@ cools,

Ik heb nu de phospatidylserine van smartpowders waarvan ik 400 mg 'smorgens en 400 mg 's avonds ga innemen. Alleen lost het poeder niet helemaal op.. mag ik niet gewoon 400 mg in mijn mond doen en doorspoelen met een slok water? :p

Nou luister is vervelend irritant wezentje. Test boosters gaan je helemaal niks brengen maar als jij er in wil geloven zou ik ze voor bestellen. En mijn resultaten hebben mij meer gebracht dan dat jij ooit zult hebben in je leven met trainen haha. Dus kom niet bitche tegen mij doe dat tegen de spiegel dan heb je iig een nietszeggend persoon voor je ;)
Waarom raad je dan wel Alpha Muscle van B&F aan? Is ook een testbooster, die niets zal doen en veel geld kost?

Heb ik op je lange tenen getrapt Jesse? Kom terug als je wat geloofwaardiger bent. Test inspuiten kan iedereen ;)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 12:12 ----------

@ cools,

Ik heb nu de phospatidylserine van smartpowders waarvan ik 400 mg 'smorgens en 400 mg 's avonds ga innemen. Alleen lost het poeder niet helemaal op.. mag ik niet gewoon 400 mg in mijn mond doen en doorspoelen met een slok water? :p
Lost bij mij ook niet volledig op (kleine bruine klonters). Ik zou het in je mond kappen en doorspoelen niet aanraden, denk dat het wat droog is dan; maar hey probeer het eens en laat het ons weten? :D

Waarom raad je dan wel Alpha Muscle van B&F aan? Is ook een testbooster, die niets zal doen en veel geld kost?

Heb ik op je lange tenen getrapt Jesse? Kom terug als je wat geloofwaardiger bent. Test inspuiten kan iedereen ;)

Ik ben benieuwt en volg het log dat erover loopt. En op mijn tenen kun jij niet trappen daar sta ik te hoog voor sorry. En test inspuiten kan inderdaad iedereen weet jij alles van alleen jammer genoeg heb jij er weinig aan. Al pak je de beste booster en duw je 10ml per week naar binnen dan nog zal het niks worden. Afgunstige mensen komen nooit ver ;):D

Ik ben benieuwt en volg het log dat erover loopt. En op mijn tenen kun jij niet trappen daar sta ik te hoog voor sorry. En test inspuiten kan inderdaad iedereen weet jij alles van alleen jammer genoeg heb jij er weinig aan. Al pak je de beste booster en duw je 10ml per week naar binnen dan nog zal het niks worden. Afgunstige mensen komen nooit ver ;):D
Zielig Jesse, omdat het bij XXL niets geworden is zeg je dat hun product rommel is en niets doet. Maar omdat je bij B&F wel terecht kan geef je hun product wel een kans?

Meten met 2 maten komt nooit goed, best spijtig. Ook jammer dat je op deze manier moet reageren. Had beter van je verwacht Jesse.

Nu graag terug OT; Cools heeft veel moeite in dit topic gestoken en wil het niet vervuilen.

Zielig Jesse, omdat het bij XXL niets geworden is zeg je dat hun product rommel is en niets doet. Maar omdat je bij B&F wel terecht kan geef je hun product wel een kans?

Meten met 2 maten komt nooit goed, best spijtig. Ook jammer dat je op deze manier moet reageren. Had beter van je verwacht Jesse.

Nu graag terug OT; Cools heeft veel moeite in dit topic gestoken en wil het niet vervuilen.

Bij XXL niets is geworden ? Hun producten rommel ? volgens mij kan jij het niet meer volgen en zie je dingen die er niet zijn. Maar eerlijk is eerlijk ik zit liever bij B&F inderdaad. Ik zal verder niet uitweiden over het hoe en waarom ik ben gewoon klaar met XXL.

• #1.052

Ah dat weet iedereen, gelukkig.

Tuurlijk, groei jij dan niet natuurlijk van eigen test? :p

Ah een ervaring van jou en een andere persoon, dat betekent dat het bij niemand werkt inderdaad.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 12:44 ----------

@ cools,

Haha, ja tuurlijk. Zo doe ik het ook, oplossen doet het inderdaad niet.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 12:47 ----------

Dat is weer een veronderstelling op vrijwel niets van belang gebaseerd. Verhoging test=meer kans spiergroei. Hoe klein de stijging ook is in test en spiermassa.

Zoals ik tegen skydirk zei, je groei toch van je eigen test. Natuurlijke groei zonder aas bestaat inderdaad. Verhoog je je test, dan vergroot je je kans op spiergroei. Simpel.

Kan ook wat onderzoeken zoeken waarbij natuurlijke verhoging van test meer spiergroei geeft.

Effects of a long-term vitamin D and calcium supplementation on falls and parameters of muscle function in community-dwelling older individuals.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18629569

Athletic performance and vitamin D.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19346976

Vitamin D and human skeletal muscle.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19807897

Vitamine D heeft zelfs mogelijk effecten op de spieren los van testosteron verhoging.

En hoe denk jij dat je natuurlijk groeit? Na een krachttraining verhoogt je testosteron aanmaak inderdaad.

Variations in urine excretion of steroid hormones after an acute session and after a 4-week programme of strength training
http://link.springer.com/article/10.1007/s00421-006-0319-1

Zelfs met je mind kan ja test verhogen.

Effects of the Transcendental Meditation program on adaptive mechanisms: changes in hormone levels and responses to stress after 4 months of practice.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9226731

Je kan zelfs trainen met je mind.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f280/visualisatie-meditatie-309343/

Dus er is meer mogelijk dan je denkt.

Laatst bewerkt:
Dat kuren van je doet wonderen voor je zelfbeeld he? Het dik gedrukte heeft toch geen reet met test boosters te maken? Ten eerste ben jij niet 30-35+ (toch wel de doelgroep voor testboosters) en ten tweede gebruik je syntetische middelen voor jouw resultaten (wat je overigens helemaal zelf moet weten, veroordeel je daar niet op). Waarom zou jouw mening hierover dan zomaar aangenomen moeten worden als de waarheid? Puur om jouw stats? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 12:12 ----------

Lost bij mij ook niet volledig op (kleine bruine klonters). Ik zou het in je mond kappen en doorspoelen niet aanraden, denk dat het wat droog is dan; maar hey probeer het eens en laat het ons weten? :D
Test inspuiten kan iedereen maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die test gebruikt, zijn doel zal bereiken. Test en AS versnellen de zaken een beetje maar het zijn nog altijd geen wondermiddelen. Het is nog altijd de training, voeding en doorzetting die alles bepalen. Als je niet deftig traint en eet, mag je zoveel test gebruiken als je wil, je zal er dan toch niet veel vooruitgang mee boeken.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 17:26 ----------

Cools zei:
Ah dat weet iedereen, gelukkig.

Tuurlijk, groei jij dan niet natuurlijk van eigen test?

Ah een ervaring van jou en een andere persoon, dat betekent dat het bij niemand werkt inderdaad.
Jij bent toch ook het levende bewijs. Je gebruikt al jaren testboosters en het heeft je toch ook niet meer opgebracht dan indien je ze niet zou gebruikt hebben.

• #1.055
Test inspuiten kan iedereen maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die test gebruikt, zijn doel zal bereiken. Test en AS versnellen de zaken een beetje maar het zijn nog altijd geen wondermiddelen. Het is nog altijd de training, voeding en doorzetting die alles bepalen. Als je niet deftig traint en eet, mag je zoveel test gebruiken als je wil, je zal er dan toch niet veel vooruitgang mee boeken.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 17:26 ----------

Jij bent toch ook het levende bewijs. Je gebruikt al jaren testboosters en het heeft je toch ook niet meer opgebracht dan indien je ze niet zou gebruikt hebben.

Test boosters hebben mij ontzettend veel opgeleverd. Ik zit met myogeen spier-en zenuwlijden. Dankzij vitamine D, ellaginezuur, mangosteen en andere middelen heb ik de afgelopen jaren mijn spierafbraak kunnen tegengaan.

Test is dus wel een wondermiddel, zelfs zonder te trainen groeien mensen in onderzoek.

Goede voeding en harde training vergroot dat effect en laat je een groot deel van je winst behouden nadien.

Cools wat vind je van Pine Pollen poeder of tincture om je test te verhogen?
thx

Test boosters hebben mij ontzettend veel opgeleverd. Ik zit met myogeen spier-en zenuwlijden. Dankzij vitamine D, ellaginezuur, mangosteen en andere middelen heb ik de afgelopen jaren mijn spierafbraak kunnen tegengaan.

Test is dus wel een wondermiddel, zelfs zonder te trainen groeien mensen in onderzoek.

Goede voeding en harde training vergroot dat effect en laat je een groot deel van je winst behouden nadien.
Ik denk dat de discussie hiermee gelijk ten einde is. Het verschil kuurder en persoon met spier/zenuw aandoening is wel erg groot.

• #1.058
Cools wat vind je van Pine Pollen poeder of tincture om je test te verhogen?
thx

Geen idee of pine pollen werkt. Staat ergens in het topic wel.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 00:07 ----------

Ik denk dat de discussie hiermee gelijk ten einde is. Het verschil kuurder en persoon met spier/zenuw aandoening is wel erg groot.

Ik ben maar 1 persoon ;) En een middel dat werkt bij mijn ziekte moet al zeer goed werken om effectief te zijn. Dus dit bewijst de werking bij mezelf.

Er zijn genoeg mensen in dit topic die resultaten hebben bij test boosters. En zeker een kuurder heeft hier baat bij omdat tussen en na de kuren eigen aanmaak lager ligt.

Geen idee of pine pollen werkt. Staat ergens in het topic wel.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 00:07 ----------

Ik ben maar 1 persoon ;) En een middel dat werkt bij mijn ziekte moet al zeer goed werken om effectief te zijn. Dus dit bewijst de werking bij mezelf.

Er zijn genoeg mensen in dit topic die resultaten hebben bij test boosters. En zeker een kuurder heeft hier baat bij omdat tussen en na de kuren eigen aanmaak lager ligt.

Ik heb alleen ervaring met Tribulus, maar toen was ik 26 of zo. Nu ik 35 ben zou ik misschien wel wat hebben aan een test booster. Ik weet niet hoe goed het lijstje van XXL is van de tekenen van eventuele lagere test nivo's:

Laag libido – coïtusdrive
Lusteloos - weinig energie
Veel buikvet rond de navel
Droge huid
Spieren die maar niet willen groeien

Maar die eerste 4 heb ik sowieso last van. Spiergroei gaat echter prima. Ik twijfel dus nog om de testbooster van XXL een kans te geven.
Vit D gebruik ik al wel op 5000, sinds 3 maanden waar ik me direct een stuk beter door ben gaan voelen dan anders in de winter (minder moe/depressief).

Ik denk dat voor mensen waarbij de hormoonhuishouding in orde is een testbooster weinig zin heeft. Maar als je hormoonhuishouding verstoord is dan is het een heel ander verhaal. Dat kan door vele redenen zijn. Door eerder gebruik van anabolen of medicijnen, maar ook stress kan een factor zijn.

Dan kunnen deze stoffen zeker helpen de boel weer op te krikken.

Ook als je zeg boven de 35 komt gaat je testosteronaanmaak omlaag en kan een tesbooster helpen. Ik heb al meerdere mensen gezien van rond de 40 die door gebruik van een testbooster hun testosterongehalte hebben zien stijgen van 12 nmol/l naar 20 nmol/l en van 10 nmol/l naar 25 nmol/l. Dan voel je je net een stuk lekkerder en vitaler. Ook heb je dan een hoger libidio.

In principe moet het dan op een langere termijn ook bijdragen aan meer spieren maar dat is natuurlijk van veel meer factoren afhankelijk.

Terug
Naar boven