Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Ik denk dus dat je je niet blind moet staren op het vergelijk test booster en test injecteren. Ik denk dat je dit vergelijk teveel maakt. Je eigen test levels verhogen blijkt uit onderzoek dus wel spier aanmaak extra te bevorderen, echter niet zoveel als een AAS kuur natuurlijk.
Het verschil van het licht verhogen van de test nivo's is voor iemand van jouw leeftijd echt niet merkbaar.
Ik ben echter 35 en hoewel het trainen prima gaat en ik na een periode van 2 jaar trainen nu na een half jaar weer bijna op mijn oude nivo zit, merk ik wel verschillen met toen ik 25 was.
Ik heb minder vaak zin in coïtus dan vroeger. Voorheen dacht ik er bijna de hele dag aan, tegenwoordig heb ik een paar keer per week echt zin, ook merk ik bijvoorbeeld het veel minder als het zomer is en er van alles in korte rokjes langs komt. Ook ben ik veel sneller moe dan vroeger, tijdens het trainen ook. Ik ga 's avonds vroeger naar bed dan vroeger (wat niet helpt) en voel me meer lusteloos.
Dit heeft ook met externe factoren te maken natuurlijk, ik ben sinds 4 jaar vader, ik heb sinds ruim een jaar een eigen zaak.

Ik ben benieuwd wat een test booster mij nu zou kunnen opleveren, in deze fase van mijn leven. Kuren heb ik geen zin in, persoonlijke keuze.
Ik krijg vandaag als het goed is mijn twee potjes xtreme test binnen (http://www.xxlnutrition.nl/xtreme-test/xxl-nutrition) van XXL nutrition en ga het gewoon proberen. Misschien leuk als meer leeftijdsgenoten die dezelfde dingen als ik ervaren, het ook gaan proberen? Kunnen we hier de resultaten een beetje bijhouden. :)

Laat maar weten hoe het gaat straks. Je kan een testbooster natuurlijk nooit vergelijken met Testosteron injecteren. Maar mensen die een testbooster gebruiken willen dat bewust niet, omdat AAS je lichaam toch ook naar de klote kunnen helpen. Iedereen die gekuurd heeft weet dat je hormoonhuishouding daar ernstig door verstoord raakt.

Ik lees hier hier in het topic ook iets over "pallets" maar dat zijn ook gewoon exteren hormonen die je eigenhormoonhuishouding helemaal plat gooien. Je LH en FSH gaan daar naar 0 dat betekend dat je ook vrijwel onvruchtbaar bent op dat moment en je kleine testes kan krijgen.

Een booster is voor die mensen die op een NATUURLIJKE manier niet alleen het door hun EIGEN lichaam aangemaakte testosteron willen verhogen maar ook andere hormonen zoals FSH en LH.

IK ken mensen die toch een grote verhoging hebben gekregen door gebruik van een testbooster, dit waren mensen van boven de 35 overigens waarvan ik de resultaten ken. Deze mensen voelen zich lekkerder, vitaler. voelen een sneller herstel en hebben een hoger libido. Dat komt door een hogere eigen testosteronwaarde.

En als je dat langt blijft houden kan je gewoon meer groeien als je kon zonder die testosteronbooster dat is gewoon een feit. Dat neemt niet weg dat de resultaten totaal NIET zijn te vergelijken met het gebruik van AAS.

Mag je ook niet vergelijken deze 2 vind ik, natuurlijk of chemisch. 2 verschillende werelden.

Hup...

heb net ook m'n whey, vitamine D en de XXL Xtreme test besteld.

we zien wel.. :)

@ XXL nutrition

3 vragen:
* Raakt met jullie booster de hormoonhuishouding dan niet in de war?
* Als je ermee begint moet je er dan mee doorgaan?
* Komt die binnenkort in de aanbieding?(cq. introductieprijs?)
:)

Laat maar weten hoe het gaat straks. Je kan een testbooster natuurlijk nooit vergelijken met Testosteron injecteren. Maar mensen die een testbooster gebruiken willen dat bewust niet, omdat AAS je lichaam toch ook naar de klote kunnen helpen. Iedereen die gekuurd heeft weet dat je hormoonhuishouding daar ernstig door verstoord raakt.

Ik lees hier hier in het topic ook iets over "pallets" maar dat zijn ook gewoon exteren hormonen die je eigenhormoonhuishouding helemaal plat gooien. Je LH en FSH gaan daar naar 0 dat betekend dat je ook vrijwel onvruchtbaar bent op dat moment en je kleine testes kan krijgen.

Een booster is voor die mensen die op een NATUURLIJKE manier niet alleen het door hun EIGEN lichaam aangemaakte testosteron willen verhogen maar ook andere hormonen zoals FSH en LH.

IK ken mensen die toch een grote verhoging hebben gekregen door gebruik van een testbooster, dit waren mensen van boven de 35 overigens waarvan ik de resultaten ken. Deze mensen voelen zich lekkerder, vitaler. voelen een sneller herstel en hebben een hoger libido. Dat komt door een hogere eigen testosteronwaarde.

En als je dat langt blijft houden kan je gewoon meer groeien als je kon zonder die testosteronbooster dat is gewoon een feit. Dat neemt niet weg dat de resultaten totaal NIET zijn te vergelijken met het gebruik van AAS.

Mag je ook niet vergelijken deze 2 vind ik, natuurlijk of chemisch. 2 verschillende werelden.
Ah die was ik vergeten te vermelden, ik herstel ook een stuk trager dan 10 jaar geleden. Spierpijn en stijfheid blijven langer aanhouden. Mijn lijf voelt zich ook veel prettiger bij 3 dagen per week trainen dan de 4 die ik vroeger deed. :)

Ik zal mijn bevindingen zeker laten weten René. Ik moet komende dinsdag mijn bloed laten onderzoeken (hepatites inenting gehad), misschien kan ik nog wat andere vakjes aankruisen. :P

@ XXL nutrition

3 vragen:
* Raakt met jullie booster de hormoonhuishouding dan niet in de war?
* Als je ermee begint moet je er dan mee doorgaan?
* Komt die binnenkort in de aanbieding?(cq. introductieprijs?)
:)

1> Nee het raakt zeker niet in de war. Je geeft je lichaam alleen stoffen die de eigen hormonenaanmaak stimuleert. Je legt dus niet lam wat je wel doe met externe hormonen.

2> Nee dat is niet nodig, het kan zelfs zo zijn dat als je testosteronaanmaak slecht is deze een boost krijgt en daarna wat hoger blijft als deze voorheen was.

3> Nee voorlopig niet, dat doen wij nooit met nieuwe producten. Pas als we deze een tijdje hebben komen er eventueel aanbiedingen.

Nein nein nein dus :D

1> Nee het raakt zeker niet in de war. Je geeft je lichaam alleen stoffen die de eigen hormonenaanmaak stimuleert. Je legt dus niet lam wat je wel doe met externe hormonen.

2> Nee dat is niet nodig, het kan zelfs zo zijn dat als je testosteronaanmaak slecht is deze een boost krijgt en daarna wat hoger blijft als deze voorheen was.

3> Nee voorlopig niet, dat doen wij nooit met nieuwe producten. Pas als we deze een tijdje hebben komen er eventueel aanbiedingen.

Nein nein nein dus :D

Bedankt voor de antwoorden, 't is weer wat duidelijker allemaal, binnenkort maar eens proberen. Is 1 potje(= 1 maand) genoeg tijd om eventueel resultaat te merken of adviseer je meer potjes achtereen te gebruiken? :grinny:

Bedankt voor de antwoorden, 't is weer wat duidelijker allemaal, binnenkort maar eens proberen. Is 1 potje(= 1 maand) genoeg tijd om eventueel resultaat te merken of adviseer je meer potjes achtereen te gebruiken? :grinny:

Ik zou gewoon beginnen met een potje, aan het einde van de maand zou je iets moeten merken. Alles heeft uiteraard wel even tijd nodig omdat het een natuurlijk proces is.

Ik zou gewoon beginnen met een potje, aan het einde van de maand zou je iets moeten merken. Alles heeft uiteraard wel even tijd nodig omdat het een natuurlijk proces is.
Even in additie.

Mentaal merk je het waarschijnlijk wel vrij snel. Echter, zoals ook bekend bij veel kuurders, duurt het even voordat een kuur 'inkickt'. Dit is met name te danken aan het feit dat testosteron zijn spierbevorderende effecten voornamelijk te danken heeft aan gen expressie via een kernreceptor (genomisch). Gen expressie tot uiteindelijke translatie en folding van de (spier)eiwitten kost tijd, zeker bij de androgene receptor. Vandaar zou ik persoonlijk adviseren om twee maanden achtereen te doen.

Dit geldt overigens niet alleen voor die van XXL; die geldt voor alle test boosters (die werken). Hypertrofie kost tijd :)

Even in additie.

Mentaal merk je het waarschijnlijk wel vrij snel. Echter, zoals ook bekend bij veel kuurders, duurt het even voordat een kuur 'inkickt'. Dit is met name te danken aan het feit dat testosteron zijn spierbevorderende effecten voornamelijk te danken heeft aan gen expressie via een kernreceptor (genomisch). Gen expressie tot uiteindelijke translatie en folding van de (spier)eiwitten kost tijd, zeker bij de androgene receptor. Vandaar zou ik persoonlijk adviseren om twee maanden achtereen te doen.
Dit geldt overigens niet alleen voor die van XXL; die geldt voor alle test boosters (die werken). Hypertrofie kost tijd :)

Dat is ook waar, zelfde met bijvoorbeeld sperma onderzoek. De sperma die je vandaag eruit gooit is 2 maanden geleden aangemaakt ;)

Dus alles heeft wel even tijd nodig en een natuurlijkproces moet je even de kans geven.

We hebben ook ons best gedaan hierop. En daarom geven we ook de precieze samenstelling niet weer. Ik heb dat ook even bij de FAQ's op de site gezet.

V) Waarom geven jullie niet de exacte dosering van elke stof weer?
A) We hebben 6 maanden research en behoorlijk wat kosten gemaakt om tot deze samenstelling te komen. Als we nu deze prijsgeven dan kan iedereen deze zomaar van ons kopieren. Omdat we dit uiteraard niet willen, geven we niet de exacte doseringen weer.

Cools, die phospat, zou het aan te raden zijn om deze zelf in capsules te steken? Of is dit nadelig?

We hebben ook ons best gedaan hierop. En daarom geven we ook de precieze samenstelling niet weer. Ik heb dat ook even bij de FAQ's op de site gezet.

V) Waarom geven jullie niet de exacte dosering van elke stof weer?
A) We hebben 6 maanden research en behoorlijk wat kosten gemaakt om tot deze samenstelling te komen. Als we nu deze prijsgeven dan kan iedereen deze zomaar van ons kopieren. Omdat we dit uiteraard niet willen, geven we niet de exacte doseringen weer.

Je kunt de samenstelling altijd nog patenteren. Als het product echt zo goed is dan vinden andere supplementbedrijven heus wel een manier om achter de juiste samenstelling te komen.

Je kunt de samenstelling altijd nog patenteren. Als het product echt zo goed is dan vinden andere supplementbedrijven heus wel een manier om achter de juiste samenstelling te komen.

Zo simpel patenteren gaat helaas niet. En natuurlijk is de samenstelling te achterhalen maar dan moeten er wel eerst enkele duizenden euro's aan laboratoriumonderzoeken besteed worden. Het gaat niet alleen om de stoffen die er in zitten maar juist om de onderlinge doseringen. Daar is heel veel onderzoek in gaan zitten.

Het is geen kwestie van zomaar wat poeders bij elkaar gooien.

Terug
Naar boven