XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

want? omdat die producten volgens mij niet veel zoden aan de dijk brengen. ik denk dat je zelf toch ook wel zou willen weten of je het nu voor niets genomen hebt, of niet. De enigste manier is om je bloed nog is te laten meten als je niet aan een low carb dieet bezig bent.

nou schijnbaar toch wel.
Ik laat zowiezo elke jaar me bloed meten en me hoogste score test in me leven van 25. nogwat nmol. (ik was toen ook wel wat jonger natuurlijk, speelt ook een rol maar goed)
Dus jou theorie klopt van geen kant haha. maakt verder ook niet uit ;)

ik weet wat hij bedoelt. Je moet je andere berichten ook is lezen. Ik vraag mij af of je zelf wel begrijpt of dat ze letterlijk uit een tekst zijn gecopieerd.
Sorry, maar zoals ik al aangaf is intracellulair een term die je al op de middelbare school voorgeschotelt krijgt (misschien jij niet i.v.m. je leeftijd, no offense uiteraard), en is HMG-CoA reductase niks anders dan de benaming van een enzyme.

Fysiologie en adequate zijn geen jargon.

Wel, als je meer LDL hebt zal er meer LDL binnenkomen via endocytose, waardoor je meer vrij cholesterol intracellulair krijgt voor de steroidegenese, maar dit wordt al snel gereguleerd om de homeostase vast te houden en worden simpelweg o.a. de LDL receptor gedownreguleert, als ook HMG-CoA reductase. Een tekort zal dus wellicht leiden tot een lager test, terwijl een teveel waarschijnlijk zal leiden tot een tijdelijke verhoging. Hierbij ga ik er wel vanuit dat ook hier je lichaam goed de homeostase weet te behouden.

Zal het toelichten voor je, gezien je Nederlands vraag ik me af of je zelf wel de capaciteit hebt om het te begrijpen.

LDL = Low density lipoprotein, lipoproteinen zijn vetzuren 'gevangen' door eiwit(ten), dit doet je lichaam om ze te transporteren in het bloed, zodat het dus oplost in water, lipiden doen dit namelijk nogal slecht. Dit heeft wel als gevolg dat de oorspronkelijke lipiden niet meer langs het celmembraan kunnen middels simpele diffusie. Ik ga niet precies uitleggen wat het is, maar zie het simpelweg als dat de deeltjes dus vrij langs het celmembraan kunnen passeren zonder dat het energie van de cel vergt.
De reden waarom LDL niet langs het celmembraan kan diffuseren is dus vrij simpel; het is niet hydrofoob (ooit opgevallen dat peptides binden aan membraan receptoren :)?) Het celmembraan wordt gevormd door fosfolipiden (steroiden kunnen bijv. wel vrij langs het celmembraan diffuseren, deze hebben bijv. ook een kernreceptor, d.w.z. een intracellulaire receptor, om aan te binden, terwijl LDL dus een membraanreceptor heeft).

LDL komt langs het celmembraan via endocytose, hierbij sluit zich gewoon een deel van het celmembraan om LDL naar binnen toe, om vervolgens los te laten, dit is een vesikel. Dit wordt door cellen vaak gebruikt voor grote moleculen en polaire substanties (ik ga niet polariteit uitleggen, maar slechts kort wat het impliceert: het komt niet langs het celmembraan). Het is dus simpelweg een manier van cellen om bepaalde substanties naar binnen te krijgen.

Via een proces krijg je uiteindelijk middels de LDL die je nu in je cel hebt vrij cholesterol, ofwel ongebonden cholesterol. Dit registreert je cel en neemt maatregelen om dit niet te hoog te laten komen (dan wel te laag); je lichaam streeft naar homeostase. Deze maatregelen omvatten dus o.a. downregulatie van een enzyme genaamd HMG-CoA reductase wat benodigd is om een van de reacties te catalyseren voor productie van cholesterol in je cellen. Ofwel, downregulatie van HMG-CoA reductase levert minder cholesterol (precies dit is ook waar statines op richten).

Daarnaast de downregulatie van de LDL receptor, je mag nu zelf beredeneren hoe dat gaat werken.

Alles wat ik hier vertel is basisstof die je in een eerste lesjaar krijgt met celbiologie. Snap je nu waarom ik niet alles ga uitkauwen en gewoon beschrijf wat het is en klaar?

Laatst bewerkt:
nou schijnbaar toch wel.
Ik laat zowiezo elke jaar me bloed meten en me hoogste score test in me leven van 25. nogwat nmol. (ik was toen ook wel wat jonger natuurlijk, speelt ook een rol maar goed)
Dus jou theorie klopt van geen kant haha. maakt verder ook niet uit ;)

hoezo? nu heb je maar 13 nmol. Ik zie dus geen stijging maar eerder een fikse daling. of vergis ik mij?

heel dit topic, is gewoon 1 groot raadsel voor me

Mijn testosteron waarde stonden 8 maanden geleden rond de 140. Waren onderdrukt door seroxat volgens mij. Heb 10 tallen malen geprobeerd om ermee te stoppen maar tevergeefs. Ben toen gestart naargelang dit topic met vit d. 3500iu per dag. Heb daarna 2 metingen gedaan en men testosteron waarden waren toen 200 en 220. Dus gestegen maar nog niet genoeg. Ben dan maar beginnen afbouwen met seroxat. Ging plots heel gemakkellijk en ben ondertussen zelf gestopt met die rommel. Ben 100 procent zeker dat vit d hierin geholpen heeft om er vanaf te geraken!
Heb daarna een klein cut kuurtje van 6 weken susta (1,5 ml per week) en anavar (40mg) gedaan. Nakuur van 10 dagen 10 mg nolva samen met granaatappel in pillen en onmiddellijk daarna xtreme test booster van xxl.
Heb nu net weer een bloedproef laten nemen en mijn test is gestegen naar 380!
Ik heb uit dit topic al veel goede tips gehaald en ook gebruikt met resultaat. Zelf 2 weken na men nakuur ben ik flink in kracht aant stijgen en dit is volgens mij te danken aan men goed herstel en de testbooster van xxl waarmee ik nu nog steeds bezig ben. Mijn ervaring;)

Dag mensen ik doe al enige jaren bodybuilding maar heb nu iets aangeboden gekregen met de naam blimat 100mg ik kan er op internet niks van terug vinden en van de mensen da het komt die zijn groot als je snapt wa ik bedoel kent iemand dit zoja help mij grtz benny

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 07:38 ----------

En ik neem ook al paar weken testo maar de gewone was op ze hadden volgens hun nog staan die meer dan nog20euro per ml eisen zou met kristal zijn is dat beter en ga da beter helpen want ik twijfel omdat alles ineens andere producten zijn wie weet hierover iets

Laatst bewerkt:
Vraagje wie kan mij helpen ik neem nu momenteel blimat mg100mg zou spierversterkend middel zijn dat ik niet op internet kan vinden,maar heb bij profs gekocht 100 tablet 200 euro maar vind er niks over of ken het niet iemand hier ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.375
Mijn testosteron waarde stonden 8 maanden geleden rond de 140. Waren onderdrukt door seroxat volgens mij. Heb 10 tallen malen geprobeerd om ermee te stoppen maar tevergeefs. Ben toen gestart naargelang dit topic met vit d. 3500iu per dag. Heb daarna 2 metingen gedaan en men testosteron waarden waren toen 200 en 220. Dus gestegen maar nog niet genoeg. Ben dan maar beginnen afbouwen met seroxat. Ging plots heel gemakkellijk en ben ondertussen zelf gestopt met die rommel. Ben 100 procent zeker dat vit d hierin geholpen heeft om er vanaf te geraken!
Heb daarna een klein cut kuurtje van 6 weken susta (1,5 ml per week) en anavar (40mg) gedaan. Nakuur van 10 dagen 10 mg nolva samen met granaatappel in pillen en onmiddellijk daarna xtreme test booster van xxl.
Ik heb uit dit topic al veel goede tips gehaald en ook gebruikt met resultaat. Zelf 2 weken na men nakuur ben ik flink in kracht aant stijgen en dit is volgens mij te danken aan men goed herstel en de testbooster van xxl waarmee ik nu nog steeds bezig ben. Mijn ervaring;)

Dat zijn goede resultaten ;)

220 / 380 nmol test zonder aas???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.377
220 / 380 nmol test zonder aas???

ng/dl :p En vitamine D aanvullen bij een tekort kan al voor een serieze stijging zorgen, zoals je ziet.

En een sri zoals seroxat onderdrukt je test vrij hard. Vit D tekort is ook een grote oorzaak van depressies. Mensen die sri's gebruiken kunnen er meestal mee stoppen als ze vit D nemen.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 13:08 ----------

Vraagje wie kan mij helpen ik neem nu momenteel blimat mg100mg zou spierversterkend middel zijn dat ik niet op internet kan vinden,maar heb bij profs gekocht 100 tablet 200 euro maar vind er niks over of ken het niet iemand hier ?

Ik zal het eens onderzoeken. Heb je wat meer info? Wat staat er op het etiket allemaal?

Laatst bewerkt:

Jij bent iets aan het nemen, maar je weet niet wat? :cool: Goe bezig :cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven