XXL Nutrition

Testosteronspiegel onmeetbaar hoog door rode basilicum

BASIL!!
18852-23275.gif

When you know it, you'll shit brix

Dus testosteron stijgt, en vruchtbaarheid daalt. Ik moet minder de Wetenschap-sectie raadplegen..

interessant, basilicum vloeibaar maken en spuiten maar! :p

Waar kan ik die shizzle halen

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.herbal-supplements-for-you.com/products/tulsi.html

Kan nog geen Nederlandse shops vinden.
Wie gaat als eerste een kuurtje red basilicum proberen? :D

edit heb wat gevonden:
http://www.kruidenalternatief.nl/in...d=24&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=57

http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/143747/SUPER-CRIT-HOLY-BASIL-NWC/

(Ik heb overigens geen idee over de betrouwbaarheid van deze shops en producten, ik post alleen de links)

Als je 100 kg weegt moet je dus 100gr nemen om hetzelfde effect te hebben. Straks eens langs de natuurwinkel hier om de hoek.

Doe mij zo'n kuur!

Zelfs bij een testo-kuurtje is het testosterongehalte te meten.

Het sarcasmegehalte van deze post valt trouwens NIET te meten.

Dus testosteron stijgt, en vruchtbaarheid daalt. Ik moet minder de Wetenschap-sectie raadplegen..

grappig dat weer iedereen die onder de 20 jaar reageert en niet verder kijkt dan hun neus lang is.... :sukkeltje:
Dit middeldtje werkt natuurlijk alleen bij oudere mensen bij wie hun testo door leeftijd aan het zakken is, bij jongeren is de testo al ten top en zou nooit nog meer kunnen verhogen door kruiden ect ect.
dus weggegooid geld voor jongeren.

Vegeta.. what does the scouter say about his testo level?

grappig dat weer iedereen die onder de 20 jaar reageert en niet verder kijkt dan hun neus lang is.... :sukkeltje:
Dit middeldtje werkt natuurlijk alleen bij oudere mensen bij wie hun testo door leeftijd aan het zakken is, bij jongeren is de testo al ten top en zou nooit nog meer kunnen verhogen door kruiden ect ect.
dus weggegooid geld voor jongeren.
De helft die je hebt gequote was dan ook niet serieus.

Jajajajajaa f***cking broscience ergogenics

Grappig dat werkelijk zoveel mensen denken dat het effect bij mensen gelijk is aan dat van dieren. Vergeet niet dat dit een dierstudie is.

Als basilicum het menselijk testosteron naar onmeetbare waardes deed stijgen wisten we dat allang.

Daarnaast kan je lichaam natuurlijk nooit zóveel testosteron produceren dat het onmeetbaar wordt. Zelfs het test level van gebruikers die 100x hun test productie injecteren is het gewoon meetbaar. En je gaat toch niet geloven dat je door een doodnormaal plantje meer testosteron aanmaakt dan je in kan spuiten.. Gewoon even logisch nadenken.

welke nakuur is het beste met deze blaadjes?

{lolmode *OFF*}

Grappig dat werkelijk zoveel mensen denken dat het effect bij mensen gelijk is aan dat van dieren. Vergeet niet dat dit een dierstudie is.

Als basilicum het menselijk testosteron naar onmeetbare waardes deed stijgen wisten we dat allang.

Daarnaast kan je lichaam natuurlijk nooit zóveel testosteron produceren dat het onmeetbaar wordt. Zelfs het test level van gebruikers die 100x hun test productie injecteren is het gewoon meetbaar. En je gaat toch niet geloven dat je door een doodnormaal plantje meer testosteron aanmaakt dan je in kan spuiten.. Gewoon even logisch nadenken.

dat mensen anders reageren dan dieren is ook idd waar.
Maar zoals ik al zei, dit product is pas interessant als je de 40 bent gepasseerd.
En dan moet je idd maar hopen dat het bij mensen ook maar een beetje het testosteron omhoog krikt.

En daarnaast vraag ik me altijd af over testosteron verhogende supplementen... Hoe weet je in godsnaam of het supplement werkelijk je test verhoogd zonder je bloed te laten onderzoeken?

Laatst bewerkt:
Een heel belachelijk hoog testosteron gehalte wil je ook niet volgens mij.
Ook niet boven de 40.
Maar als je het met die blaadjes naar de 35 ofzo zou weten te krijgen....

Terug
Naar boven