Fitness Seller

Testosteronspiegel onmeetbaar hoog door rode basilicum

Nou vooruit, binnenkort dus maar eens rode basilicum zaadjes kopen. Die Thaise basilicum smaakt ook erg goed moet ik zeggen.

haha dope, dit gaan we volgen :D

ik ga dr ook mee beginnen

Interessante materie.

Dat wordt groeien geblazen

Hoe hoog? Onmeetbaar hoog!

Interessant maar ben nog wel sceptisch, wie maakt er ff een logje met bloedwaardes aub :D

Pfff 100 gram per dag van die zooi eten klinkt wel veel. Zeker gezien het feit dat het geen ene moer weegt. Waarschijnlijk is een AAS kuurtje dan goedkoper ;)!

Edit:

[Link niet meer beschikbaar]

Dit potje bevat 335 mg. Dus reken maar uit hoeveel potjes je nodig hebt. Best jammer want het verhaal klonk zo goed... :(

Pfff 100 gram per dag van die zooi eten klinkt wel veel. Zeker gezien het feit dat het geen ene moer weegt. Waarschijnlijk is een AAS kuurtje dan goedkoper ;)!

Edit:

[Link niet meer beschikbaar]

Dit potje bevat 335 mg. Dus reken maar uit hoeveel potjes je nodig hebt. Best jammer want het verhaal klonk zo goed... :(

als je 100kg weegt, neem je 100gr

als je 60kg weegt , neem je 60gr

10kg = 10 gr

had je rekenen op school? of ben je mentaal dom

Die Willem Koert moet zich toch telkens kapot bescheuren :roflol:

Een wazige Indische studie citeren of een studie totaal uit zijn verband rukken en hele volksstammen lopen als een kudde schapen achter de nieuwe heilige graal aan. Totdat het toch niet zo goed blijkt te werken en dan herhaalt het hele circus zich weer met een nieuwe hype.

Volgens mij doet hij het er gewoon om. :roflol:

Doe mij zo'n kuur!

Zelfs bij een testo-kuurtje is het testosterongehalte te meten.

Het sarcasmegehalte van deze post valt trouwens NIET te meten.

als je 100kg weegt, neem je 100gr

als je 60kg weegt , neem je 60gr

10kg = 10 gr

had je rekenen op school? of ben je mentaal dom

Mentaal dom? Ik had het over 100 gr (en was er vanuit gegaan dat mensen dan wel begrepen dat dit dan is voor iemand die inderdaad 100 kg weegt).

Trouwens je hebt het over 'mentaal' dom... Heb je dan ook mensen die fysiek dom zijn?

Een wazige Indische studie citeren of een studie totaal uit zijn verband rukken en hele volksstammen lopen als een kudde schapen achter de nieuwe heilige graal aan. Totdat het toch niet zo goed blijkt te werken en dan herhaalt het hele circus zich weer met een nieuwe hype.

Deze Journal is zo goed, dat net als in deze studie de testosteron-waarde, de impact factor niet te meten is!

• Topic Starter Topic Starter
Men maakt minder zaadcellen omdat LH niet meer aangemaakt wordt omdat testosteron al hoger dan normaal is neem ik aan. Correct? Heeft verminderde LH verder nog negatieve gevolgen?

eindelijk nog is iemand die er hetzelfde als mij over denkt. aan de meeste bb'ers kun je toch werkelijk van alles wijs maken.

Wat dacht je dan van supplementen-makers (met T-nation voorop)

Terug
Naar boven