- Waardering
- 4.382
Ik denk dus dat je je niet blind moet staren op het vergelijk test booster en test injecteren. Ik denk dat je dit vergelijk teveel maakt. Je eigen test levels verhogen blijkt uit onderzoek dus wel spier aanmaak extra te bevorderen, echter niet zoveel als een AAS kuur natuurlijk.
Het verschil van het licht verhogen van de test nivo's is voor iemand van jouw leeftijd echt niet merkbaar.
Ik ben echter 35 en hoewel het trainen prima gaat en ik na een periode van 2 jaar trainen nu na een half jaar weer bijna op mijn oude nivo zit, merk ik wel verschillen met toen ik 25 was.
Ik heb minder vaak zin in coïtus dan vroeger. Voorheen dacht ik er bijna de hele dag aan, tegenwoordig heb ik een paar keer per week echt zin, ook merk ik bijvoorbeeld het veel minder als het zomer is en er van alles in korte rokjes langs komt. Ook ben ik veel sneller moe dan vroeger, tijdens het trainen ook. Ik ga 's avonds vroeger naar bed dan vroeger (wat niet helpt) en voel me meer lusteloos.
Dit heeft ook met externe factoren te maken natuurlijk, ik ben sinds 4 jaar vader, ik heb sinds ruim een jaar een eigen zaak.
Ik ben benieuwd wat een test booster mij nu zou kunnen opleveren, in deze fase van mijn leven. Kuren heb ik geen zin in, persoonlijke keuze.
Ik krijg vandaag als het goed is mijn twee potjes xtreme test binnen (http://www.xxlnutrition.nl/xtreme-test/xxl-nutrition) van XXL nutrition en ga het gewoon proberen. Misschien leuk als meer leeftijdsgenoten die dezelfde dingen als ik ervaren, het ook gaan proberen? Kunnen we hier de resultaten een beetje bijhouden.![]()
Laat maar weten hoe het gaat straks. Je kan een testbooster natuurlijk nooit vergelijken met Testosteron injecteren. Maar mensen die een testbooster gebruiken willen dat bewust niet, omdat AAS je lichaam toch ook naar de klote kunnen helpen. Iedereen die gekuurd heeft weet dat je hormoonhuishouding daar ernstig door verstoord raakt.
Ik lees hier hier in het topic ook iets over "pallets" maar dat zijn ook gewoon exteren hormonen die je eigenhormoonhuishouding helemaal plat gooien. Je LH en FSH gaan daar naar 0 dat betekend dat je ook vrijwel onvruchtbaar bent op dat moment en je kleine testes kan krijgen.
Een booster is voor die mensen die op een NATUURLIJKE manier niet alleen het door hun EIGEN lichaam aangemaakte testosteron willen verhogen maar ook andere hormonen zoals FSH en LH.
IK ken mensen die toch een grote verhoging hebben gekregen door gebruik van een testbooster, dit waren mensen van boven de 35 overigens waarvan ik de resultaten ken. Deze mensen voelen zich lekkerder, vitaler. voelen een sneller herstel en hebben een hoger libido. Dat komt door een hogere eigen testosteronwaarde.
En als je dat langt blijft houden kan je gewoon meer groeien als je kon zonder die testosteronbooster dat is gewoon een feit. Dat neemt niet weg dat de resultaten totaal NIET zijn te vergelijken met het gebruik van AAS.
Mag je ook niet vergelijken deze 2 vind ik, natuurlijk of chemisch. 2 verschillende werelden.