Moord en brand maar niets ondersteunend toevoegen?
Ik kan aannemen dat je zegt dat product A niets doet voor persoon B en product B voor persoon A niets doet.
Het is wel weer mooi dat je kan aannemen dat mensen allergisch zijn aan vit D, maar dan niet kan aannemen dat sommige testboosters niet werken (sommige mensen zijn nu eenmaal niet of minder gevoelig voor bepaalde stoffen en omgekeerd).
Waarom kan je hiermee wel de negatieve kanten staven maar niet de positieve? Lijkt me eenrichtingsverkeer...best spijtig..
Ik ben ervan overtuigd dat elk lichaam anders is en niet alle producten/middelen werken voor iedereen. Ook niet in dezelfde doseringen en noem maar op. Maar om dan direct aan te nemen dat niets werkt, is wat kort door de bocht.
En de werking, hangt dit ook niet af van wat je ervan verwacht? 5 kg droge spiermassa op 3 maand ga je niet krijgen. (of je kan altijd zoals Jesse 2010 een jaar lang kuren en dit op supps gaan steken, dan kom je ver

).
Ik wil je niet aanvallen Skydirk; maar je moet begrijpen dat ik niet akkoord ga met dat je aanneemt dat iemand allergisch kan zijn aan een bepaalde stof (Vit D in je post) maar dan niet kan aannemen dat een bepaalde test booster voor iemand niets doet. Het werkt niet ALTIJD he, Cools maakt ook nergens deze belofte...