- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 100 kg weegt moet je dus 100gr nemen om hetzelfde effect te hebben.
Verse blaadjes halen bij de lokale aziatische super/toko:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/thaise-heilige-basilicum/#more-8918
!
Pfff 100 gram per dag van die zooi eten klinkt wel veel.
Pfff 100 gram per dag van die zooi eten klinkt wel veel. Zeker gezien het feit dat het geen ene moer weegt. Waarschijnlijk is een AAS kuurtje dan goedkoper!
Edit:
[Link niet meer beschikbaar]
Dit potje bevat 335 mg. Dus reken maar uit hoeveel potjes je nodig hebt. Best jammer want het verhaal klonk zo goed...![]()

als je 100kg weegt, neem je 100gr
als je 60kg weegt , neem je 60gr
10kg = 10 gr
had je rekenen op school? of ben je mentaal dom
Die Willem Koert moet zich toch telkens kapot bescheuren
Een wazige Indische studie citeren of een studie totaal uit zijn verband rukken en hele volksstammen lopen als een kudde schapen achter de nieuwe heilige graal aan. Totdat het toch niet zo goed blijkt te werken en dan herhaalt het hele circus zich weer met een nieuwe hype.
Volgens mij doet hij het er gewoon om.![]()
eindelijk nog is iemand die er hetzelfde als mij over denkt. aan de meeste bb'ers kun je toch werkelijk van alles wijs maken.Die Willem Koert moet zich toch telkens kapot bescheuren
Een wazige Indische studie citeren of een studie totaal uit zijn verband rukken en hele volksstammen lopen als een kudde schapen achter de nieuwe heilige graal aan. Totdat het toch niet zo goed blijkt te werken en dan herhaalt het hele circus zich weer met een nieuwe hype.
Die Willem Koert moet zich toch telkens kapot bescheuren
Trouwens je hebt het over 'mentaal' dom... Heb je dan ook mensen die fysiek dom zijn?