MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Testresultaten visoliecapsules BulkPowders.co.uk

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
De resultaten van de test op mogelijke verontreiniging van de visoliecapsules bij BulkPowders.co.uk zijn binnen.

Onze test bevestigd het analysecertificaat op de BP website. De capsules die we getest hebben zijn dit jaar aangekocht (enkele maanden geleden) en zijn farmaceutisch zuiver.

Met dank aan member Myjector om de test mogelijk te maken.

Details van de resultaten in bijlage:

Bijlagen

Bedankt Myjector :thumb:

Laatst bewerkt:
Wat een strever die...

Laatst bewerkt:
zijn er ook zo een test van hun whey?
die test betekent dus dat het degelijke kwaliteit is of betekent dit dat hun pruduct is wat ze beweren?

• Topic Starter Topic Starter
Jij mag het een test naar kwaliteit noemen als je dat wil :)

Deze test toont aan dat de verontreiniging v/d visolie beneden de toegelaten Europese, Belgische, en dus ook Nederlandse norm ligt. Er is dus geen gezondheidsrisico. Het zegt verder niets over de doseringen in de olie zelf. Al liggen die op het eerste zicht goed.

Hoe is men erop gekomen om visolie te testen? Waren er veel klachten binnen gekomen?

Hoe is men erop gekomen om visolie te testen? Waren er veel klachten binnen gekomen?
Gewoon nieuwsgierigheid. Vroeger zijn er wel eens tests gedaan bij andere merken en toen waren de resultaten niet zo fris. Daarna heeft men die normen dan ingevoerd en hebben de producenten hun producten in orde moeten brengen. Maar omdat BP zo goedkoop is wilden we weten of er niets mis mee was. Maar het blijkt dus in orde te zijn.

Gewoon nieuwsgierigheid. Vroeger zijn er wel eens tests gedaan bij andere merken en toen waren de resultaten niet zo fris. Daarna heeft men die normen dan ingevoerd en hebben de producenten hun producten in orde moeten brengen. Maar omdat BP zo goedkoop is wilden we weten of er niets mis mee was. Maar het blijkt dus in orde te zijn.

bedankt voor de info. als hun visolie in orde is zalz dat met hun whey ook zijn hoop ik

Er zijn hier wel mensen die al whey hebben besteld daar, even het merk ingeven in de zoekfunctie en je komt erzo meteen meer over te weten.
Ben ook aan het rondkijken voor unflavoured whey, ik stap af van al die extra toevoegingen.
Het is vaak goedkoper, smaak is wat minder maar daar zijn oplossingen voor te vinden.

BP is echt een top source voor sups :thumb:

BP is echt een top source voor sups :thumb:

koop ze al een maand of 4 en ben er tog blij over!

Er zijn hier wel mensen die al whey hebben besteld daar, even het merk ingeven in de zoekfunctie en je komt erzo meteen meer over te weten.
Ben ook aan het rondkijken voor unflavoured whey, ik stap af van al die extra toevoegingen.
Het is vaak goedkoper, smaak is wat minder maar daar zijn oplossingen voor te vinden.

smaak is niet wat minder, die is gewoon om van te KOTSEN! word ze maar niet gewoon:( maar je betaald er wel nietveel voor. over de kwali hebk nog niet veel slechts gelezen. maar ook geen specifieke test gevonen

Graag wel on topic houden, dus enkel over de visolie.

Thanks T en Myjector! Binnenkort ga ik weer een bestelling doen bij BP en m'n visolie is net op, dus goed om te weten dit!

En dat gezeur over de smaak van smaakloze whey.. Ik meng het gewoon met chocomel.. voila, de lekkerste choco-wheyshake ever.

Heel erg bedankt voor de resultaten, nu ga ik ze zeker daar bestellen, want 20 euro voor 500 capsules is zeker niet veel.
Nog een vraag, hoeveel is genoeg voor een dagelijkse behoeftheid. Sommigen nemen er 6 per dag, maar ik herriner me te beweren dat jij, Big-T, vermelde dat 2 per dag meer dan genoeg is? Heb ik het juist, anders hoeveel is de juiste hoeveelheid?

Aanbevolen dosis ligt idd rond de 2 caps per dag afhankelijk van de dosis per cap. Volgens verschillende bronnen heeft het geen nut om meer te nemen, kan zelfs contraproductief zijn.

Als naast de prijs de kwaliteit inderdaad is wat ze beweren dat is dat GOED nieuws.

Dus "kruidvat"of "Hema" zijn mogelijk meer vervuild? En welke visolie gebruiken de meeste hier Omega 6, 9, 3 of combi?

Iemand daar al visolie besteld?
Is dit waar:
"The taste and smell is a little worse then the fish oils products I have used before, just touching a softgel will have your hand smelling like fish for the next hour. But at this price I think it's well worth it."

Iemand daar al visolie besteld?
Is dit waar:

Ja, ik heb een pot van 500 stuks. Ze ruiken inderdaad een beetje als je ze aanraakt, maar dat je het nadien lang blijft ruiken op je handen is vette onzin. En als het je stoort dan was je je handen toch ???

Wat ik een behoorlijk pluspunt voor deze prijs vind is dat je geen visboeren ervan gaat laten. Dus gewoon slikken en niet zeiken haha.

Terug
Naar boven